• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 22:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoofdpijn en zo acht uur buiten lopen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ieeeh donderdag examen gesprek en dan hopen dat ik geslaagd ben :S


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Well, this exam was... I don't know. I failed or failed not.


    Take me to wonderland

    Ik ben zó gigantisch klaar met dit schooljaar! Nog vier toetsen en dan kan ik plat en weer uren achter Quizlet en ontspannen en films kijken en weer bezighouden met Disney en de KRO detectivemaand terugkijken en weer ontspannen en lekker werken en me vrienden afspreken en schoolagenda's kijken en schrijven en niet telkens denken: "Ik zou nu iets voor school moeten doen" of "Oh ja, shiiiiit, school!" - NOT ANYMORE. Althans, donderdag. Eerst nog kuttige toetsen. Spaans wordt óf een ramp, óf een gelukje met een voldoende óf het gaat goed. Ik gok op de eerste of de tweede. En dan nog geschiedenis, opdrachten voor de film van geschiedenis, maatschappijwetenschappen en Engels. En dan maakt mijn scukerige planning het er niet beter op.

    Fuckdiedeldo. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb zo geen zin in dat herexamen. Ik ben toch al geslaagd... :')


    Caution first, always.

    Wat the fuck heb ik voor schoonouders he?! Dit is toch godverdomme niet normaal. Dat is t. Ik kom hier nooit meer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stomme idioot. Bah.


    26 - 02 - '16

    Joaq schreef:
    Ik heb zo geen zin in dat herexamen. Ik ben toch al geslaagd... :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sigil schreef:
    Wat the fuck heb ik voor schoonouders he?! Dit is toch godverdomme niet normaal. Dat is t. Ik kom hier nooit meer.


    Wat is er gebeurd? o.o Ik dacht dat je ze wel aardig vond.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurd? o.o Ik dacht dat je ze wel aardig vond.

    yeah ze waren wel aardig maar soms hebben ze van die uitspraken.. Zoals laatst. Was op een feestje van marieke en waren mensen die best wel blowden. En hadden ze dus tegen mn vriend gezegt dat ie moest oppassen omdat ik een kamper ben en dus mensen aantrek die in t criminele circuit zitten...
    alleen omdat ik een tijdje in een woonwagen heb gewoont ben ik gelijk een kamper....

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 12:43 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    This is the moment when I'm going to eat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    (...)
    yeah ze waren wel aardig maar soms hebben ze van die uitspraken.. Zoals laatst. Was op een feestje van marieke en waren mensen die best wel blowden. En hadden ze dus tegen mn vriend gezegt dat ie moest oppassen omdat ik een kamper ben en dus mensen aantrek die in t criminele circuit zitten...
    alleen omdat ik een tijdje in een woonwagen heb gewoont ben ik gelijk een kamper....


    Wtf, zeg. Dat is inderdaad belachelijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wtf, zeg. Dat is inderdaad belachelijk.


    Ja nou vind ik ook.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als het allemaal zo makkelijk is, waarom heb je dan een onvoldoende voor je eindwerk?


    Take me to wonderland

    Ik wil huilen en schrijven en tekenen maar ik moet flippin' aardrijkskunde studeren. Oh God ik voel me nerveus. Ik hoop echt dat chemie beter ging dan ik dacht dat het ging... :/


    help