• -doet evil-
    Dump hier jouw verhaal waarvan je denkt dat ik hem wel leuk zal vinden. Ik zal 'm dan gaan keuren zodat je weet of hij voldoet aan mijn orginaliteits eisen xD Omdat ik lui ben ga ik ze niet meer hier neerzetten ^^
    Kom-maar-op!


    Life is hard and then we die

    Wauw ='D Ik voel me vereerd. Maar ik ga nu ^^ morgen prop ik het in een topic!! Baybay!!


    Life is hard and then we die

    Het verhaal gaat over Annick, een meisje dat by haar zus is opgegroeid. Haar ouders zyn toen Annick klein was overleden, vermoord! Maar niet zomaar door iemand.. Je kan eigenlyk beter zeggen, door niemand! Want het was een geest.. Maar welke kwade geest? Welke geest zou er nou wraak willen op haar ouders? En zal dit ook voor haar gelden? Precies wanneer Annick 16 wordt gebeuren er rare dingen.. Het lykt zelfs alsof ze gek wordt! Om dit allemaal te kunnen stoppen moet ze erachter komen, wiens geest dit is, waarom de geest dit doet, en hoe ze tot vrede kan komen met de geest..

    Wat vindt je ? xD


    Movie hunter.

    (...)
    rose,over het wilde westen met cowboys^^

    Hmmm..
    Helaas, ik heb al wat anders, dat van cowboys wordt wat voor jou ^^ xD


    Movie hunter.

    (...)
    Hmmm..
    Helaas, ik heb al wat anders, dat van cowboys wordt wat voor jou ^^ xD

    Hoe bedoel je voor mij^^


    Music is the new sex

    (...)
    Hoe bedoel je voor mij^^

    Dat ik later een serie ga maken over cowboys in het wilde westen met joee als hoofdrol x]


    Movie hunter.

    (...)
    Dat ik later een serie ga maken over cowboys in het wilde westen met joee als hoofdrol x]

    Oe,klinkt goed^^


    Music is the new sex

    Ben benieuwd..:]

    Een meisje is hopeloos verliefd op een jongen van haar school. Ze stalkt hem al heel lang. Hij is wel een stuk ouder dan zij is, maar het maakt haar niets uit! Steeds als zij kijkt, kijkt hij terug en glimlacht. Het wordt steeds erger.
    Als ze een keer haar kluisje opendoet, ligt er een briefje in. Ze leest het; "Hallo '___' Kom je vanmiddag naar het park? Ik zal er zijn. Veel kusjes '___'" Haar hart maakt overuren.
    Er is veel gebeurt in het park, en als ze na 3 maanden zich iets beter voelt, doet ze toch een test. Wat komt eruit? Ze is zwanger, van die ene jongen van school.


    Hope U Like It!:]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Uitslag!!!!


    Life is hard and then we die

    oeWH! ik hb een nieuwe serie!!
    http://www.quizlet.nl/quiz/240245/this-is-how-it-feels-when-youre-waiting-for-the-call-that-never-comes-1/
    hij heeft al 2 deeltjes hoar (A)
    en sonder Th en zonder plaatjes [à]


    Crack a bottle

    Hmm, ik weet niet of ik het aandurf om jouw mijn verhaal te laten lezen! x'D


    ik ga jou verhaal wel lezen xD

    <3xo. Naomy aka. BabyDollFace ^^

    http://www.quizlet.nl/quiz/224362/the-first-world-war-can-i-survive-this-1/

    Dit verhaal gaat over de 19 jaige Hermann Albers, samen met zijn vrienden geeft hij zich op om in de WO1 te vechten, Wat eerst leuk en gezellig schijnt te zijn blijkt een ware nachtmerrie te worden, wat blijft er nog over van het close vriendengroepje?

    ^^

    Wauw,mijne staat ertussen:O


    Music is the new sex

    Annick, wat vond je nou van myn Annick- geesten verhaal? x]


    Movie hunter.

    Annick, wat vond je nou van myn Annick- geesten verhaal? x]
    Geniaal!! Maar je hebt die quiz niet geactiveerd dus XD


    Life is hard and then we die

    Moet het persee over Helloween gaan?xD


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.