• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    Meisjes
    - Scarlett Aubrey Foster ll Malfoy
    - Arlynn Elizabeth Odair ll Rider
    - Layla Saldana ll Espada
    - Nova Bethany Noisette ll Caelestis
    - Carissa June Myra Baldwin ll Mamo

    Jongens- Earl Benedict Geoffrey of York ll WenseKronik
    - Maximilian "Max" Austin Lloyd Vanleer ll Kirk
    - Phillip Matthieus O'Pry ll Sempre
    - CJ Aiden Suarez ll Butera
    - Sydney Milan Rivellino ll Tootles


    Invullijst
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra(Nieuweling of niet) :


    Regels
    - één personage per persoon.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen ruzie OOC.
    - Ik verwacht dat je minimaal 3x per week reageert. Ik wil geen eendagsvliegjes.
    - Ongeveer 200 woorden per post zou wel moeten lukken
    - Geen personages van andere besturen zonder toestemming.
    - Ze leven alllemaal in èèn huis.
    ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Anoukk! Is het goed als Nova Sydney niet mag (of haat)?:Y)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caelestis schreef:
    Anoukk! Is het goed als Nova Sydney niet mag (of haat)?:Y)

    Jaaa, is prima :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    ^^ :')


    Iemand een relatie met Sydney btw? C;


    Max kan een soort van frenemy zijn?
    Dat ze al lang vrienden zijn, maar dat Max zich ook ontzettend kan ergeren aan hem ofzo?


    Tell me about it, stud.

    Kirk schreef:
    (...)

    Max kan een soort van frenemy zijn?
    Dat ze al lang vrienden zijn, maar dat Max zich ook ontzettend kan ergeren aan hem ofzo?

    Is goed, is het dan goed dat het andersom dan ook zo is dat Sydney zich ook vreselijk kan ergeren aan hem :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    (...)
    Is goed, is het dan goed dat het andersom dan ook zo is dat Sydney zich ook vreselijk kan ergeren aan hem :')


    Is goed!


    Tell me about it, stud.

    Ohja Mamo, Caelestis, hoe gaan we de onderlinge relaties zetten, zegmaar als: 'drie vriendinnen'? Misschien dat eentje toch meer een buitenbeentje is, écht drie hele goede vriendinnen, vriendinnen voor de schijn etc.? (Dit zijn gwn wat random voorbeelden)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    Ohja Mamo, Caelestis, hoe gaan we de onderlinge relaties zetten, zegmaar als: 'drie vriendinnen'? Misschien dat eentje toch meer een buitenbeentje is, écht drie hele goede vriendinnen, vriendinnen voor de schijn etc.? (Dit zijn gwn wat random voorbeelden)


    Hm, als er eentje een beetje een buitenbeentje is kan dat misschien wel voor 'leuke' schrijfstof zorgen. Vriendinnen voor de schijn lijkt mij persoonlijk niet zo heel leuk.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik een meisje reserveren?? ^^


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Mag ik even nog vragen hoe we het met de huizen gaan doen? 10 mensen in een huis...

    Mamo schreef:
    (...)

    Hm, als er eentje een beetje een buitenbeentje is kan dat misschien wel voor 'leuke' schrijfstof zorgen. Vriendinnen voor de schijn lijkt mij persoonlijk niet zo heel leuk.


    Ja, dat lijkt mij ook leuker. Misschien kan Nova dat veroorzaakt hebben, omdat ze op haar tiende pas in Amerika is komen wonen. Het zou kunnen dat 1 van de andere 2 steeds meer met Nova gaat en dat die ander zich het buitenbeentje voelt.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    WenseKronik schreef:
    Mag ik even nog vragen hoe we het met de huizen gaan doen? 10 mensen in een huis...


    Dit vraag ik me ook wel af ja...

    En hoe zit het met het spelen, mag je ook gewoon met je personage buiten het huis spelen of alleen in het huis zelf?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    @WenseKronik ' Ja, ik was gisteravond bezig, maar toen viel mijn telefoon en letterlijk alles was weg. Aangezien ik vandaag geen moeite ga doen om alles weer op te zoeken ga ik de fotos die ik al heb plaatsen. Ik zat er over na te denken of het word alle meisjes in éen kamer en alle jongens in één kamer of het word allemaal een eigen kamer. Persoonlijk lijkt mij de eerste het leukst ^.

    @Mamo ' Ja, het is mogenlijk om dingen buiten het huis te doen. Dingen zoals : Boodschappen, winkelen ect. Maar maak het dan niet te langdradig.

    @xLenox ' Sorry, de aanmeldingen zijn gesloten :*.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Maar als ze af willen spreken in een caféetje of het park, mag dat dan wel? Of wordt dat dan al te langdradig?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    @Butera Awh jammer :(


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Misschien zo'n studentenflat idee maar dan in luxe en dan twee per persoon of drie, per verdieping en jongens en meisjes apart. Dus je kan groepje van twee en drie (: Dan kun je nog als het leuk is iemand extra erbij midden in het verhaal als iemand nog wil mee doen? Dan kun je een nieuw personage introduceren ofzo (:

    Maar ze zijn toch niet 24/7 in het huis? Ze hebben nog school, werk, feesten en afspraken waar ze heen moeten. Is raar als we daar niet over mogen hebben indien het "langdradig" kan worden...

    Nog een ding, hoe zit het met reacties geven. Want als personage A wat vraagt aan personage B, mag je dan stel dit stukje:
    Ik keek opzij en bekeek de menu kaart.
    'Wil je ook koffie? Of neem je wat anders?' Ik keek naar Gio en wachtte af op zijn antwoord. Hij bestudeerde de menukaart en keek op.

    Ik zou nu misschien een half uur tot een dag moeten wachten op het antwoord van Gio... Dus zou je dan iets mogen invullen voor diegene dat de persoon die Gio speelt niet over EEN antwoord een 200 stukje hoeft te schrijven zeg maar x)