• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 22:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als er in mijn tv–gids staat dat vanavond Jurassic Park op tv komt –– wil ik geen debiele James Bond film zien.
    Maak dan potjandorie gewoon een goede tv–gids.


    Ik wil graag morgen met jou zijn, maar ik voel me er deze week niet prettig bij. Ik voel mij niet lekker en ik heb echt geen zin in vragen. Sorry, maar er zijn dingen die jij, als jongen, niet hoeft te weten. :')

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 20:41 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    YESSSS GESLAAAGDDD!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Naessa schreef:
    En ineens kwam het lichtpuntje van vandaag, het enige goede nieuws; Geslaaagd! *O*


    Gefeliciteeerddd! :D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    En het is net bewezen: Het geluid van mijn koptelefoon is veel beter dan dat van mijn oortjes. Hell Yeah, Metal op maxvolume!!


    Stenenlikker

    Urgh. Geef me je koptelefoon, vader! D:< Ik wil mijn Skullcandy :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word gek van die verkoudheid, iedere keer als ik hoest doet mijn hoofd zo'n pijn. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hello sadness, it's been a long time.


    help

    "I believe I have spent enough time in the company of death."


    Oh great, nu begin ik alles natuurlijk weer te dramatiseren. I just really, really suck.


    help

    Nou, ik ga morgen dat mondeling examen zo hard falen.


    Take me to wonderland

    Zo, fack. Nu pas klaar met die post D: 2017 woorden.. Nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoveel stress voor dat rotexamen. Ik voel me echt ziek.


    Take me to wonderland

    Waarom word ik in hemelsnaam om kwart over 6 wakker gemaakt? D: Damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh dear oh dear oh dear....
    De vragen over de onderwerpen die ik heel goed ken voor het mondeling examen zijn al geweest bij anderen. Ik faal dus. Ach ja, ik ga volgend jaar wel gewoon werken.


    Take me to wonderland