• -doet evil-
    Dump hier jouw verhaal waarvan je denkt dat ik hem wel leuk zal vinden. Ik zal 'm dan gaan keuren zodat je weet of hij voldoet aan mijn orginaliteits eisen xD Omdat ik lui ben ga ik ze niet meer hier neerzetten ^^
    Kom-maar-op!


    Life is hard and then we die

    IK BEN GESLAAGD :D
    je maakt mijnus al xD


    Crack a bottle

    Het verhaal gaat over Victoria. Een meisje, wiens vader een brute seriemoordenaar was. Hy had al vele mensen vermoord.. En was nu op pad, om een jongen te vermoorden wiens vader zyn leven kapot heeft gemaakt!De jongen die hy wou vermoorden heet Bill Kaulitz. Maar helaas, het mislukte om Bill te vermoorden omdat hy werd opgepakt. Jaren later, nu Victoria eindelyk 18 jaar is, gaat ze op pad. Ze gaat op pad om Bill te vermoorden. Ze móét het doen. Voor haar vader. Ze moet zyn werk afmaken! Maar ze heeft een probleem, ze wordt verliefd op Tom. Hoe kan ze nu nog zyn broer vermoorden?

    Even kyken of myn idee door de Annick test komt =D


    Movie hunter.

    ja, ik zal m erbij zetten haha XD


    Life is hard and then we die

    Hmm, ik weet niet of ik het aandurf om jouw mijn verhaal te laten lezen! x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je maakt de mijne al! xD
    Maar ik ga een halloween story maken nu, met dnak aan Ash! ^^ En ik heb er nog eentje die je niet maakt, namelijk:

    De nacht van de wolven..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maud is een normaal meisje van 17. Ze gaat naar school en heeft een beste vriendin Iris. Toch is ze net even wat anders dan alle andere 17 jarige. Maud heeft namelijk een relatie met Erik. Erik Katje,haar mentor en gymleraar. Erik is 33.
    Dan komt Maud met een grote klap op de grond van haar roze wolk afgerukt. Ze ontdekt dat ze zwanger is. Van Erik Katje. Haar mentor en gymleraar.

    Kom ik er doorheen Annick?


    Music is the new sex

    & Ben ik door de test heen of niet (A) xD


    Movie hunter.

    Geen TH = sowieso al orgineel. En het verhaal spreekt me aan, dus ja, jij komt er wel doorheen (:


    Life is hard and then we die

    & Ben ik door de test heen of niet (A) xD
    Jup! Een verhaal dat niet alleen maar om liefde draait ^^


    Life is hard and then we die

    YEEY =D
    I've passed the Big Annick- test!
    [/proud]

    De liefde zal er een hele tyd uit blyven, dan even inkomen, liefde gaat niet werken, en dan er totaal uit en never nooit meer in x]


    Movie hunter.

    http://www.quizlet.nl/serie/10893/ltsgtltfont-colorgreengtyou-as-a-graffitiartist-and-also-the-sister-of-tom-and-billhow-will-that-goltfontgtltsgt/

    Het gaat over Amy. Een meisje die door haar moeder in een weeshuis werd achtergelaten met de boodschap dat wanneer Amy 19 jaar is, ze opgehaalt zal worden. Wanneer Amy al een paar maand 19 is verschijnt haar moeder. Haar moeder is Simone Kaulitz. Dat maakt dat Tom en Bill Kaulitz haar broers zijn. Ze raakt verstrikt in een gevoel genaamd; liefde. Ze denkt dat ze verliefd is op de 1 terwijl ze dat eigenlijk is op de ander. Na een jaartje, fso. Word er kanker ontdekt bij haar. Leukemie. Op het eind van het verhaal sterft ze aan een hartstilstand. Ze was 20 jaar oud.

    Geen TH = sowieso al orgineel. En het verhaal spreekt me aan, dus ja, jij komt er wel doorheen (:

    Jippie^^ [/danst door de kamer heen]


    Music is the new sex

    Weetje Annick, ik ga speciaal omdat jy TH not interesting vindt een verhaal verzinnen zónder TH =D

    EN IK GA NU VERZINNEN xD


    Movie hunter.

    Mijne ga je al doen :P

    Weetje Annick, ik ga speciaal omdat jy TH not interesting vindt een verhaal verzinnen zónder TH =D

    EN IK GA NU VERZINNEN xD

    rose,over het wilde westen met cowboys^^


    Music is the new sex