• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Florentina schreef:
    (...)

    Die hoef je ook nog niet te hebben als je begint met posten ;')


    Weet ik xD


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik had nog twee vraagjes voordat ik post met Garrett, just to be sure.
    @Ravi, waarbij magische wezens betrokken waren. Ik neem aan dat hun dan de dupe waren ipv dat ze gebruikt werden om de inval te plegen?
    @Jasmine, weten mensen dat ze opgesloten zat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal proberen straks met een post te beginnen. Aardrijkskunde is toch hopeloos. (krul)


    help

    Asami schreef:
    Ik had nog twee vraagjes voordat ik post met Garrett, just to be sure.
    @Ravi, waarbij magische wezens betrokken waren. Ik neem aan dat hun dan de dupe waren ipv dat ze gebruikt werden om de inval te plegen?
    @Jasmine, weten mensen dat ze opgesloten zat?


    Ik zelf had het meer gemunt op dat de magische wezens de dupe waren. Ik ben nog wel even aan het bedenken of Ravi meer over deze inval weet en wat dan precies,


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oke, dat dacht ik al (: je kan een magisch wezen opzoeken/verzinnen die ze hebben gevangen genomen, waarschijnlijk voor hun vacht oid. Of hij kan namen noemen die dan ook echt personages zijn, dan hebben de rebellen een reden om actie te ondernemen haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Ik had nog twee vraagjes voordat ik post met Garrett, just to be sure.
    @Ravi, waarbij magische wezens betrokken waren. Ik neem aan dat hun dan de dupe waren ipv dat ze gebruikt werden om de inval te plegen?
    @Jasmine, weten mensen dat ze opgesloten zat?

    Ze zal het aan sommigen wel verteld hebben ja, maar niet iedereen zal het weten.
    Gezien ze haar ook weer kunnen aangeven and shit like that. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah, dan doe ik wel dat Garrett het (nog) niet weet (: ik ga vanavond beginnen op mijn mobiel en hoop dat hij morgen online komt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben nieuwsgierig naar de reacties van rusty en evanjaline :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ugh ik heb examens, maar ik kan morgen wel een postje in elkaar steken.
    Html is nu niet zo moeilijk


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik heb een slechte poging tot een post gemaakt. Hopelijk gaat het hierna wat vlotter. :') Ik hoop dat je er in ieder geval toch iets mee bent. (:


    help

    Haha ik wil graag met Evanjalin schrijven, maar moet vanavond werken op de kaasmarkt:') Eev verzint wel even iets leuks voor Rusty om te doen en dan kan Aerion mee. Naar wie en voor wat kan Evanjalin mensen sturen? Dus welk personage heeft er niks te doen en heeft bv. iets van Evanjalin geleend oid, iets besteld of wat dan ook.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 17:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahahah wil je zo graag bij ze weg? :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evanjalin is een bezig bijtje (: Ik ga even kijken wie er nog niks gepost heeft.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 17:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Evanjalin is een bezig bijtje (: Ik ga even kijken wie er nog niks gepost heeft.

    Misschien kan je het aan Caelia vragen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Done, bedankt voor de tip (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.