• Wat zegt de naam van de vorige over hem/haar?


    just sm:)e en the world smiles with you

    Iemand die een mascotte is voor iets.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dat ze een hond heeft die Oli heet? Sorry als het een totaal verkeerde betekenis is...


    Hamartia

    Dat ze veel migraine heeft en moeder is geworden? Idk haha sorry voor deze vaagheid


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat ze de naam Vince mooi vond en Eption ook en dat samenvoegde?
    Okay ik kan dit niet doei


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat de user boven mee last heeft van een v- invasie.
    dit slaat echt nergens op

    Oops te laat, de user boven me houdt van wentelteefjes:Y)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 17:01 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    De User boven mij houdt van inspirerende zinnetjes en vervangt E's graag door 3'en


    just sm:)e en the world smiles with you

    De user boven mij is een dagdromer.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Werkt graag met magneten.


    Hamartia

    De user boven mij houdt van magie en klassieke talen. Degene vindt "groot(magnus)" een mooi woord, en vind zichzelf groots.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ze heeft een draak genaamt Yoko?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Is dat frans? Wel ze houdt dus van Frans en dan dat woordje. :Y)

    Diegene boven mij houdt van gieren?

    Diegene houdt van de maffia?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 17:21 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    De user boven mij heeft een konijn dat mana heet, en daar is er maar één van


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    De user boven mij is de geliefde van John Lennon


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    De user boven mij wil origineel zijn en denkt Yolo ik vervang de L door een K

    Niet snel genoeg.

    De user boven mij knuffelt graag Grizzlyberen en heeft er eentje in haar tuin :3

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 17:30 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly