• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan nu echt wel door de grond gaan. ._. Ik ben al blij dat het hele topic niet verdwenen is, though...

    Ik wist gewoon dat het eens moest gebeuren. Ik hoopte gewoon dat het niet in een rpg zou zijn. :/


    help

    Tolkien schreef:
    @Offing: Het spijt me echt heel erg. Ik voel me zo schuldig. Ik ga morgen die plaatjes van de steden opnieuw gaan zoeken in het vorige praattopic, aangezien die nu allemaal verdwenen zijn. I feel like such an idiot. Oh God, het spijt me echt heel erg. ._.

    Chill bro, ik kijk je er niet op aan. Precies wat Florentina zegt: het kan iedereen gebeuren. Het topic is er in elk geval nog. Ik vind het eigenlijk wel grappig dat Mirte het topic nu heeft, maar het niet bij haar geschiedenis staat. :'D
    Ik zal morgen ook even meezoeken. No worries, be happy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er staat nog steeds dat jij het gemaakt hebt, alleen heeft Mirte nu de beginpost. Best wel vreemd, maar eigenlijk ook logisch. God, het moment dat ik zag wat er gebeurd was, wilde ik even mijn Quizlet account sluiten en een leven op Mars beginnen...

    Thanks for not being angry. (:


    help

    It's not something to be mad about. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    Ik heb gepost. Beetje fluttig maar ik ga er van uit dat me volgende post beter gaat


    Ik vind het een goede post hoor ^^
    Ik moet zelf ook nog inkomen dus let niet al te veel op Alea haar terughoudendheid. Aerion is indd een schatje ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Offing:

    Ik heb even verder gezocht, omdat ik niet kon slapen, en:
    Faerlyn landscape --
    O1
    O2 [Herberg van Faerlyn]
    O3
    O4

    Azoskad Landscape --
    O1
    O2
    O3

    Sotan Landscape --
    De stad.

    Aelley Landscape --
    O1
    O2
    De weg naar het kasteel.
    Deze stad, maar niet helemaal. .
    Beetje vaag, maar de Inn dus.
    De gevangenis.
    ________________________________________

    Dit heb ik tot nu toe:

    Landscape Tacia – Images:
    O1
    O2
    O3 [Maar dan groter natuurlijk. Het is zo lastig zoeken. . .]
    O4

    Dit teken krijgt elke aarde-elf op zijn / haar gezicht:



          Woudelven is een teruggetrokken ras, wonend in bossen en bergen. Ze zijn door de andere elven vaak onstuimig genoemd, omdat ze dit niet verwacht hadden – alhoewel ze nog altijd regelmatig de kalmte zelf zijn. Zoals de wind.
          Waterelven hebben een melkbleke huid en – over het algemeen – is hun haarkleur lichtkleurig. Ze kunnen onder water ademhalen, maar een halfling moet om de zoveel tijd omhoog door gebrek aan zuurstof.

    Landscape Sotan –
    O1 [Zo ziet de herberg eruit.]
    O2 [begin van het bos.]
    O3 [Middenin het bos, ook al was het niet precies wat ik zocht.]

    ______________________________________

    **
    Woudelven --
    Deze gesloten groep elven leven in harmonie met de natuur als zowel de wilde dieren. Wanneer het erop aan zal komen, hebben ze wapens - meestal speren - om te kunnen vechten. Toch zit dit niet in hun aard, waardoor ze eerder zullen "opgeven" en in vrede leven dan daadwerkelijk bij iemand aan te sluiten. Wanneer een elf toch eraan mee wil delen, moet deze toestemming vragen waarna er een ellenlang gesprek komt en de elf in kwestie hoogstwaarschijnlijk de gemeenschap moet verlaten. Qua machten kunnen ze voor een bepaalde tijd dieren commanderen hun wil op te leggen, en ze hebben eveneens bloed in zich wat ervoor zorgt dat ze meer bestand zijn tegen vergif en ziekte. Dat niet alleen, want woudelven hebben de gave om met planten om te gaan, ze weten het meeste van alle elven van de verschillende kruiden, e.d. Ze beschermen de natuur, en hebben kracht over de aarde.

    Zandelven --
    De sterkste punten van een elf die uit de woeste zandbak komt, is toch wel de gave om zwaktepunten te bemerken -- om de beste manier te weten om het zand naar hun wil te bewegen en zo diegene naar zijn ondergang te leiden. Altijd hebben ze wel een licht wapen, zoals een dolk of een lichte kruisboog, op zak. Wanneer je op het land van deze elven stapt, en je bent geen welkome bezoeker, ben je in een grote minderheid -- doordat ze het zand naar allerlei grote vormen kunnen bewegen. Ze zijn geen groep, maar gaan door het leven als individuen. Enkel een systeem van respect werkt daar, het respect van een zandelf kan je echter pas verdienen met vaardigheid, humor en bekwaamheid.
          Het zijn de meest snelle elven en -- Behalve het zand besturen, kunnen ze water daaruit absorberen zodat het droog raakt. Maar dit kost immens veel concentratie, waardoor het een aanslag is op je energie. Van steen, en grote blokken aarde, kunnen ze zandkorrels maken om ze te bewegen. De kracht wind is eveneens een kracht om aan te leren, enkel voor degenen die er intensief mee bezig zijn. Gezien ze het leven uit levende dingen in zich kunnen opnemen, waardoor een droogte zal achterblijven, staan ze op geen goede voet met de woudelven.


    Dit is denk ik alles van info uit het praattopic dat ik heb gevonden. Ik weet alleen niet zo goed wat je precies nog nodig hebt en wat niet, want er waren sinds die reacties een paar dingen veranderd, denk ik. :')

    Nog eens sorry, hé. :/

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 19:13 ]


    help

    Q liep nogal te kloten en toen had ik ineens 3 x hetzelfde bericht geplaatst. -.- Mijn excuses.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik heb er eens zestien gehad. :')


    help

    Hmm... @Florentina: volgens mij wordt dit de laatste post met Henry, als dat voor jou goed is? (:


    help

    Tolkien schreef:
    Hmm... @Florentina: volgens mij wordt dit de laatste post met Henry, als dat voor jou goed is? (:


    Tuurlijk, daar hoef je geen toestemming voor te vragen haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Nja, misschien dat jij er nog wat aan wilde toevoegen, daarom even voor de zekerheid. (:


    help

    It's a bit of a shizzlepost. Forgive me.


    help

    Ik ga vanaf vandaag tot zondag op weekend, dus dan ben ik uiteraard niet beschikbaar. :')


    help

    Op weekend? Wat is dat, gewoon een paar daagjes weg ofzo?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Op weekend? Wat is dat, gewoon een paar daagjes weg ofzo?


    Gewoon, een weekendje weg. (:


    Stand up when it's all crashing down.