• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha je lijkt mij wel met al die vragen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sevina schreef:
    (...)

    Hahahaha, nope.
    Ik weet niet hoe streng die regels zijn, moeten de Rueri leden de cape alleen aan als ze ook echt met Rueri dingen bezig zijn? En zit er nog verschil in met rang ofzo?


    Ik heb geen idee, maar ze hoeven het enkel niet te dragen als ze op een undercover missie zijn, of zoiets. :'D Er was denk ik gezegd dat ze het anders echt altijd moesten dragen, zelfs op hun slaapkledij.


    help

    Ik had het echt niet door dat ik zo veel vragen stelde, haha.
    Ik let misschien een beetje teveel op details, lol.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sevina schreef:
    Ik had het echt niet door dat ik zo veel vragen stelde, haha.
    Ik let misschien een beetje teveel op details, lol.


    Same here, maar Henry doet nu eenmaal wat hij wilt, dus da's handig voor mij. :Y)


    help

    Ik vind het goede vragen hoor :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Iedereen mag zelf weten wat voor kleding degene draagt, als het Rueri teken (klein of groter) maar ergens te zien is.
    Tenzij je op een bepaalde missie bent, inderdaad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het spijt me dat ik zo inactief ben. Heb sinds een paar weken (eindelijk) een baantje. Ook is school ineens erg druk (ondanks dat ik geen reet uitvoer) Ik heb echt bijna geen tijd om me echt bezig te houden met de RPG. Ik wil wel binnenkort weer schrijven. Ik hoop alleen dat dat aankomende week zal zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het topic draag ik over aan Gaikotsu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    He, waarom dat ineens?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dibs! Ik stuur garrett in mijn volgende post naar vaile :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Dibs! Ik stuur garrett in mijn volgende post naar vaile :a


    That woud be fun.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 15:38 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Well, dan weet ik niet echt waar Henry heen moet. :') Iemand die zich aanbiedt? Of anders wacht ik wel.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 18:58 ]


    help

    Ik zou zeggen Rusty, maar volgens mij gaat dat niet zo goed aflopen


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Het is denk ik niet logisch als Evanjalin lang bij de rueri blijft hangen, dus als je tegen die tijd nog niemand hebt heb ik eev eventueel wel voor je vrij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cashby schreef:
    Ik zou zeggen Rusty, maar volgens mij gaat dat niet zo goed aflopen


    Dat doet het waarschijnlijk met niemand. :')


    help