• Ja ik ben geslaagd en ik ben zo blij! Ik heb geen enkele onvoldoende op mijn eindlijst! Ik moest dit even delen!

    Voor de examenkandidaten;
    Weten jullie al of jullie geslaagd zijn? (Zo ja, gefeliciteerd!)

    Mod: vanaf nu is dit het algemene topic. Alle andere topics over de uitslagen van de eindexamens worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2014 - 14:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moest net bij een boer werken samen met zo'n jongen die ik net drie en een half uur kende en toen werd hij tijdens het werk gebeld dat hij gezakt was. Ik vond het zo rot voor hem en ik wist ook niet echt hoe ik moest reageren, haha.

    Anyway: gefeliciteerd iedereen en thanks


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    What doesn't kill you makes you stronger.

    Ondanks alles wat ik dit jaar heb meegemaakt, ben ik gewoon geslaagd!


    Happy Birthday my Potter!

    Proficiat ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd allemaal! (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd!
    Mijn zus ook!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gefeliciteerd! En ja hoor ik ben ook geslaagd :D


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Congratz everyone! (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gefeliciteerd allemaal! En voor de herkansers: nog even bikkelen en dan kunnen jullie ook zeggen dat jullie geslaagd zijn!


    Life is hard and then we die

    Mijn slagingscadeau! :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben niet gebeld, dus ik ben ook geslaagd. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lizor schreef:
    Mijn slagingscadeau! :'D



    Oh, wauw, dat is prachtig. Wat een geweldig cadeau. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ben niet gebeld, dus ik ben ook geslaagd. *O*


    Whuuut, jij wordt gewoon níét gebeld als je geslaagd bent? Vorig jaar toen ik eindexamen ging doen was het zo dat iedereen gebeld werd. Of ie geslaagd of juist gezakt was. :p

    MAAR PROFICIAT!!!!!!!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Whuuut, jij wordt gewoon níét gebeld als je geslaagd bent? Vorig jaar toen ik eindexamen ging doen was het zo dat iedereen gebeld werd. Of ie geslaagd of juist gezakt was. :p

    MAAR PROFICIAT!!!!!!!! :3


    Nee, dat doet mijn school om een of andere reden niet. Ze bellen je tussen drie en vijf, maar alleen als je bent gezakt. Beetje stom eigenlijk, want zo zit iedereen tot tenminste half zes in spanning, voor het geval dat het bellen uitloopt of zo. Sowieso lijkt mensen bellen om te zeggen dat ze geslaagd zijn me eigenlijk nog best wel leuk werk, in tegenstelling tot alleen maar bellen naar gezakte mensen. x')
    EN DANKJE. IK BEN BLIJ. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alle geslaagden, GEFELICITEERD!!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn broer is ook geslaagd! :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''