• Aangezien het nogal een gespam werd in een cosplay topic, besloot ik maar om een eigen League of Legends topic te maken.
    Hier mag je alles droppen over je favoriete champion, cosplay en nog veel meer.

    Wat is league of Legends:
    League of Legends (LoL) is een free-to-play multiplayer online battle arena videospel, ontwikkelt door Riot Games en uitgebracht in oktober 2009 voor Microsoft Windows, en in maart 2013 voor Mac OS X. Het spel is gebaseerd op de Defense of the Ancients-mod van het spel Warcraft III: Reign of Chaos en het uitbreidingspakket Warcraft III: The Frozen Throne.

    Spelers, ook wel Summoners genoemd, zijn verdeeld in 2 even teams van helden, 3 tegen 3 (3v3) of 5 tegen 5 (5v5). Elk team begint aan tegenovergestelde kanten van de map, in een gebied dat de Spawning Pool wordt genoemd. Bij de Spawning Pool bevindt zich de Nexus, het hoofdkwartier van het team. Een spel is gewonnen wanneer de vijands Nexus is vernietigd. Om de Nexus te vernietigen moet elk team zich door een serie van Turrets werken die langs de paden staan om naar de Nexus te komen. Spelers krijgen levels door Minions (NPCs die constant spawnen bij de Nexus en het andere team aanvallen) en het verslaan van neutrale monsters. De spelers verdienen gold, virtueel geld, met het vernietigen van neutrale monsters, Turrets, Minions en tegenspelers. Dit geld wordt uitgegeven in de Spawning Pool van je team om de uitrusting van je held te verbeteren. Sinds 13 juni 2013 zijn er 119 verschillende helden waaruit je kan kiezen. Tijdens het spel krijgt de held experience points (XP) als er minions dood gaan. Als een speler er veel doodt dan zal hij na een tijdje een level stijgen, waardoor hij een van zijn vaardigheden kan verhogen. Ook door het doden van vijandelijke helden en neutrale monsters krijgt een speler XP. Het maximum level van een held is 18, waarna al zijn of haar vaardigheden zijn gemaximaliseerd. Vaardigheden van helden variëren erg en het duurt een tijdje voordat een speler zijn of haar held tot het uiterste kan beheersen.

    De lijst van bestaande Champions
    Aatrox
    Ahri
    Akali
    Alistar
    Amumu
    Anivia
    Annie
    Ashe
    Blitzcrank
    Brand
    Braum
    Caitlyn
    Cassiopeia
    Cho'Gath
    Corki
    Darius
    Diana
    Dr. Mundo
    Draven
    Elise
    Evelynn
    Ezreal
    Fiddlesticks
    Fiora
    Fizz
    Galio
    Gangplank
    Garen
    Gragas
    Graves
    Hecarim
    Heimerdinger
    Irelia
    Janna
    Jarvan IV
    Jax
    Jayce
    Jinx
    Karma
    Karthus
    Kassadin
    Katarina
    Kayle
    Kennen
    Kha'Zix
    Kog'Maw
    LeBlanc
    Lee Sin
    Leona
    Lissandra
    Lucian
    Lulu
    Lux
    Malphite
    Malzahar
    Maokai
    Master Yi
    Miss Fortune
    Mordekaiser
    Morgana
    Nami
    Nasus
    Nautilus
    Nidalee
    Nocturne
    Nunu
    Olaf
    Orianna
    Pantheon
    Poppy
    Quinn
    Rammus
    Renekton
    Rengar
    Riven
    Rumble
    Ryze
    Sejuani
    Shaco
    Shen
    Shyvana
    Singed
    Sion
    Sivir
    Skarner
    Sona
    Soraka
    Swain
    Syndra
    Talon
    Taric
    Teemo
    Thresh
    Tristana
    Trundle
    Tryndamere
    Twisted Fate
    Twitch
    Udyr
    Urgot
    Varus
    Vayne
    Veigar
    Vel'Koz
    Vi
    Viktor
    Vladimir
    Volibear
    Warwick
    Wukong
    Xerath
    Xin Zhao
    Yasuo
    Yorick
    Zac
    Zed
    Ziggs
    Zilean
    Zyra


    Voor als je het nog niet speelt en het je toch leuk lijkt: Hier kan je een account aanmaken

    Drop hier ook je account naam, dan kan men elkaar toevoegen.

    LoL-spelers van Q:
    Freljords - FueledByNaan (pb'en als je haar toe wilt voegen) LVL 30 Unranked silver IIII
    Katarina - Minaide (meestal bots, dominions of ARAM's, af en toe normals) LVL 30 Unranked
    Nidalee - NotYourHer0 - (ranked-normal summoners rift. Zelden ARAM, andere dingen niet) LVL 30
    Rivaille - skTiger (alleen ranked, af en toe normals) LVL 30 - Gold I
    Doge - bloodaxesquirrel (meestal ARAM of bots, geen normals) LVL 30 Unranked
    Otaku - Shínigami (Vaak normals en ranked, soms aram en dominion) LVL 30
    Stradlin - CaptainFaelan LVL 30
    Hobbit - Quantumkitty
    Mikaelson - iAstronaut
    Infini - Scuttle
    ThePeaceful - Diivergency
    Eunomia - EmmaHook (pb'en als je haar toe wilt voegen) LVL 5
    Penta - IceAbsol (Normal tot level 30 en daarna full ranked)
    Dodokipje - Dodokipje LVL 30 - Silver II
    Leshley - chaserofthemoon LVL 30 - Silver III
    Unity - Suppnub Lvl 30 - Silver I
    Naamveranderingen doorgeven s.v.p.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 20:22 ]


    26 - 02 - '16

    enemy sona heeft clairvoyance
    gg

    I CHASE YOU AND SMACK BUTT

    all focus sona


    I live for the applause, you will die for it.

    The loading is real. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    leuke matches c:

    Penta je moet echt proberen zonder vaste cam te spelen. Doordat je vast stond heb je heel veel farm gemist omdat je aan je turret blijft plakken. Zo heeft Vayne je ook heel geoutfarmed.

    Als adc ook helpen bij blue en dan via river naar lijn gaan, zo verlies je geen farm.
    Ook niet te bang zijn. Soms moet je een beetje duwen zodat ze weer naar achter gaan. Als je aan je turret blijft kleven zullen ze blijven pushen.

    En als adc enkel terug gaan voor de kopen en zo snel mogelijk kopen, want een support kan geen lijn houden. :)

    Maar echt oefenen op je cam. Ik had het in het begin daar ook lastig mee, maar na 5 keer ben je daar mee weg. Desnoods probeer je het met bots, dan kan je een beetje experimenteren. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I know, ik probeer het alleen niet omdat ik dan ga feeden etc omdat ik er nog aan moet wennen en dan zo bang ben aangevallen te worden etc, is wel vaker gebeurd toen ik losse camera probeerde. Ik heb ook alleen maar problemen als ik boven speel ipv onder, dan doe ik het veel beter. Maar goed, ik houd al op met adc spelen, vind wel iets anders :')


    I long for this feeling to not feel at all.

    en farmen under turret

    2 tower hits + AA = Melee
    AA + Turret hit + AA = Caster

    AA is autoattack ;)

    Spelen met bijna alleen allemaal lv 30 mensen is soms poep, maar je leert echt veel, en word vanzelf beter dan andere mensen die jouw level hebben!

    Vaste cam is kut in het begin. Ookal speel ik al jaren League, ik ben begonnen met Dota sinds kort en daar raak ik mezelf ook vaak kwijt l0l
    kut dota, alle heroes daar zijn op.


    I live for the applause, you will die for it.

    Penta schreef:
    I know, ik probeer het alleen niet omdat ik dan ga feeden etc omdat ik er nog aan moet wennen en dan zo bang ben aangevallen te worden etc, is wel vaker gebeurd toen ik losse camera probeerde. Ik heb ook alleen maar problemen als ik boven speel ipv onder, dan doe ik het veel beter. Maar goed, ik houd al op met adc spelen, vind wel iets anders :')
    Ik had dat vroeger ook, maar dat went wel. Nu speel ik zelf liever paars dan blauw omdat ik die blue buff gewoon ben. Je kan maar pas beteren als je fails maakt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Penta je moet echt proberen zonder vaste cam te spelen. Doordat je vast stond heb je heel veel farm gemist omdat je aan je turret blijft plakken. Zo heeft Vayne je ook heel geoutfarmed.

    Als adc ook helpen bij blue en dan via river naar lijn gaan, zo verlies je geen farm.
    Ook niet te bang zijn. Soms moet je een beetje duwen zodat ze weer naar achter gaan. Als je aan je turret blijft kleven zullen ze blijven pushen.

    En als adc enkel terug gaan voor de kopen en zo snel mogelijk kopen, want een support kan geen lijn houden. :)

    Maar echt oefenen op je cam. Ik had het in het begin daar ook lastig mee, maar na 5 keer ben je daar mee weg. Desnoods probeer je het met bots, dan kan je een beetje experimenteren. (:

    Support moet altijd op 't zelfde moment als adc back.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 21:28 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    kk.


    I long for this feeling to not feel at all.

    want een support kan geen lijn houden. :)


    I beg to differ.

    maar klopt, 90% van de keren dan xd

    alistar

    lol gr8 de persoon waarmee ik altijd speel /prembot/ heeft een andere adc gevonden en mij replaced.

    i give up.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Naja ik vind op vaste vaste cam ook niet fijn spelen, maar sommige vinden dat wel fijn. Een vriend van me heeft altijd al met vaste cam gespeeld en is Diamond IV dus het is maar wat je fijn vind :3

    Hallo ;3


    26 - 02 - '16