• Mijn zuidelijke vrienden laten mij weten dat het weer daar echt extreem is.
    Ik zelf woon in vlaardingen en de grote wolk glijd langs ons, al is de hemel hier donker, maar schijnt de zon fel.
    Hoe dan ook, ik vroeg mij af hoe het bij jullie was.

    Voor de mensen in het noodweer:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 21:18 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mascot schreef:
    (...)I have one ^^

    Welcome to the cool guys.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 1:15 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hier in Zuid-Holland was t best lekker weer,tenminste in mijn stad dan. Beetje regen rond 4 uur maar daar bleef t bij :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Welcome to the cool guys.
    Brofist


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Verschrikkelijk, continu onweer en regen (in Gent). Heb geen oog dicht gedaan, nu examen gaan maken, juij!


    Life begins at the end of your comfort zone

    neverdoubt schreef:
    Verschrikkelijk, continu onweer en regen (in Gent). Heb geen oog dicht gedaan, nu examen gaan maken, juij!

    Ik ben juist al vanaf half vier vannacht wakker door het warme weer bij ons. Heb gewoon lekker gerelaxed en nog even buiten koffie gedronken. Het was al licht en ik was toch al klaarwakker. ^^ succes met je examen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nou vannacht hier in Vlaardingen was 't ook niet tof hoor. :')

    Hanaemi schreef:
    Nou vannacht hier in Vlaardingen was 't ook niet tof hoor. :')
    niets van mee gekregen, lag in coma


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    (...)niets van mee gekregen, lag in coma

    Haha, beter, want ik lag dat niet. Het ging tekeer, pfoe. Die klappen waren écht erg. :')

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Haha, beter, want ik lag dat niet. Het ging tekeer, pfoe. Die klappen waren écht erg. :')
    ik ben sowieso al ontzettend bang voor onweer. DX


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    neverdoubt schreef:
    Verschrikkelijk, continu onweer en regen (in Gent). Heb geen oog dicht gedaan, nu examen gaan maken, juij!
    Ik heb eigenlijk een paar slagen gehoord en ben toen weer in slaap gevallen. Gelukkig als ik het zo hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mascot schreef:
    Wij hebben zelfs de supercel gemist -_- dat ding was zo awesome om te zien


    Antwerpen heeft zeker en vast de supercel niet gemist. Jesus christ. Echt een oorverdovend geluid. c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Hier heeft het vannacht hevig geregend, geonweerd en gewaaid.
    Nu is het de lucht weer blauw en schijnt de zon weer.
    En man, wat is het warm!


    Tell me about it, stud.

    Kirk schreef:
    Hier heeft het vannacht hevig geregend, geonweerd en gewaaid.
    Nu is het de lucht weer blauw en schijnt de zon weer.
    En man, wat is het warm!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Er is hier volgens mij alleen maar regen geweest, of ik ben er doorheen geslapen o.o


    26 - 02 - '16

    Jesus, ik ben vannacht wakker geworden van het onweer. Bliksemen en donderen tegen de sterren op deed het hier.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried