• -doet evil-
    Dump hier jouw verhaal waarvan je denkt dat ik hem wel leuk zal vinden. Ik zal 'm dan gaan keuren zodat je weet of hij voldoet aan mijn orginaliteits eisen xD Omdat ik lui ben ga ik ze niet meer hier neerzetten ^^
    Kom-maar-op!


    Life is hard and then we die

    Assisted By The Stars;
    http://www.quizlet.nl/serie/12452/amp9834-assisted-by-the-stars
    Hijgaatóver: Elisa Neumann, een Duits meisje, schrijft zich in voor de muziekwedstrijd 'Assisted By The Stars'. Elke deelnemer krijgt een bekende Duitse band toegewezen met wie hij/zij samen moet optreden. Vanaf Elisa een voet in het gebouw zet waar de kennismakingsweek met de andere kandidaten en de bands plaats vindt, weet ze dat Elisa er niet bijhoord. Ze is een klein, grijs, mager meisje tussen omhooggevallen schminkpotten en snobs. Gelukkig krijgt ze de steun van een fantastische band die haar speciaal laat voelen, die haar steunt door dik en dun...
    Mooi idee ^^ Vriendschap story ^^ doorrr


    Life is hard and then we die

    Ben benieuwd..:]

    Een meisje is hopeloos verliefd op een jongen van haar school. Ze stalkt hem al heel lang. Hij is wel een stuk ouder dan zij is, maar het maakt haar niets uit! Steeds als zij kijkt, kijkt hij terug en glimlacht. Het wordt steeds erger.
    Als ze een keer haar kluisje opendoet, ligt er een briefje in. Ze leest het; "Hallo '___' Kom je vanmiddag naar het park? Ik zal er zijn. Veel kusjes '___'" Haar hart maakt overuren.
    Er is veel gebeurt in het park, en als ze na 3 maanden zich iets beter voelt, doet ze toch een test. Wat komt eruit? Ze is zwanger, van die ene jongen van school.


    Hope U Like It!:]
    Hm opzich mag ik je schrijfstijl wel, maar tegenwoordig moet een tienerzwangerschaps verhaal echt heel orgineel zijn wil hij een beetje opvallen dus..


    Life is hard and then we die

    http://www.quizlet.nl/quiz/214673/aelig--caught-in-the-wings-of-an-angel/
    Het is een verhaal zonder Tokio Hotel, aangezien ik geen zin in fanfictie heb. (:
    Ik zal wel even een stukje dumpen:
    Het is iets bijzonders, of eerder iets schokkends. Daar in het gras, tussen de pollen en bloemen, ligt een jongen. Zijn rug gaat snel op en neer, en zijn schouders schokken. Met een schok besef ik dat de jongen huilt. Snel kijk ik om me heen, om te kijken of andere mensen hem zien. Maar niemand lijkt hem te zien, of alleen al op te merken. Ik lijk de enige te zijn. Waarom zien die mensen hem niet? Hoe kan dat? Toch besef ik dat ik deze jongen niet kan laten liggen, hij heeft duidelijk hulp nodig. Snel loop ik naar hem toe, en zak door mijn knieën naast hem in het gras.“Hallo, gaat het?”, vraag ik, en ik leg mijn hand even geruststellend op zijn rug. Hij verstijft even, maar kijkt me dan aan. En zijn ogen.. Ze betoveren me.. Hoe langer ik erin kijk, hoe meer ik het gevoel krijg dat ik in een diepe oceaan aan het verdrinken ben. Dat alles is natuurlijk niet zo, maar zijn ogen zijn helderblauw. Zo helderblauw dat ze me betoveren, en ik vergeet dat ik een mond heb om mee te praten..

    Zie maar of je geïnteresseerd bent. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Een non-TH verhaal!
    Een schizofreen meisje wordt mishandeld door haar vader. Ze heeft twee persoonlijkheden; een zeer verlegen, lieve, en haar andere is zeer moordlustig en helemaal niet verlegen. Het is sarcastisch en geeft een grote bek. Haar vader is alleenstaand. Hij ontdekte haar tweede persoonlijkheid toen het meisje 3 jaar was. Ze begon steeds op hem in te slaan, te bijten en te krabben. Het volgende moment was ze poeslief. Na een maand heeft hij haar opgesloten in een kamer, waar ze nu al jaren zit. Ze loopt jaren achter met ontwikkeling.

