• In Engeland is een school waar je alleen op uitnodiging heen mag. Ieder jaar worden er 8 jongeren, tussen de 16 en de 18, uitgenodigd om naar deze school te komen. De school traint deze kinderen in de atletiek sport. Iets waar deze school om draait. Je woont op de school en mag eens in de maand naar huis. Maar wanneer het einde van het eerste halfjaar aanbreekt, de eerste grote wedstrijd waarvoor iedereen is ingeschreven, laat de school niemand meedoen. Natuurlijk willen de 8 leerlingen weten waarom, maar hierop geeft de school geen antwoordt. Kleine, lokale wedstrijden blijven wel gewoon doorgaan. Waarom wil de school voorkomen dat ze naar deze ene grote wedstrijd gaan?

    Het schooljaar begint op 1 september en de leerlingen vertrekken met vijf kilometer hardlopen naar de school, alle bagage wordt meegenomen met 2 auto's van de school. Ook krijg je een kamer indeling, je kamer deel je met één ander person van hetzelfde geslacht.

    Iedereen beoefent drie disciplines waar mee getraint wordt. Ook heeft iedereen de nodige vrijetijd en het nodige huiswerk op hun eigen niveau.

    Rollen
    ||Trainers||
    -
    -
    ||Meiden||
    - Gereserveerd door Piaffe
    - Gereserveerd door Pabu
    - Gereserveerd door Caelestis
    - Gereserveerd door Eruditie
    ||Jongens||
    - Gereserveerd door Erudtie
    - Cathal O'Regan door Pianoman
    - Gereserveerd door Microwave
    - Gereserveerd door Timberland

    Invullen

    Naam:
    Leeftijd + Geboortedatum:
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Disciplines:
    Schoolniveau: (VWO/HAVO/VMBO)

    Disciplines
    Sprinten: Gereserveerd door Piaffe-Gereserveerd door Pabu-Gereserveerd door Microwave
    Hoogspringen: Gereserveerd door Piaffe-Gereserveerd door Microwave-Gereserveerd door Pianoman
    Hordelopen: Gereserveerd door Pabu-Gereserveerd door Caelestis-Gereserveerd door timberland
    Speerwerpen: Gereserveerd door Caelestis-Gereserveerd door Microwave-3
    Discuswerpen: 1-2-3
    Verspingen: Gereserveerd door Piaffe-Gereserveerd door pianoman-3
    1000 meter: Gereserveerd door Caelestis-2-3
    400 meter: Gereserveerd door Pabu-Gereserveerd door Timberland-3
    Kogelstoten: 1-2-3
    Polsstokhoogspringen: Gereserveerd door Pianoman-2-3
    Kogelslingeren: 1-2-3

    Regels

    -Maximaal twee personages per persoon, dit moeten dan wel jongen/meisje, meisje/trainer of jongen/trainer zijn.
    -OOC aangeven met spoilers.
    -Minimaal 100 woorden, dit is makkelijk te halen.
    -Alleen je eigen personages besturen.
    -Reserveringen gelden 72 uur, totdat je personage(s) helemaal af is/zijn
    -We typen normaal Nederlands en zo, dat iets duidelijk te lezen valt. Dus aangeven wanneer je personage iets zegt, een zin is afgelopen e.d.
    -Naamsveranderingen graag doorgeven.
    -Op overtreden van de regels volgt verwijdering van je personage(s).
    -Blijf reageren maar liever niet 1 op 1.
    -Wees realistisch. Je kan niet na 3 uur al met iemand 'vrienden voor het leven o.i.d.' zijn.
    -Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    -16+ gelieve te vermelden/onder spoiler
    -Niet meteen stoppen.
    -Blijf reageren, als je na een tijdje toch denkt dat je het geen leuk RPG meer vindt zoeken we naar een oplossing. (Bijv. dat je personages geschorst wordt, verhuist o.i.d.)
    -geen perfecte personages.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 16:51 ]


    take me back to the basics and the simple life

    PianoMan schreef:
    (...)

    Stuur ze even een gb'tje anders


    Was ook ook van plan.


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Was ook ook van plan.


    Mooi, want deze RPG lijkt me echt leuk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PianoMan schreef:
    (...)

    Mooi, want deze RPG lijkt me echt leuk


    Dankje.


    Iedereen die binnen nu en 24 uur zijn/haar rol niet afmaakt/invult daarvan zal zijn of haar rol verwijderd worden uit de RPG


    take me back to the basics and the simple life

    Klaar! Pagina 2.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ik had me niet echt helemaal ingeschreven haha, maar als ik alleen maar een trainer kan doe ik het liever niet, sorry


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    ik had me niet echt helemaal ingeschreven haha, maar als ik alleen maar een trainer kan doe ik het liever niet, sorry


    Ohja, oeps


    take me back to the basics and the simple life

    Caelestis is nu Rejects.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    PianoMan --> Avena
    Moest Aventador zijn, maargoed xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fijn dat jullie het doorgegeven hebben Rejects en Avena. Ik ga het topic morgen aanpassen en kijken of er nog nieuwe mensen mee willen doen.


    take me back to the basics and the simple life

    Ugh please noem me Kyle, ik haat deze username


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.