• Mijn zuidelijke vrienden laten mij weten dat het weer daar echt extreem is.
    Ik zelf woon in vlaardingen en de grote wolk glijd langs ons, al is de hemel hier donker, maar schijnt de zon fel.
    Hoe dan ook, ik vroeg mij af hoe het bij jullie was.

    Voor de mensen in het noodweer:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 21:18 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mascot schreef:
    Waarom doet het hier nooit iets D: ik zit al een hele week op hevig onweer te wachten --'


    kom naar kerkrade, ben ik ook niet meer alleen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mascot schreef:
    Waarom doet het hier nooit iets D: ik zit al een hele week op hevig onweer te wachten --'

    Ik dus ook! Buienradar zei dat er hier om 23:00 onweer komt, maar als ik naar buiten kijk dan... ):


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mascot schreef:
    Waarom doet het hier nooit iets D: ik zit al een hele week op hevig onweer te wachten --'


    Precies het zelfde, stiekem hoop ik nog dat het in Zuid-Holland ook gaat stormen.
    Onweer is zo gezellig en leuk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sevina schreef:
    (...)

    Precies het zelfde, stiekem hoop ik nog dat het in Zuid-Holland ook gaat stormen.
    Onweer is zo gezellig en leuk.
    Nee dank u, genoeg Donar gezien de laatste 2 dagen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    (...)Nee dank u, genoeg Donar gezien de laatste 2 dagen.


    Ik heb dit weekend nog niks gehoord : |


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hartnett schreef:
    Ben ik nou echt de enige Limburgse die blij is met dit weer? Misschien koelt het dan eindelijk wat af.


    Inderdaad! Ik houd van onweer. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het koelt nu wel eindelijk een beetje af. Volgens mij is het de hele dag zowat broeierig 30 graden geweest. Annoying as fuck. En op zich ben ik niet echt bang voor onweer - I even like it - maar ik voel me toch een beetje ongemakkelijk nu ik tijdelijk alleen ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben zelfs de supercel gemist -_- dat ding was zo awesome om te zien


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Warm, dreigend en droog.


    Hamartia

    Bij ons is het behoorlijk warm, maar al 2 dagen op een rij onweert het serieus 's avonds. Waarschijnlijk krijgen we straks weer een lading. Zag daarnet trouwens foto's van Pinkpop, zag er precies Pukkelpop 2.0 uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sevina schreef:
    (...)

    Ik heb dit weekend nog niks gehoord : |
    vlaardingen/maassluis wel


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    We zaten bij m'n ouders toen het hier noodweer was, wat dus een uurtje verderop is van hier... gezien het deze morgend toch zo'n 25 graden was en zo benauwd, had ik al m'n ramen wagenwijd opengezet en niet toegedaan met weggaan... gehe belt m'n schoonpa opeens op dat het onwijs stormt en dat m'n ramen nog open staan... yupz, m'n slaapkamer stond een beetje onder water. Vond het wel grappig eigenlijk :'D
    Op de terugweg naar huis wel in de storm terecht gekomen en genoten van de flitsen (vind dat dus echt onwijs gaaf om te zien) maar eenmaal thuis was het al gepasseerd.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ah dat nummer is geweldig. :Y)
    Vanmiddag ging het lekker hier, op dit moment onweer en regen. Laten we het daar maar op houden, want van die hagelstenen hoef ik niet. :'D

    Aaaaaaairco. <3
    Everyone should get one. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Aaaaaaairco. <3
    Everyone should get one. :Y)
    I have one ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque