• -doet evil-
    Dump hier jouw verhaal waarvan je denkt dat ik hem wel leuk zal vinden. Ik zal 'm dan gaan keuren zodat je weet of hij voldoet aan mijn orginaliteits eisen xD Omdat ik lui ben ga ik ze niet meer hier neerzetten ^^
    Kom-maar-op!


    Life is hard and then we die

    wat vindt de Annick filter hier van?;

    hij is net bedacht en staat nog niet op Quizlet![wel een rollentropic maarja!:P]


    Het wordt een verhaal over Alex Evans.Hij is de pispaal van de school...Niemand mag hem...Te minste;dat denkt hij..één jongen mag hem wel..Hij komt op een dag op voor Alex.opeens heeft iedereen respect voor Alex.Maar dan krijg de jongen die Alex geholpen heeft een vriend.Alex breekt..Want hij was eigenlijk wel een beetje op de jongen verliefd geworden...En thuis gaat het ook niet echt lekker...Wat gaat Alex nu doen dan??
    Beetje doorsnee maar op zich wel coel ^^ ik heb het zelf eigenlijk niet zo op Alex but however ^^ ik denk wel dat ik door zou lezen ja ^^


    Life is hard and then we die

    http://www.quizlet.nl/quiz/234038/lonely-fairytale-life-proloog/
    De nacht valt in en begint net zoals elke andere nacht daarvoor. Maar als een kleine groep mensen de volgende ochtend ontwaakt, is er niets anders dan totale leegte en eenzaamheid. Het onbekende heeft die nacht iedereen tot zich genomen en weggekaapt.
    Wat zal er gebeuren met de kleine groep die is overgebleven?
    is hij nou Annick-proof of niet? o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)is hij nou Annick-proof of niet? o.o
    Opzich houd ik niet zo van onrealisme, maar dit vond ik wel leuk. Totdat ik Bill, Tom, Gustav en Georg las ='D Ik ben wel zeker benieuwd wat er gaat gebeuren ^^ ik hoop niet dat het is van: "We moeten de wereld opnieuw bevolken" want dan ga ik gillen hoor x'D Maar opzich is hij wel coel ^^


    Life is hard and then we die

    Het gaat over een meisje wiens naam Brooklyn(verandert) is.. Ze is een superbekend topmodel en organiseert haar eigen show om nieuwe, topmodellen te vinden genaamd 'America's Next Topmodel'. Maar er is nog meer.. In Nederland zit een ander meisje dat óók topmodel is Genaamd, Sarah(verandert). Ook zy organiseert haar eigen show met het zelfde idee maar dan genaamd 'Holland's next Topmodel'. Wanneer Tokio Hotel besluit om iets totaal geks te doen menen ze het ook echt. Bill en Gustav vertrekken op naar Nederland terwyl Tom en Georg juist naar Amerika gaan. Verkleed als échte dames gaan ze meedoen aan de shows en hopen zo de volgende ronde steeds te halen, en op het einde de wereld versteld doen staan! Maar zullen ze betrapt worden of zal hun plannetje voor de volgende ronde's lukken?

    &nd? :)

    Is deze serie Annick proof? :)
    http://www.quizlet.nl/quiz/242216/bill-touching-and-teasing-me-telling-me-no--deel-1/


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Is deze serie Annick proof? :)
    http://www.quizlet.nl/quiz/242216/bill-touching-and-teasing-me-telling-me-no--deel-1/
    Zeker weten <3 erg mooi!


    Life is hard and then we die

    Het gaat over een meisje wiens naam Brooklyn(verandert) is.. Ze is een superbekend topmodel en organiseert haar eigen show om nieuwe, topmodellen te vinden genaamd 'America's Next Topmodel'. Maar er is nog meer.. In Nederland zit een ander meisje dat óók topmodel is Genaamd, Sarah(verandert). Ook zy organiseert haar eigen show met het zelfde idee maar dan genaamd 'Holland's next Topmodel'. Wanneer Tokio Hotel besluit om iets totaal geks te doen menen ze het ook echt. Bill en Gustav vertrekken op naar Nederland terwyl Tom en Georg juist naar Amerika gaan. Verkleed als échte dames gaan ze meedoen aan de shows en hopen zo de volgende ronde steeds te halen, en op het einde de wereld versteld doen staan! Maar zullen ze betrapt worden of zal hun plannetje voor de volgende ronde's lukken?

    &nd? :)
    Lol XD Als ik melig was zou ik 'm gaan lezen XD maar anders vind ik 'm wat.. naja.. onrealistisch xD


    Life is hard and then we die

    (...)Opzich houd ik niet zo van onrealisme, maar dit vond ik wel leuk. Totdat ik Bill, Tom, Gustav en Georg las ='D Ik ben wel zeker benieuwd wat er gaat gebeuren ^^ ik hoop niet dat het is van: "We moeten de wereld opnieuw bevolken" want dan ga ik gillen hoor x'D Maar opzich is hij wel coel ^^
    Whaha, nou, dat wordt het iig niet ^^ das saai x3 en het lijkt naar mijn gevoel teveel op The Stand van Stephen King:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    lees hem maar gewoon; hello fuckers!

    xxxilze

    mijn nieuw idee;

    het verhaal speelt zichaf in India.
    een jongen[naamloos...] is door zijn arme ouders verkocht aan een man die belooft dat hun zoon werk krijgt en naar school zal gaan.Tot [naamloos] zijn verbazigen wordt hij bij aankomst opgesloten in een schuur samen met 3 andere kinderen.Hij vraagt zichaf wat er zal gaan gebeuren...



    hopelijk komt hij der door!;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Blauwe Vlinder;
    http://www.quizlet.nl/quiz/241970/blauwe-vlinder/
    Vlinders zijn niet enkel de prachtige, kleurrijke, kleine beestjes die je buiten wel eens voorbij ziet fladderen. Ze zitten ook in je hart en zijn de basis van je karakter. De basis van alles waarvoor je staat. Zonder vlindertje in je hart, kun je niet overleven in deze gruwelijke wereld vol oorlog en haat.
    Amélie Nuite


    Sing the song of the stars for me.

    wat vindt je hier van?;

    Het wordt een TC verhaal!
    hij gaat waarschijnlijk zo heten; Wat als je zwanger bent?[TC]

    Wat als je als jongen zijnde zwanger ben van een andere jongen?Wat als het kind totaal onverwacht en ongewenst is?Wat als de vader er niks mee te maken wil hebben??Wat als het weneene veroorzaakt op totaal ongewenste tijden?wat als je je zowat dood puft bij de bevalling? De antwoorden zal Tom je geven...In mijn nieuwe Serie!;)


    [url]http://www.quizlet.nl/quiz/243093/a-boy-pregnant-is-that-possibletc/
    [/url]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dit verhaal speelt zich af in het Europa van de 14e eeuw. Sarah is 15 jaar. In haar tijd is het heel normaal dat je ouders een man voor je uitzoeken, en jij daar geen invloed op hebt. Zo is het ook met Sarah, ze wordt uitgehuwelijkt aan een jongen voor wie ze niets voelt, en is verplicht om met hem te trouwen. Zal ze gehoorzaam zijn aan haar ouders?


    Als ik meer reacties krijg op het topic waar ik hem op het gezet, maak ik morgen de eerste paar delen.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Bloodbound :

    Esmee heeft een stem in haar hoofd,Amber. Amber verteld haar wat ze moet doen. daardoor wordt Esmee onhandelbaar en begint ze aan de verkeerde dingen zoals drugs,inbraken en diefstallen. op een dag komt haar moeder hier achter en wordt woedend. het meisje wil niet meer verder maar dan dwingt Amber haar tot iets gruwelijks... het meisje moet haar moeder vermoorden..

    http://www.quizlet.nl/quiz/242615/bloodbound-1/


    We can only learn to love by loving.

    leeft de annick-filter nog?:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.