• Ik ben er namelijk achtergekomen dat 1+1 2 is en niet 3!

    Goed, na dit flauw grapje gaan we weer serieus doen.:Y)

    Ik ben er namelijk achtergekomen dat vliegen kunnen steken en bloed drinken. Ik kwam tot die conclusie doordat een vlieg mij zojuist zat te steken.
    Het doet niet echt zeer maar het is wel een steekje.

    Zijn jullie ooit gestoken door een vlieg? Of hebben jullie vandaag iets ontdekt wat jullie niet wisten?

    J


    Queer zijn is gewoon alles

    Capricious schreef:
    Dat heb ik al heel vaak meegemaakt eigenlijk. Ik weet alleen niet zeker of ze wel echt bloed drinken hoor. (krul)


    Wat zouden ze anders doen? Gewoon in je huid liggen porren?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Niet elke gewone vlieg doet dat gelukkig :p


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tenace schreef:
    Nog nooit gestoken, nog nooit meegemaakt.
    Ugh, nog een dier dat steekt D:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Barnabas schreef:
    Op de een of andere manier is mijn bloed zeer aantrekkelijk voor allerlei soorten insecten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De gewone strontvliegen/bromvliegen doen dat toch niet? Nog noooit van gehoord in ieder geval. Ik vind ze alleen irritant omdat ze herrie maken en kriebelen als ze over je huid lopen. Steekvliegen steken wel, hence the name, maar die zien er ook heel anders uit. Ik kom ze nooit tegen in huis, alleen bij het water en ik vind ze doodeng. Al ben ik er nooit door gestoken, terwijl ik altijd het doelwit ben van muggen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 0:17 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dit is compleet nieuw voor mij... Je kunt wel raden dat ik dus nog nooit gestoken ben door een vlieg :Y) Niet bewust in ieder geval.


    Hamartia

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat zouden ze anders doen? Gewoon in je huid liggen porren?:'D

    Haha ja, misschien pakken ze normaalgesproken hun voedsel op door te prikken. Of zo.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja, dat wist ik wel. ;p Ik dacht dat alleen vrouwtjesvliegen steken, en mannetjes niet, of zoiets?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)