• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 22:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms vraag ik me af waar je aan denkt,
          alleen dan herinner ik me dat je niet teveel in mijn gedachten hoort te komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oblivion.


    Ik heb het warm.


    Your make-up is terrible

    Jezus, hoe komt iemand op het idee om een anderhalf uur durende pilot te maken? T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm going to study all night, yeah! Wat kijk ik uit naar deze nacht. --"


    Take me to wonderland

    Dit wordt een slapeloze nacht. Morgen krijg ik mijn uitslag van mij examens en als ik zak dan ga ik zo hard huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geweldig. Je bent een held, eerlijk waar. Welke gek komt er alleen zo vroeg uit bed voor zo iets... Toppertje!


    Hamartia

    Hoooooo volgende week al Pearl Jam! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik voel gewoon dat ik gezakt ben. Mweh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik word hier echt ziek van... volgens mij, nee ik weet wel zeker dat ik mijn diploma niet ga halen.(huil)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Super zenuwachtig voor m' examenuitslag, pfff ben sowieso gezakt


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Super zenuwachtig voor m' examenuitslag, pfff ben sowieso gezakt

    Same here. Ik ben er zo bang voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)
    Same here. Ik ben er zo bang voor.


    Snap ik..Je bent niet de enige
    Ik denk maar zo: Ik ben sowieso gezakt, dus ik denk dat het alleen nog mee kan vallen lol


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Omg omg omg omg, waarom vindt iedereen het nou nodig om mij vandaag te bellen. Ik zit hier al in de stress tot over mijn oren. Dus stop gewoon met mij te bellen, tenzij je mijn mentor bent en ik geslaagd ben.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    *Zucht


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.