• Mijn zuidelijke vrienden laten mij weten dat het weer daar echt extreem is.
    Ik zelf woon in vlaardingen en de grote wolk glijd langs ons, al is de hemel hier donker, maar schijnt de zon fel.
    Hoe dan ook, ik vroeg mij af hoe het bij jullie was.

    Voor de mensen in het noodweer:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 21:18 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is hier 30,5 graden en zonnig. Ik smelt. Gandalf is al gesmolten. Pls send ice


    quidquid excusatio prandium pro

    Hier in Limburg is het inderdaad losgebartsten. Vannacht was het enkel wat onweer en vanmiddag werd het even donker en waaide het hard, maar dat was maar iets van 10 minuten. De rest van de dag was het super zonnig, tot nu... Hevig onweer, veel wind en erg veel regen.

    1975AM schreef:
    Hier in Limburg is het inderdaad losgebartsten. Vannacht was het enkel wat onweer en vanmiddag werd het even donker en waaide het hard, maar dat was maar iets van 10 minuten. De rest van de dag was het super zonnig, tot nu... Hevig onweer, veel wind en erg veel regen.
    Ik heb echt met jullie te doen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nou ik hoop dat het hier mooi blijft. Het zal natuurlijk morgen wel weer slecht weer worden -.-. Hele weekenden en weken werk ik, hartstikke warm weer, ben ik een keer vrij, is het noodweer, haha.

    Oh, om elf uur gaat het pas een beetje regen hier in Groningen, wij hebben geluk 8D

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 21:30 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Het heeft vannacht super hard zitten stormen en vannacht kunnen er zelfs tornado's zijn in ons dierbaar België. Uh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het heeft hier 5 druppels geregend, verder is het harstikke benauwd geweest


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Echt balen voor de zuidelijke festivals! Hier in zuid Holland is er niks aan de hand gelukkig, wel een dreigende lucht!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik geloof dat het ons voorbij trekt. Wel een beetje regen vandaag en afgelopen nacht gehad en rond een uur of 1/2 heb ik ook in de verte donder gehoord, maar dat was het ook echt.
    Ik heb wel echt medelijden met de mensen die er middenin zitten!


    Stenenlikker

    mag ik heel even klagen?

    het is al anderhalf uur zwaar aant onweren regenen en aant waaien. nu is het gelukkig nog rustig. But stilll, er was een enorme, harde knal dat me echt een hartaanval bezorgde. I. Am. Not. Amused.:(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ben ik nou echt de enige Limburgse die blij is met dit weer? Misschien koelt het dan eindelijk wat af.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Felle hagelbuien hier gisteren nacht, ter grote van minigolf balletjes.
    Serieuze schade geleden helaas :(


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    Felle hagelbuien hier gisteren nacht, ter grote van minigolf balletjes.
    Serieuze schade geleden helaas :(
    :( dat is al helemaal kak


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hartnett schreef:
    Ben ik nou echt de enige Limburgse die blij is met dit weer? Misschien koelt het dan eindelijk wat af.


    ik normaal ook, als het nou normaal onweer was...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het is hier in Friesland windstil en ik kan gewoon nog in bikini rondlopen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waarom doet het hier nooit iets D: ik zit al een hele week op hevig onweer te wachten --'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque