• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    Meisjes
    - Scarlett Aubrey Foster ll Malfoy
    - Arlynn Elizabeth Odair ll Rider
    - Layla Saldana ll Espada
    - Nova Bethany Noisette ll Caelestis
    - Carissa June Myra Baldwin ll Mamo

    Jongens- Earl Benedict Geoffrey of York ll WenseKronik
    - Maximilian "Max" Austin Lloyd Vanleer ll Kirk
    - Phillip Matthieus O'Pry ll Sempre
    - CJ Aiden Suarez ll Butera
    - Sydney Milan Rivellino ll Tootles


    Invullijst
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra(Nieuweling of niet) :


    Regels
    - één personage per persoon.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen ruzie OOC.
    - Ik verwacht dat je minimaal 3x per week reageert. Ik wil geen eendagsvliegjes.
    - Ongeveer 200 woorden per post zou wel moeten lukken
    - Geen personages van andere besturen zonder toestemming.
    - Ze leven alllemaal in èèn huis.
    ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oké, ik heb de foto's aangepast. Alleen de beschrijving van het uiterlijk moet ik nu nog typen, maar ik moet morgen een lange dag werken, dus ik wil wel op tijd naar bed en weet ook dus niet of ik morgen tijd heb om de rol opnieuw af te maken. Hopelijk is dat niet erg?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Oké, ik heb de foto's aangepast. Alleen de beschrijving van het uiterlijk moet ik nu nog typen, maar ik moet morgen een lange dag werken, dus ik wil wel op tijd naar bed en weet ook dus niet of ik morgen tijd heb om de rol opnieuw af te maken. Hopelijk is dat niet erg?
    Nee hoor. Het uiterlijk typen is niet iets wat verplicht is, dus het maakt niet uit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oeps, ik loop nu een beetje vast;
    Morgen moeten alle rollen af zijn maar ik ga dan naar mijn vader (het hele weekend). Nu kan het ook niet omdat ik over een paar minuten moet gaan slapen.

    Help D:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    We gingen dit weekend beginnen toch?

    Mag ik nog een jongen? (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Malfoy : Ik zie het nu pas, maar we gaan denk ik wel morgen/vandaag beginnen. Ik zal je wel een samenvatting geven Zondag of als je zin heb kan je alles zelf lezen.

    @WenseKronik : Ja, waarschijnlijk vandaag rond half 9 dan.

    @Tootles : Het is mogenlijk, maar zou je rol vandaag af kunnen zijn ?

    Als ik het topic vandaag niet open zal het morgenmiddag zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    @Malfoy : Ik zie het nu pas, maar we gaan denk ik wel morgen/vandaag beginnen. Ik zal je wel een samenvatting geven Zondag of als je zin heb kan je alles zelf lezen.

    @WenseKronik : Ja, waarschijnlijk vandaag rond half 9 dan.

    @Tootles : Het is mogenlijk, maar zou je rol vandaag af kunnen zijn ?

    Als ik het topic vandaag niet open zal het morgenmiddag zijn.


    Ja, dan zal ik er nu aan beginnen :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dus, zullen we met elkaar afspreken hoe de relaties tussen alle personages zijn? :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    Dus, zullen we met elkaar afspreken hoe de relaties tussen alle personages zijn? :3
    Ja, als ik het goed heb is mijn personage een van de exen van Rider haar personage. Uhmm, Ik weet niet meer precies welk personage, maar CJ kon iemand ook niet uitstaan. Misschien is er nog een jongen die vrienden met hem wil zijn?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Espada schreef:
    Dus, zullen we met elkaar afspreken hoe de relaties tussen alle personages zijn? :3


    Lijkt mij wel slim (ben net terug van werk en half dood, dus als ik iets mafs zeg, weten jullie waar het aan ligt).


    Happy Birthday my Potter!

    Oké ^^ Nou, Layla kan op zich wel met iedereen opschieten, dus dat is al gemakkelijk!
    (Er staat trouwens bovenin Saldan ipv Saldana..XD)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    Oké ^^ Nou, Layla kan op zich wel met iedereen opschieten, dus dat is al gemakkelijk!
    (Er staat trouwens bovenin Saldan ipv Saldana..XD)


    Zal ik Arlynn zich daaraan laten ergeren :Y) ?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Zal ik Arlynn zich daaraan laten ergeren :Y) ?

