• Ja ik ben geslaagd en ik ben zo blij! Ik heb geen enkele onvoldoende op mijn eindlijst! Ik moest dit even delen!

    Voor de examenkandidaten;
    Weten jullie al of jullie geslaagd zijn? (Zo ja, gefeliciteerd!)

    Mod: vanaf nu is dit het algemene topic. Alle andere topics over de uitslagen van de eindexamens worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2014 - 14:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astris schreef:
    (...)

    Dat is echt supergoed!
    Maar hoe kom je ooit aan 9 vakken xd?


    Acht vakken, niet negen. (: Nederlands, Engels, Frans, wiskunde, economie, geschiedenis, aardrijkskunde en maatschappijwetenschappen. Dat is gewoon een heel normaal vakkenpakket voor vwo, voor zover ik weet. Ik deed wel een soort extra vak, maar dat was iets wat speciaal door mijn school wordt aangeboden en daar is dus geen centraal examen voor. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Astris schreef:
    (...)

    Ik ga Engels nog herkansen, aangezien dat onder me gemiddelde is en ik wil ook daar een zeven voor staan. Ik heb wel een 6.3 er opgehaald, maar dat vind ik echt onder mijn kunnen wat Engels betreft, en gezien het toch een taal is waar niet echt voor te leren valt en ik dinsdag toch niks te doen heb, kan ik net zo goed herkansen :')
    Voor de rest ben ik wel echt tevreden over mijn cijfers. Ik heb voor de meeste vakken, op Engels en Frans na, hoger gehaald dan ik ooit voor een SE gehaald van dat vak gehaald heb - po's niet meegerekend. -


    @Asami, waarom niet? Als je ergens niet tevreden mee bent. Best veel mensen uit mijn jaarlaag gaan een taal herkansen, aangezien veel mensen hebben dat hun eindcijfer een punt omhoog gaat, wanneer ze maar ietsjes hoger halen op de herkansing.


    Omdat er nooit meer naar je cijfers gekeken wordt (:

    En negen vakken is toch niet gek? Ik deed centraal examen in ne, kunstfeschiedenis, filosofie, economie, wiskunde, frans, tekenen, geschiedenis en engels.
    Dan heb ik nog geen eens gymnasium of extra vakken! Kinderen uit mijn klas hadden dan vaak nog grieks of latijn en een extra vak :') (de echte bolle bozen)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kan nooit zeker weten of ze nog een keer ergens naar je cijferlijst gaan vragen.

    Wat krijg je ooit bij examen tekenen?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 0:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat doen ze alleen bij scholen met bepaalde toelatingseisen, voor de rest van je leven is het niet meer belangrijk (:

    Dan moet je tekenen :') Dan krijg je een bepaald aantal lessen en moet je een heel proces maken, een kunstwerk dat vervolgens ook wordt tentoongesteld en het geheel wordt beoordeeld. Je wordt op 6 tot 8 punten beoordeeld, weet niet meer precies wat allemaal. Je idee, je originaliteit, je proces in de breedte en in de diepte, de materialen die je getest en gebruikt hebt, hoe het werk op het eerste gezicht oogt e.d.
    Dit waren btw de opdrachten van tekenen:

    1. Pompeus
    2. Fremdkörper
    3. Wij zijn allemaal woorden op doorreis
    4. Icarus (dit is een mythologisch gedichtje)
    5. Buurtboek
    6. Beeldende verwerking van een foto (het is een plaatje van een bloem in verschillende fases van de groei)


    Tekenen is altijd veel stress haha, omdat het echt áltijd weer afgeraffeld moet worden door tijdgebrek. En als je klaar bent moet je ook nog eens je werk inlijsten, ophangen, je map op orde brengen. Bleegh, dat heeft me een hele ochtend gekost, dat inlijsten :') En toen moest ik mijn werk van bijna 2 bij 1 meter nog door de school sjouwen om het op te hangen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 12:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie gaat er een herkansing doen terwijl je geslaagd bent?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben er trouwens eindelijk uit waarom mensen "geslaagt!" typen. Ze gaan ervan uit dat het "'t Kofsgip" is in plaats van "'t Kofschip".
    Aah, sorry, ik moet echt stoppen, sorry.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik ben er trouwens eindelijk uit waarom mensen "geslaagt!" typen. Ze gaan ervan uit dat het "'t Kofsgip" is in plaats van "'t Kofschip".
    Aah, sorry, ik moet echt stoppen, sorry.


    Hahaha, die is wel mooi bedacht!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Patholoog schreef:
    Wie gaat er een herkansing doen terwijl je geslaagd bent?


    Ik doe morgen Duits. ;)
    Ik had een 5,1 gehaald voor mijn examen, maar het was met mijn SE wel een 6 afgerond, maar toch vond ik dat niet mooi staan, dus heb ik besloten het toch te herkansen. Ik heb niets te verliezen en zoveel kun je niet meer leren voor Duits, dus ik wil best wel een poging wagen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hoor de 20e of de 24e of ik mijn MBO 2 Administratief medewerker heb gehaald in een jaar.

    Gefeliciteerd!!
    Ik ben daarnet mijn resultaten gaan halen en ik ben geslaagd!! Ik heb nu eindelijk na vele jaren falen en problemen mijn diploma na het middelbaar gehaald! (yeah)



    Eén nadeel; nu moet ik gaan werken :s


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Gefeliciteerd! Maar hoezo moet je gaan werken? Je kunt toch ook doorleren?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Gefeliciteerd! Maar hoezo moet je gaan werken? Je kunt toch ook doorleren?

    Niet volgens mijn ouders..
    Als ik nog wil studeren zal het avondschool worden en ik ga toch eerst samen moeten wonen voor ik daar aan ga beginnen.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    (...)
    Niet volgens mijn ouders..
    Als ik nog wil studeren zal het avondschool worden en ik ga toch eerst samen moeten wonen voor ik daar aan ga beginnen.


    Hoezo zou je niet door kunnen leren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben vandaag geslaagd voor mijn opleiding tot filiaalmanager! *O* *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Behati schreef:
    Ik ben vandaag geslaagd voor mijn opleiding tot filiaalmanager! *O* *O*


    Gefeliciteerd! (banana)


    26 - 02 - '16