• -doet evil-
    Dump hier jouw verhaal waarvan je denkt dat ik hem wel leuk zal vinden. Ik zal 'm dan gaan keuren zodat je weet of hij voldoet aan mijn orginaliteits eisen xD Omdat ik lui ben ga ik ze niet meer hier neerzetten ^^
    Kom-maar-op!


    Life is hard and then we die

    hmmmm...mijn verhaal zonder TH.

    Je bent een meisje, Isabel Kuro. Ze leeft in Berlijn. Wat ze zoal doet??? Jagen en wapens ontwikkelen. Waarvoor??? Het jagen op Vampiers.

    Isabel is een meisje dat lijkt op een 16 jarige. Hoezo lijkt??? Hmmmm...omdat ze al zo'n 300 a 400 jaar oud is. Hoe dat kan??? nou...dat lees je hier in dit verhaal.


    meld je het als ik door de test heen ben???
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    oh ja, is in een ik-perspectief geschreven.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    jammer...er staat nog niks nieuws!:(


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    je bent er!!:D:D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Annick,je kan de links ook met url doen^^


    Music is the new sex

    Hoe doe je dat ='] en btw, ik ga eerst economie + wiskunde (ik ben goed in wiskunde dus dont worry XD) doen en dan hieraan werken ^^ xxx


    Life is hard and then we die

    Ik ben ook geslaagd op xPEANUTHEADS (:


    We gonna start a fight >,<

    Ehhh :P?


    Life is hard and then we die

    Dat doe je zo [ url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=16349&page=4[/ url]
    Alleen de spaties weglaten


    Music is the new sex

    :( xD er staat nog niks nieuws bijxD


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik moet er ook bij komen,, smaen met Tara!!! Met het geweldige iedee van de tassenlijn!! :D
    Alen zijn we nog niet begoonnen ><


    Dunno ><

    Haha XD sorry jongens, economie is opeens moeilijk >,> gelukkig is wiskunde makkelijk. abc formule, eitje (cool)


    Life is hard and then we die

    Annickje, vertel me of dit idee door de test komt of niet (A)

    Het verhaal gaat over de 16- jarige Madison (Verandert hoor!). Ze is het vriendinnetje van Bill en leidt een Arrogant, ryk leven. Ze heeft zelfs haar BF aan de kant gezet. Wanneer ze 17 word, gebeuren er plots rare dingen om haar heen. Wanneer ze plots ernstig ziek wordt, maakt Bill zich zorgen. Wanneer Bill weg is, om te oefenen met de anderen, zweert Madison dat ze een geest heeft gezien. De geest van een jong meisje, van ongeveer 18 jaar. Zelfs nu ze ziek is, moet ze uit zoeken wiens geest dit is. Ze komt erachter dat het de geest is van Bill zyn vorige vriendin, een meisje dat ontvoerd werd en vermoord, nadat Bill niet het losgeld kon betalen.. En wat blykt? Madison's vader was de ontvoerden en het Geest meisje wil haar wraak!


    &nd? =]


    Movie hunter.

    Ja hij komt erdoorheen, maar met hakken over de sloot want bill en meisje klikt niet goed bij mij haha XD de rest is wel orgineel :3


    Life is hard and then we die