    "Mickey?" Mijn vader klopt voorzichtig op de deur. "Ja?" zeg ik zacht. Ik hoor sloten ratelen, en even later gaat de deur open. Het hoofd van mijn vader steekt om de deur. Hij komt binnen, met een plastic bord met eten erop. Geen bestek zoals altijd. Dat is al een keertje fout gegaan. Blij kijk ik hem aan, hij zet het bordje voor me neer. Hij gaat weer weg, zonder ook nog maar een woord te zeggen. Ik pak met beide handen eten het bord. Netjes eten ben ik allang verleerd. Niet veel later komt hij weer binnen, dit keer om het bord terug te halen. "Was het lekker?" Vraagt hij. Ik knik. Plotseling voel ik de woede in me opborrelen. "Ik wil hier weg!" Gil ik hoog. Mijn vaders ogen worden groot, en hij deinst achteruit. Ik spring op hem af, en krab hem in zijn gezicht. Hij duwt zich van me af, hij bloed. Zo snel hij kan verlaat hij de kamer. Niet veel later zak ik huilend in elkaar. Ik wil papa helemaal geen pijn doen! Maar ik kan soms gewoon niet anders. Ik word steeds vaker zo boos. Steeds vaker. Ook deze nacht word ik boos wakker.

    http://www.quizlet.nl/serie/16015/ive-got-a-chainsaw-and-guess-what-/


    Your make-up is terrible

    1 Little girl, Tokio hotel and Fall out boy
    Je heet Maud en je bent 17 jaar. Je bent al een jaar bevriend met Tokio Hotel. Vooral met Bill. Je denkt dat hij een oogje op je heeft. Tom doet ook een beetje apart tegen je. Misschien heeft hij dan ook een oogje op je. Met Georg en Gustav kan je het goed vinden. Hun doen niet zo vreemd.

    Er zit ook nog een Proloog aan vast ;)


    hope it, gives you hell♥

    ANNICKJUUU :)
    IK MOET WETEN OF DIT VERHAAL ER DOORHEEN KOMT xD

    Het gaat over een 15 jarig meisje genaamd Gabriëlla (Verandert). Gabriëlla is dol op Tennis en dat is dan ook haar enige échte passie. Al meer dan 10 jaar zit ze erop en ze wil dan ook niks anders.. Maar dat verandert allemaal wanneer ze verraden wordt door 1van haar BF's , ze krygt de schuld op zich en de grootste gek van de school, genaamd Bill, haar neerschiet. Ze blyft leven maar kan nooit meer lopen, ze belandt in een rolstoel en zo gaat haar grote droom aan haar voorby.. Als een normaal kind Tennissen.. Jaren later krygt Bill spyt van wat hy heeft gedaan en wil het goed maken.. Maar Gabriëlla kan hem niet vergeven voor wat hy gedaan heeft.. Zal het Bill oóít lukken om het goed te maken? En zal Gabriëlla hem ooit nog vergeven?


    Movie hunter.

    &nd? x]


    Movie hunter.

    ANNICK! Ik wil weten offie door de test is :)


    Movie hunter.

    Ik ben eerst even met die twee anderen bezig XD


    Life is hard and then we die

    http://www.quizlet.nl/quiz/214673/aelig--caught-in-the-wings-of-an-angel/
    Het is een verhaal zonder Tokio Hotel, aangezien ik geen zin in fanfictie heb. (:
    Ik zal wel even een stukje dumpen:
    Het is iets bijzonders, of eerder iets schokkends. Daar in het gras, tussen de pollen en bloemen, ligt een jongen. Zijn rug gaat snel op en neer, en zijn schouders schokken. Met een schok besef ik dat de jongen huilt. Snel kijk ik om me heen, om te kijken of andere mensen hem zien. Maar niemand lijkt hem te zien, of alleen al op te merken. Ik lijk de enige te zijn. Waarom zien die mensen hem niet? Hoe kan dat? Toch besef ik dat ik deze jongen niet kan laten liggen, hij heeft duidelijk hulp nodig. Snel loop ik naar hem toe, en zak door mijn knieën naast hem in het gras.“Hallo, gaat het?”, vraag ik, en ik leg mijn hand even geruststellend op zijn rug. Hij verstijft even, maar kijkt me dan aan. En zijn ogen.. Ze betoveren me.. Hoe langer ik erin kijk, hoe meer ik het gevoel krijg dat ik in een diepe oceaan aan het verdrinken ben. Dat alles is natuurlijk niet zo, maar zijn ogen zijn helderblauw. Zo helderblauw dat ze me betoveren, en ik vergeet dat ik een mond heb om mee te praten..

    Zie maar of je geïnteresseerd bent. (:
    Ik heb like 3 stukjes gelezen en ben verbijsterd. Je kan geweldig schrijven. Realistisch, en met de tijd bewust. Tot slot ook nog is geen fan-fictie wat het helemaal annick proof maakt ^^


    Life is hard and then we die

    Een non-TH verhaal!
    Een schizofreen meisje wordt mishandeld door haar vader. Ze heeft twee persoonlijkheden; een zeer verlegen, lieve, en haar andere is zeer moordlustig en helemaal niet verlegen. Het is sarcastisch en geeft een grote bek. Haar vader is alleenstaand. Hij ontdekte haar tweede persoonlijkheid toen het meisje 3 jaar was. Ze begon steeds op hem in te slaan, te bijten en te krabben. Het volgende moment was ze poeslief. Na een maand heeft hij haar opgesloten in een kamer, waar ze nu al jaren zit. Ze loopt jaren achter met ontwikkeling.

