• Ja ik ben geslaagd en ik ben zo blij! Ik heb geen enkele onvoldoende op mijn eindlijst! Ik moest dit even delen!

    Voor de examenkandidaten;
    Weten jullie al of jullie geslaagd zijn? (Zo ja, gefeliciteerd!)

    Mod: vanaf nu is dit het algemene topic. Alle andere topics over de uitslagen van de eindexamens worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2014 - 14:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jeeh ik ben ook geslaagd!! (dance)
    Met twee achten en de rest zevens.... Super blij!!!
    In onze klas zijn er 4 die definitief gezakt zijn en 3 hebben een her,
    dat is best wel veel in vergelijking met andere jaren...


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Square schreef:
    Ik ben niet gebeld, dus ik ben ook geslaagd. *O*


    Gefeliciteerd! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alle geslaagde Quizletters: gefeliciteerd! :) En de Quizletters die nog (!) niet geslaagd zijn: heel veel succes!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik ben ook geslaagd! Gefeliciteerd iedereen!


    Tijd voor koffie.

    Om half 2 werd ik gebeld: geslaagd! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iedereen die geslaagd is, gefeliciteerd! (pirate)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yaay, ik ben ook geslaagd, haha. Beetje laat berichtje, maar ik had een heleboel andere dingen te doen (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Yaay, ik ben ook geslaagd, haha. Beetje laat berichtje, maar ik had een heleboel andere dingen te doen (;


    Dit.
    Gefeliciteerd iedereen! En het spijt me voor diegene die gezakt zijn, dit is erg vervelend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heel erg gefeliciteerd voor alle geslaagden!
    En voor degenen die (nog) niet geslaagd zijn hoop ik heel erg dat het goed komt. Heel veel succes bij het herexamen!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Square schreef:
    (...)

    Oh, wauw, dat is prachtig. Wat een geweldig cadeau. :9~

    Ikr, ik ben bijna meer excited over het cadeau dan het feit dat ik ben geslaagd hahah


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Omg, ik krijg gewoon als cadeau dat we in de zomer vijf dagen naar Londen gaan inclusief WB studio tour! (we kunnen niet echt op vakantie door bepaalde privé problemen, maar dit kan hoogstwaarschijnlijk wel. En anders houd ik het tegoed voor een andere keer) Ik ben zo blij nu C:

    Geslaagd zijn is echt het hoogtepunt van dit afschuwelijke schooljaar ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Omg, ik krijg gewoon als cadeau dat we in de zomer vijf dagen naar Londen gaan inclusief WB studio tour! (we kunnen niet echt op vakantie door bepaalde privé problemen, maar dit kan hoogstwaarschijnlijk wel. En anders houd ik het tegoed voor een andere keer) Ik ben zo blij nu C:

    Geslaagd zijn is echt het hoogtepunt van dit afschuwelijke schooljaar ^^

    ... whut omfg asdfghjkl dat is zo gaaf


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rider schreef:
    Omg, ik krijg gewoon als cadeau dat we in de zomer vijf dagen naar Londen gaan inclusief WB studio tour! (we kunnen niet echt op vakantie door bepaalde privé problemen, maar dit kan hoogstwaarschijnlijk wel. En anders houd ik het tegoed voor een andere keer) Ik ben zo blij nu C:

    Geslaagd zijn is echt het hoogtepunt van dit afschuwelijke schooljaar ^^


    Wow, allemaal van die geweldige cadeaus, haha. Dat is echt heel erg gaaf! ^^

    Ik had eigenlijk niet echt iets verwacht, maar mijn ouders hebben me net verteld dat ze vijftien rijlessen voor me willen betalen, whoo. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jullie krijgen cadeau's? o.o
    Wel erg leuk, of course!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 0:28 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Jullie krijgen cadeau's? o.o
    Wel erg leuk, of course!

    Ja, ik had het zelf ook niet verwacht tbh haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.