• Ja ik ben geslaagd en ik ben zo blij! Ik heb geen enkele onvoldoende op mijn eindlijst! Ik moest dit even delen!

    Voor de examenkandidaten;
    Weten jullie al of jullie geslaagd zijn? (Zo ja, gefeliciteerd!)

    Mod: vanaf nu is dit het algemene topic. Alle andere topics over de uitslagen van de eindexamens worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2014 - 14:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja, ik had het zelf ook niet verwacht tbh haha

    Dat is nog leuker. :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Dat is nog leuker. :Y)

    Ja ^^ ik ben er ook super blij mee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pelekai schreef:
    Jullie krijgen cadeau's? o.o
    Wel erg leuk, of course!


    Blijkbaar :') Ik was zelf ook redelijk verrast, want ik ken ook van die mensen die bij iedere overgang of een goed rapport wat krijgen, maar dat was bij ons thuis nooit zo en nu opeens dit! Maar ik moet er ook wel bij vermelden dat er echt heel veel gebeurd is dit jaar en het eigenlijk een klein wonder is dat ik het gewoon nog gehaald heb plus dat we dus verder ook niet op vakantie kunnen.


    Happy Birthday my Potter!

    Iedereen gefeliciteerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gefeliciteerd, iedereen! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gefeliciteerd iedereen, zijn examens heel moeilijk?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Gaan er nog mensen iets herkansen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Foreverx schreef:
    Gefeliciteerd iedereen, zijn examens heel moeilijk?

    Gewoon op tijd beginnen, dan is het goed te doen.

    En ik ga niks herkansen, ik ben geslaagd met allemaal voldoendes dus dat vind ik goed genoeg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Astris schreef:
    Gaan er nog mensen iets herkansen?


    Ik ben geslaagd, maar ga Duits nog herkansen. Ik had een 5,5, maar dat haalde heel mijn gemiddelde naar beneden. Ik heb nu zes afgerond en ik wil er een zeven van maken!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik twijfelde of ik scheikunde nog over zou doen, omdat dat voor mijn doen heel slecht was gegaan, maar ik ben ook jarig zondag en het was wel gewoon voldoende, dus heb besloten het zo te laten en lekker te gaan feesten.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom zou je iets herkansen? Kijk als je een lotingstudie oid gaat doen snap ik het, maar anders is het zonde van je tijd.

    Ik heb vandaag trouwens gekeken en ben op meerdere manieren maar nét geslaagd :') blijkbaar was het me dan toch gegund!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik ben geslaagd, maar ga Duits nog herkansen. Ik had een 5,5, maar dat haalde heel mijn gemiddelde naar beneden. Ik heb nu zes afgerond en ik wil er een zeven van maken!


    Ik ga Engels nog herkansen, aangezien dat onder me gemiddelde is en ik wil ook daar een zeven voor staan. Ik heb wel een 6.3 er opgehaald, maar dat vind ik echt onder mijn kunnen wat Engels betreft, en gezien het toch een taal is waar niet echt voor te leren valt en ik dinsdag toch niks te doen heb, kan ik net zo goed herkansen :')
    Voor de rest ben ik wel echt tevreden over mijn cijfers. Ik heb voor de meeste vakken, op Engels en Frans na, hoger gehaald dan ik ooit voor een SE gehaald van dat vak gehaald heb - po's niet meegerekend. -


    @Asami, waarom niet? Als je ergens niet tevreden mee bent. Best veel mensen uit mijn jaarlaag gaan een taal herkansen, aangezien veel mensen hebben dat hun eindcijfer een punt omhoog gaat, wanneer ze maar ietsjes hoger halen op de herkansing.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is en succes iedereen die gaat herkansen! (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb net mijn cijfers voor het eerst gezien, en holy shit, ik ben blij. Voor de acht vakken waar ik examen in heb gedaan sta ik nu gemiddeld één zes, drie zevens, vier achten en een negen. Yesss. :3

    En nog heel veel succes aan iedereen die nog iets gaat herkansen. Jullie kunnen het! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb net mijn cijfers voor het eerst gezien, en holy shit, ik ben blij. Voor de acht vakken waar ik examen in heb gedaan sta ik nu gemiddeld één zes, drie zevens, vier achten en een negen. Yesss. :3

    En nog heel veel succes aan iedereen die nog iets gaat herkansen. Jullie kunnen het! *O*


    Dat is echt supergoed!
    Maar hoe kom je ooit aan 9 vakken xd?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered