• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik 5 t/m 8 augustus :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben op vakantie van 18 juli tot 25 juli (:

    Mijn post komt trouwens morgen ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Okido ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Van 5 juli tot 19 juli ben ik op vakantie :Y)
    Begin augustus ben ik begeleider bij huttendorp.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zo lang. D:

    Have fun, alvast. (:


    help

    Ik zal het zo snel mogelijk toevoegen. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tolkien schreef:
    Zo lang. D:

    Have fun, alvast. (:


    Als ik zou willen, zou ik nog drie weken met een andere vriendin mee kunnen gaan, dus wees maar blij, hehe. (krul)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mendosa schreef:
    (...)

    Als ik zou willen, zou ik nog drie weken met een andere vriendin mee kunnen gaan, dus wees maar blij, hehe. (krul)


    How dare you leave me like this? D:

    Ach well, ik ben van 13 tot 21 juli zelf op kamp en dan heb ik helemaal geen internet. Laat staan elektriciteit. :'D Ik wist niet of ik dat al gezegd had, so anyway, zeg ik het nog eens.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    How dare you leave me like this? D:

    Ach well, ik ben van 13 tot 21 juli zelf op kamp en dan heb ik helemaal geen internet. Laat staan elektriciteit. :'D Ik wist niet of ik dat al gezegd had, so anyway, zeg ik het nog eens.


    I am so sorry, boo. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mendosa schreef:
    (...)

    I am so sorry, boo. :')


    Kidding, darling. :')

    Om de één of andere reden heb ik zin om het logo van de Rueri te schetsen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 21:49 ]


    help

    Ik ben vanaf maandag tot vrijdag helaas afwezig - tot mijn grote tegenzin - waardoor ik dus niet zal kunnen reageren op de RPG, het heeft dus geen zin Jade achterna te gaan. Ik heb haar bewust weg laten gaan, zodat jullie niet moeten wachten op me. Spreek jullie hopelijk snel weer! ^^


    A girl who wonders.

    Ik ben van 1 t/m 16 augustus op vakantie, dat duurt nog even, maar ik zeg het toch alvast :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Mijn post is een beetje een rommeltje, nogal een chaos eigenlijk, haha shit sorry. Dat was niet helemaal de bedoeling (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn topics. [ veel te laat, ik weet het. ]

    Hebben we al een afbeelding die de gevangenis moet voorstellen, dan kan ik me daar wat beter mee oriënteren.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Volgens mij had ik dat wel een keer gepost ja, ergens halverwege het eerste topic.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.