    "Mickey?" Mijn vader klopt voorzichtig op de deur. "Ja?" zeg ik zacht. Ik hoor sloten ratelen, en even later gaat de deur open. Het hoofd van mijn vader steekt om de deur. Hij komt binnen, met een plastic bord met eten erop. Geen bestek zoals altijd. Dat is al een keertje fout gegaan. Blij kijk ik hem aan, hij zet het bordje voor me neer. Hij gaat weer weg, zonder ook nog maar een woord te zeggen. Ik pak met beide handen eten het bord. Netjes eten ben ik allang verleerd. Niet veel later komt hij weer binnen, dit keer om het bord terug te halen. "Was het lekker?" Vraagt hij. Ik knik. Plotseling voel ik de woede in me opborrelen. "Ik wil hier weg!" Gil ik hoog. Mijn vaders ogen worden groot, en hij deinst achteruit. Ik spring op hem af, en krab hem in zijn gezicht. Hij duwt zich van me af, hij bloed. Zo snel hij kan verlaat hij de kamer. Niet veel later zak ik huilend in elkaar. Ik wil papa helemaal geen pijn doen! Maar ik kan soms gewoon niet anders. Ik word steeds vaker zo boos. Steeds vaker. Ook deze nacht word ik boos wakker.

    http://www.quizlet.nl/serie/16015/ive-got-a-chainsaw-and-guess-what-/
    En die is dus duidelijk door. Geen woorden voor nodig denk ik? Nouja oke vooruit XD Geen fanfictie, orgineel onderwerp, mooi geschreven ^^


    Life is hard and then we die

    1 Little girl, Tokio hotel and Fall out boy
    Je heet Maud en je bent 17 jaar. Je bent al een jaar bevriend met Tokio Hotel. Vooral met Bill. Je denkt dat hij een oogje op je heeft. Tom doet ook een beetje apart tegen je. Misschien heeft hij dan ook een oogje op je. Met Georg en Gustav kan je het goed vinden. Hun doen niet zo vreemd.

    Er zit ook nog een Proloog aan vast ;)
    Hmm, ik vind hem niet zo ='] Ik vind 'm nogal standaard ^^ Er staat ook niet echt wat er gaat gebeuren enzo. Nee, ik denk niet dat ik zou door blijven lezen..


    Life is hard and then we die

    ANNICKJUUU :)
    IK MOET WETEN OF DIT VERHAAL ER DOORHEEN KOMT xD

    Het gaat over een 15 jarig meisje genaamd Gabriëlla (Verandert). Gabriëlla is dol op Tennis en dat is dan ook haar enige échte passie. Al meer dan 10 jaar zit ze erop en ze wil dan ook niks anders.. Maar dat verandert allemaal wanneer ze verraden wordt door 1van haar BF's , ze krygt de schuld op zich en de grootste gek van de school, genaamd Bill, haar neerschiet. Ze blyft leven maar kan nooit meer lopen, ze belandt in een rolstoel en zo gaat haar grote droom aan haar voorby.. Als een normaal kind Tennissen.. Jaren later krygt Bill spyt van wat hy heeft gedaan en wil het goed maken.. Maar Gabriëlla kan hem niet vergeven voor wat hy gedaan heeft.. Zal het Bill oóít lukken om het goed te maken? En zal Gabriëlla hem ooit nog vergeven?
    Whoesj =O hoe kom je er op xD orgineel is het zeker ^^ door! ^^


    Life is hard and then we die

    YYYYEEEEYYYY

    -Viert feestje-

    JEEHHEEE (H)


    Movie hunter.

    ANNIICCKK
    ik ga mijn series er voor je neerpleure :D


    mijn o zo vage : SCREW YOU ! I ROCK! :
    Hope is de 17 jarige lead zangeres van de band Frozen hearted. ze komt uit nederland maar heeft het nu al geschopt om beroemd te zijn in nederland. op een dag word de band genomineerd voor een EMA en op de afterparty ontmoet Hope een hele bijzondere jongen... :P
    http://www.quizlet.nl/quiz/236465/screw-you-i-rock-thproloog/

    en :

    Mishandeld door tom :
    ff gekpieerd uit proloog
    Er was eens een meisje. ze was knap en jong en verliefd. verliefd op een prachtige jongen maar er was iets met die jongen.de Jongen was beroemd maar toch hield hij veel van het meisje. maar na een tijdje veranderde dat. de jongen begon het meisje te slaan en pijn te doen als ze dan ook maar iets verkeerd deed en volgens de jongen deed ze nogal veel verkeerd. het Meisje was verdrietig maar ze bleef toch bij de jongen want ze hield van hem. ze dacht dat het maar voor even was amar dat was niet zo..
    http://www.quizlet.nl/serie/13109/mishandeld-door-tom/


    We can only learn to love by loving.