    Goed idee! XD


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    (...)
    Goed idee! XD


    Ik heb er wat over geschreven bij mijn rol. Kijk maar even of je het goed vindt en of het allemaal klopt met wat jij in gedachten hebt bij Layla ^^


    Happy Birthday my Potter!


    Naam: Sydney Milan Rivellino.
    Eventuele bijnamen: Hij heeft niet echt een specifieke bijnaam.
    Nationaliteit: Braziliaans, hij woonde in Rio de Janeiro waar zijn ouders een groot huis hadden laten bouwen. Zijn vader was zeer rijk en zijn moeder hoefde daardoor niet te werken. Op zijn achtste jaar vertrok hij met zijn ouders naar New York waar ze eigenlijk niet van plan waren te blijven. Toch is het zo gelopen dat ze niet meer terug wouden naar hun vertrouwde land en zeker niet toen ze de taal beter begonnen te leren.
    Leeftijd: Twintig jaar.
    Innerlijk: Sydney is een drukke jongen met veel praatjes, hij staat graag in het middelpunt en vindt het echt niet erg om alle aandacht te krijgen negatief of positief. Sydney kan dan ook een tikkeltje arrogant zijn, hij vindt het geweldig om andere mensen onder de indruk te zien van wat hij allemaal kan. Ook kan hij zonder dat hij het werkelijk door heeft vreselijk egoïstisch zijn maar ondanks dat heeft hij wel altijd een luisterend oor voor andere. Zelf uit hij zijn eigen gevoelens nauwelijks, hij vindt het niet fijn om over eigen zijn probleempjes te praten maar hij heeft ze ook niet dus waar valt over te praten? Toch is het dat als hij een probleem heeft - hij er niet mee om kan gaan. Sydney strest hem snel, hij is dan ook moeilijk te kalmeren en is erg snel op zijn teentjes getrapt op sommige momenten. Hij rookt heel vaak en heel veel omdat hij het fijn vindt om iets in zijn handen te hebben of om een houding aan te nemen. Sydney is erg sympathiek op de momenten waar hij dat moet zijn, ook is hij erg subtiel en gaat makkelijk mee met anderen. Helaas is hij dan ook het totaal tegenovergestelde van perfectionistisch behalve als het over zijn uiterlijk gaat - hij is zeer ijdel. Iets afmaken is vreselijk moeilijk voor hem en zijn hoofd is meestal een complete chaos. Zijn geheugen is daarbij ook niet zo goed en hij vergeet snel afspraken of belangrijke gegevens. Erg te vertrouwen kun je hem helaas niet noemen, hij gebruikt het meeste wat je tegen hem verteld in zijn voordeel en hij kan ook nog eens goed liegen. Sydney is een echte romanticus en is erg teder en lief en zeker op het begin. Daarbij kan hij goed gesprekken op gang houden en interesse in iemand blijven tonen.
    Uiterlijk:


    Sydney heeft zwarte korte haren en donkere ogen, hij heeft een getinte huid en is licht gespierd. Je kunt aan hem zien dat hij veel om zijn uiterlijk geeft en hij ziet er dan ook altijd verzorgd uit. Sydney heeft een schorre stem en meestal een rookgeur over zich heen hangen gemengd met aftershave. Hij heeft een spontane lach en zalmroze lippen. In zijn oren heeft hij meestal zwarte oorbellen en hij heeft dikke, donkere wenkbrauwen.
    Extra: Sydney heeft niet echt een precies doel in zijn leven en leeft op het geld van zijn vader, echt werken heeft hij de motivatie niet voor maar hij heeft toch een baantje wat hij met tegenzin doet - als ober in een caféetje. Je kunt duidelijk aan hem zien dat hij het zwaar vindt en er totaal geen zin in heeft toch willen ze hem niet ontslaan en is het nog niet gebeurt. Eigenlijk de enigste reden waarom Sydney nog geen ontslag heeft genomen is dat hij bang is dat zijn vader van de een op de andere dag failliet raakt en hij zonder geld komt te zitten. Sydney is niet nieuw in de stad.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 23:47 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.