• -doet evil-
    Dump hier jouw verhaal waarvan je denkt dat ik hem wel leuk zal vinden. Ik zal 'm dan gaan keuren zodat je weet of hij voldoet aan mijn orginaliteits eisen xD Omdat ik lui ben ga ik ze niet meer hier neerzetten ^^
    Kom-maar-op!


    Life is hard and then we die

    :P Je hebt er een rol in en zal ik je ff wat vertellen :)
    Jy bent de geest (A) xD


    Movie hunter.

    ANNICK! :O
    Ik moet weten of dit idee door de test komt! :O


    Een meisje is sterfende, moederziel alleen in een koude winternacht. Haar leven schiet aan haar voorbij, herinnering na herinnering. Wat is er gebeurd? Wie of wat heeft haar leven tot een hel gemaakt? Sterft ze echt? Je komt er achter, als je de quiz maakt! ^^

    Het wordt een miniserie van 7 delen, met in ieder deel een herinnering.

    Yes or No?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Yes fer sure!


    Life is hard and then we die

    http://www.quizlet.nl/quiz/222026/my-cinderella-story/

    is mijne er door?

    [ik weet hetxD ik ben ongeduldig!:P]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Doe deze!!
    Tokio Hotel bestaat Niet!! Maar de jongens kennen elkaar wel. Bill en Andreas Hebben samen een Tassen Lijn!! En bill is daarnaast ook nog is Model, en schowt zijn Eigen Tassen. Andreas Is al heel lang smoorverlieft op Bill. als hij Verkracht word. Hij is er stuk van, en houd het geheim voor Bill, terwel ze nooit geheimen voor elkaar hebben! Als bill het uit hem krijgt. Vind Bill. Andreas Vies. terwel hij er helmaal niks aan kan doen. De tassenlijn drijgt uit elkaar te vallen, zal het ooit nog goed komen?!

    aleen er zijn nog geen delen.. xD


    Dunno ><

    rustig maar karin, jouwe is door!


    Life is hard and then we die

    rustig maar karin, jouwe is door!


    YEAH!!:D:D(dance)(hoera)(yeah)helemaal happy!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    En ik ?

    komt deze ook door de tekst?;

    dit is een verhaal dat zich afspeelt in de jaren 90.
    Het verhaal gaat over een jongen.de jongen heeft alles.Lieve ouder,geld,een groot landhuis,een lieve vriendin...Maar toch mist hij iets..Hij is verliefd..niet op zijn vriendin maar op een jongen..De jongen is ook op hem maar toch is hun liefde onmogelijk.Het is de jaren 90...Mensen zouden het niet acpeteren...Sterkter nog...ze zullen de jongens verafschuwen...De grond is stampen..Kan hun reactie dat aan...of brokelt hij beetje bij beetje af?

    10 jaar later komen de 2 jongens elkaar wéér tegen..ze zijn op vakantie met hun gezinnen..de 2 jongens hebben schappen bij zich omdat ze op schappen moesten passen die dag en ze naar de bergen leiden.Dat hebben ze gedaan...maar ze komen midden in een sneeuwstorm terecht...Ze gaan schuilen in een grot waar ze elkaar weer tegen komen...Gaan ze weer iets voelen voor elkaar..of denken ze aan hun gezinnen??



    Hij is nog niet op Quizlet dus daarom geen link!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    http://www.quizlet.nl/quiz/224362/the-first-world-war-can-i-survive-this-1/

    Dit verhaal gaat over de 19 jaige Hermann Albers, samen met zijn vrienden geeft hij zich op om in de WO1 te vechten, Wat eerst leuk en gezellig schijnt te zijn blijkt een ware nachtmerrie te worden, wat blijft er nog over van het close vriendengroepje?

    ^^
    Zeker orgineel! Jep, Annick proof ^^


    Life is hard and then we die

    komt deze ook door de tekst?;

    dit is een verhaal dat zich afspeelt in de jaren 90.
    Het verhaal gaat over een jongen.de jongen heeft alles.Lieve ouder,geld,een groot landhuis,een lieve vriendin...Maar toch mist hij iets..Hij is verliefd..niet op zijn vriendin maar op een jongen..De jongen is ook op hem maar toch is hun liefde onmogelijk.Het is de jaren 90...Mensen zouden het niet acpeteren...Sterkter nog...ze zullen de jongens verafschuwen...De grond is stampen..Kan hun reactie dat aan...of brokelt hij beetje bij beetje af?

    10 jaar later komen de 2 jongens elkaar wéér tegen..ze zijn op vakantie met hun gezinnen..de 2 jongens hebben schappen bij zich omdat ze op schappen moesten passen die dag en ze naar de bergen leiden.Dat hebben ze gedaan...maar ze komen midden in een sneeuwstorm terecht...Ze gaan schuilen in een grot waar ze elkaar weer tegen komen...Gaan ze weer iets voelen voor elkaar..of denken ze aan hun gezinnen??



    Hij is nog niet op Quizlet dus daarom geen link!
    Jep, die is ook zeker weten orgineel (:


    Life is hard and then we die

    Doe deze!!
    Tokio Hotel bestaat Niet!! Maar de jongens kennen elkaar wel. Bill en Andreas Hebben samen een Tassen Lijn!! En bill is daarnaast ook nog is Model, en schowt zijn Eigen Tassen. Andreas Is al heel lang smoorverlieft op Bill. als hij Verkracht word. Hij is er stuk van, en houd het geheim voor Bill, terwel ze nooit geheimen voor elkaar hebben! Als bill het uit hem krijgt. Vind Bill. Andreas Vies. terwel hij er helmaal niks aan kan doen. De tassenlijn drijgt uit elkaar te vallen, zal het ooit nog goed komen?!

    aleen er zijn nog geen delen.. xD
    Die is duidelijk he? Annick proof fer sure ^^


    Life is hard and then we die

    hmmmm...mijn verhaal zonder TH.

    Je bent een meisje, Isabel Kuro. Ze leeft in Berlijn. Wat ze zoal doet??? Jagen en wapens ontwikkelen. Waarvoor??? Het jagen op Vampiers.

    Isabel is een meisje dat lijkt op een 16 jarige. Hoezo lijkt??? Hmmmm...omdat ze al zo'n 300 a 400 jaar oud is. Hoe dat kan??? nou...dat lees je hier in dit verhaal.


    meld je het als ik door de test heen ben???
    xxx
    Deels door de test heen, ik denk niet dat ik zou blijven doorlezen vanwege je schrijfstijl. Maar het idee is zeker goed ^^


    Life is hard and then we die

    http://www.quizlet.nl/quiz/234038/lonely-fairytale-life-proloog/
    De nacht valt in en begint net zoals elke andere nacht daarvoor. Maar als een kleine groep mensen de volgende ochtend ontwaakt, is er niets anders dan totale leegte en eenzaamheid. Het onbekende heeft die nacht iedereen tot zich genomen en weggekaapt.
    Wat zal er gebeuren met de kleine groep die is overgebleven?
    Spannend! Orgineel! Nieuwschierigheid wekt op :3 zeker door ^^


    Life is hard and then we die