• Aangezien het nogal een gespam werd in een cosplay topic, besloot ik maar om een eigen League of Legends topic te maken.
    Hier mag je alles droppen over je favoriete champion, cosplay en nog veel meer.

    Wat is league of Legends:
    League of Legends (LoL) is een free-to-play multiplayer online battle arena videospel, ontwikkelt door Riot Games en uitgebracht in oktober 2009 voor Microsoft Windows, en in maart 2013 voor Mac OS X. Het spel is gebaseerd op de Defense of the Ancients-mod van het spel Warcraft III: Reign of Chaos en het uitbreidingspakket Warcraft III: The Frozen Throne.

    Spelers, ook wel Summoners genoemd, zijn verdeeld in 2 even teams van helden, 3 tegen 3 (3v3) of 5 tegen 5 (5v5). Elk team begint aan tegenovergestelde kanten van de map, in een gebied dat de Spawning Pool wordt genoemd. Bij de Spawning Pool bevindt zich de Nexus, het hoofdkwartier van het team. Een spel is gewonnen wanneer de vijands Nexus is vernietigd. Om de Nexus te vernietigen moet elk team zich door een serie van Turrets werken die langs de paden staan om naar de Nexus te komen. Spelers krijgen levels door Minions (NPCs die constant spawnen bij de Nexus en het andere team aanvallen) en het verslaan van neutrale monsters. De spelers verdienen gold, virtueel geld, met het vernietigen van neutrale monsters, Turrets, Minions en tegenspelers. Dit geld wordt uitgegeven in de Spawning Pool van je team om de uitrusting van je held te verbeteren. Sinds 13 juni 2013 zijn er 119 verschillende helden waaruit je kan kiezen. Tijdens het spel krijgt de held experience points (XP) als er minions dood gaan. Als een speler er veel doodt dan zal hij na een tijdje een level stijgen, waardoor hij een van zijn vaardigheden kan verhogen. Ook door het doden van vijandelijke helden en neutrale monsters krijgt een speler XP. Het maximum level van een held is 18, waarna al zijn of haar vaardigheden zijn gemaximaliseerd. Vaardigheden van helden variëren erg en het duurt een tijdje voordat een speler zijn of haar held tot het uiterste kan beheersen.

    De lijst van bestaande Champions
    Aatrox
    Ahri
    Akali
    Alistar
    Amumu
    Anivia
    Annie
    Ashe
    Blitzcrank
    Brand
    Braum
    Caitlyn
    Cassiopeia
    Cho'Gath
    Corki
    Darius
    Diana
    Dr. Mundo
    Draven
    Elise
    Evelynn
    Ezreal
    Fiddlesticks
    Fiora
    Fizz
    Galio
    Gangplank
    Garen
    Gragas
    Graves
    Hecarim
    Heimerdinger
    Irelia
    Janna
    Jarvan IV
    Jax
    Jayce
    Jinx
    Karma
    Karthus
    Kassadin
    Katarina
    Kayle
    Kennen
    Kha'Zix
    Kog'Maw
    LeBlanc
    Lee Sin
    Leona
    Lissandra
    Lucian
    Lulu
    Lux
    Malphite
    Malzahar
    Maokai
    Master Yi
    Miss Fortune
    Mordekaiser
    Morgana
    Nami
    Nasus
    Nautilus
    Nidalee
    Nocturne
    Nunu
    Olaf
    Orianna
    Pantheon
    Poppy
    Quinn
    Rammus
    Renekton
    Rengar
    Riven
    Rumble
    Ryze
    Sejuani
    Shaco
    Shen
    Shyvana
    Singed
    Sion
    Sivir
    Skarner
    Sona
    Soraka
    Swain
    Syndra
    Talon
    Taric
    Teemo
    Thresh
    Tristana
    Trundle
    Tryndamere
    Twisted Fate
    Twitch
    Udyr
    Urgot
    Varus
    Vayne
    Veigar
    Vel'Koz
    Vi
    Viktor
    Vladimir
    Volibear
    Warwick
    Wukong
    Xerath
    Xin Zhao
    Yasuo
    Yorick
    Zac
    Zed
    Ziggs
    Zilean
    Zyra


    Voor als je het nog niet speelt en het je toch leuk lijkt: Hier kan je een account aanmaken

    Drop hier ook je account naam, dan kan men elkaar toevoegen.

    LoL-spelers van Q:
    Freljords - FueledByNaan (pb'en als je haar toe wilt voegen) LVL 30 Unranked silver IIII
    Katarina - Minaide (meestal bots, dominions of ARAM's, af en toe normals) LVL 30 Unranked
    Nidalee - NotYourHer0 - (ranked-normal summoners rift. Zelden ARAM, andere dingen niet) LVL 30
    Rivaille - skTiger (alleen ranked, af en toe normals) LVL 30 - Gold I
    Doge - bloodaxesquirrel (meestal ARAM of bots, geen normals) LVL 30 Unranked
    Otaku - Shínigami (Vaak normals en ranked, soms aram en dominion) LVL 30
    Stradlin - CaptainFaelan LVL 30
    Hobbit - Quantumkitty
    Mikaelson - iAstronaut
    Infini - Scuttle
    ThePeaceful - Diivergency
    Eunomia - EmmaHook (pb'en als je haar toe wilt voegen) LVL 5
    Penta - IceAbsol (Normal tot level 30 en daarna full ranked)
    Dodokipje - Dodokipje LVL 30 - Silver II
    Leshley - chaserofthemoon LVL 30 - Silver III
    Unity - Suppnub Lvl 30 - Silver I
    Naamveranderingen doorgeven s.v.p.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 20:22 ]


    26 - 02 - '16

    Pff net ranked gespeeld. Ik was net goed bezig met mn ranking 5/1 kom ik in een super slecht team terecht. (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoelaat doen we nou D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kan waarschijnlijk niet meedoen. Mijn vriend gaat naar Gent vandaag om wat spullen en ik ga mee omdat ik iets nodig heb vanop mijn kot. Have fun!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga denk ik zo een game, zijn nog niet veel mensen online van Quizlet, mensen die willen joinen?
    Enigste die ik nu online heb van Q is Rowan :3

    LET''S GO

    laat mij voortaan maar niet adc en niet jungle gaan xd

    Dodokipje schreef:
    laat mij voortaan maar niet adc en niet jungle gaan xd


    je deed goed hoor x)

    Die match was wel leuk :'3 Vind het altijd leuk om met leona/braum support te spelen xD en was een tijdje terug dat ik twitch was dus dat was ook weer leuk qq poison = op


    I long for this feeling to not feel at all.

    wil je een keer met een alistar bot spelen? *hinthint*

    Dodokipje schreef:
    wil je een keer met een alistar bot spelen? *hinthint*

    YESS WANNEER. Was die hint een hint van nu spelen? :'D


    I long for this feeling to not feel at all.

    nee morgen ofzo xd
    op dit moment ben ik met iedereen slecht behalve olaf top en alistar supp c:

    am gonna do a match before sleeping c: kom als je kan



    O MY GOD
    IM MARRYING EZREAL KFDSGJKDLSFS+


    I long for this feeling to not feel at all.

    Fucking premades. Ik snap niet waarom premades altijd dezelfde lijn willen hebben. Hebben ze me nu ook top gezet terwijl ik maar 1 top champ heb en nog nooit top heb gespeeld. Daar gaat mijn ranking. Echt serieus. Wat ik zeg wordt genegeerd en die andere instalocken gewoon terwijl ik een lijn vraag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geen ranked spelen guys. Massive lag atm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?