• Het andere topic was helemaal vol(wat ik dus niet had verwacht, toen ik het topic opende). Dus vandaar dit nieuwe topic.

    Voorprogramma (tot nu toe bekend): 5SOS/5 Seconds of Summer


    Aanvang: 18:00 uur (beide dagen)




    Het uitzicht vanaf het vak waar je in zit.

    Dankzij Pennybags kan je kijken wat je uitzicht is vanuit het vak waarin je komt te zitten. Zij plaatste de link namelijk in het vorige topic. Voor degene die het gemist hebben, ga even kijken als je het wil weten.


    24 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Staanplaatsen - Vak nog onbekend



    Zitplaatsen - Vak nog onbekend



    Vak 102

    xiheartharry - Rij 19
    Bayrath - Rij 3


    Vak 103

    OhMyNarry - Rij 19
    Pennybags
    Vervain - Rij 19


    Vak 108



    Vak 110

    Talilayu - Rij 19


    Vak 119

    Pia
    amber1996
    Hazuki - Rij 17
    Floreale - Rij 4


    Vak 122



    Vak 124

    Rinkee - Rij 15 ~ Stoel 323/324/325/326


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127

    Tuk - Rij 11 ~ Stoel 100


    Vak 128



    Vak 401



    Vak 403



    Vak 404



    Vak 407



    Vak 418



    Vak 419



    Vak 425

    Love1D4ever - Rij 21 ~ Stoel 131/132/133/134
    Shaughnessy


    Vak 428

    Cozart - Rij 9 ~ Stoel 240 en 239



    25 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Vak 102

    Neverlands - Rij 6 ~ Stoel 54/55/56/57/58/59


    Vak 119



    Vak 121

    FlyHigh - Rij 12 ~ Stoel 150 en 151


    Vak 122

    Astoria - Rij 9


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127



    Vak 128



    Vak 129

    Jauregui - Rij 25 ~ 187/188/189


    Vak 404



    Vak 407



    Vak 419

    Depay - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20
    StarNiall - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20


    Vak 420

    Cozart - Rij 5


    Vak 421

    Chez - Rij 1 ~ Stoel 144/145/146
    Maguire


    Vak 426



    Vak 427

    Defqon - Rij 10
    KusjeeMerel - Rij 17 ~ Stoel 184, 185 en 186


    Vak 430

    Vinception - Rij 6 ~ Stoel 313/314/315


    Hier kan alles worden besproken wat met de concerten te maken heeft. Mocht je ergens niet uit komen of hulp nodig hebben, ik zou zeggen laat het weten. Er zal vast wel iemand zijn die je wil helpen!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:28 ]


    Physics is awesome

    Sciuto schreef:
    (...)

    Jaa. Bij ons werd er ook super veel water uitgedeeld. Ik had een flesje water mee, maar dat heb ik halverwege weggegooid toen ik zag dat ze de hele tijd water uitdeelden. Het werd helemaal warm. Zo goor. Dat water was lekker koud. ^^ Ik heb een paar hele mooie foto's van Harry kunnen maken. Zal ze zo even posten als gmail werkt.


    Wacht, kregen jullie gewoon gratis water? :o
    Lol, een vriendin van mij had geen water bij haar, en toen wilde ze water kopen maar ja ze wilde geen 10 euro uitgeven aan zo'n kaartje om eten te kunnen kopen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Wacht, kregen jullie gewoon gratis water? :o
    Lol, een vriendin van mij had geen water bij haar, en toen wilde ze water kopen maar ja ze wilde geen 10 euro uitgeven aan zo'n kaartje om eten te kunnen kopen...


    Ja, echt het hele concert door. Misschien kwam het ook omdat niemand in de pauze enz. wegging. Waren wel steeds halve bekertjes, of minder. Maar dat was wel beter dan steeds een half warm flesje water vasthouden. c:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 13:53 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn mooiste foto's worden nu geüpload naar Picasa, ik zal hier straks wel een linkje droppen.

    Heb helaas geen foto's van Louis, doordat elke keer als ik een foto van hem had, er tijdens het verwerken van die foto gebeld werd (mijn vader, ja, dat was heel irritant en ik ben er ook heel boos om geworden) dus die foto's zijn niet opgeslagen.

    Ik heb ook foto's van 5SoS (voornamelijk van de schermen, wantja, vak 430) en op 2 foto's zie je Michael en Ashton best goed, op eentje kun je Luke zien als je ver inzoomt en volgens mij staat Calum ook op eentje, maar die foto is heel onduidelijk.

    Ik heb twee foto's van Niall met zijn gitaar, waarvan ik de mooiste heb geüpload en ik heb verder vooral foto's van het podium enzo. Een foto is echt super mooi, toen dat podium omhoog kwam had ik mijn flits aanstaan en blijkbaar werkt dat heel goed bij concerten om foto's te maken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Mijn mooiste foto's worden nu geüpload naar Picasa, ik zal hier straks wel een linkje droppen.

    Heb helaas geen foto's van Louis, doordat elke keer als ik een foto van hem had, er tijdens het verwerken van die foto gebeld werd (mijn vader, ja, dat was heel irritant en ik ben er ook heel boos om geworden) dus die foto's zijn niet opgeslagen.

    Ik heb ook foto's van 5SoS (voornamelijk van de schermen, wantja, vak 430) en op 2 foto's zie je Michael en Ashton best goed, op eentje kun je Luke zien als je ver inzoomt en volgens mij staat Calum ook op eentje, maar die foto is heel onduidelijk.

    Ik heb twee foto's van Niall met zijn gitaar, waarvan ik de mooiste heb geüpload en ik heb verder vooral foto's van het podium enzo. Een foto is echt super mooi, toen dat podium omhoog kwam had ik mijn flits aanstaan en blijkbaar werkt dat heel goed bij concerten om foto's te maken.


    Als mijn vader of moeder dat zouden flikken had ik ze gewoon geblokkeerd. Ik heb helaas geen foto's van 5sos omdat mijn mobiel door de plotselinge warmte spastisch ging doen :/
    Ben benieuwd naar je foto's!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zucht, Picasa heeft mijn foto's bewerkt door ze lichter te maken. Lol, hadden ze niet moeten doen, en terug zetten naar het origineel duurt echt heel lang. Anyway, hier is een linkje naar mijn Picasa-album: KLIK

    Een kleine selectie vanuit mijn foto's:


    Als ik hem op mijn telefoon bekijk vind ik die foto het mooiste.


    Ik vond die skateboardjes op de achtergrond zo cool. En ze stonden toen op die pijl en toen kon ik ze nog beter zien hehehe.


    Nou mja, vanuit vak 430 was mijn uitzicht dat.
    Dus alle foto's zijn met de zoom gemaakt haha


    Als je meer van die baggere foto's wilt zien moet je even op die Picasa link klikken haha. Dan zie je ook de foto van het scherm met Niall, mijn outfit en 5SoS enz.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sciuto schreef:
    (...)

    Als mijn vader of moeder dat zouden flikken had ik ze gewoon geblokkeerd. Ik heb helaas geen foto's van 5sos omdat mijn mobiel door de plotselinge warmte spastisch ging doen :/
    Ben benieuwd naar je foto's!


    Mijn vader flipte helemaal omdat ik steeds niet opnam en toen wou hij mijn vriendinnen gaan bellen, gelukkig had hij hun nummers niet. Hij was ook echt kwaad enzo toen ik erover begon dat hij steeds belde. "IK HEB MAAR 2x GEBELD" Lol, ik heb 20 gemiste oproepen van hem, hoezo maar 2x gebeld? "JA IK KREEG JE VOICEMAIL DUS JE HEBT ER HELEMAAL GEEN LAST VAN GEHAD" Jawel, ik heb echt 20 keer direct op dat rode hoorntje gedrukt zodat ik misschien nog ff snel een scherpe foto kon maken, maar ja, dan zag je degene waarvan je juist een foto wilde niet op het scherm...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Mijn vader flipte helemaal omdat ik steeds niet opnam en toen wou hij mijn vriendinnen gaan bellen, gelukkig had hij hun nummers niet. Hij was ook echt kwaad enzo toen ik erover begon dat hij steeds belde. "IK HEB MAAR 2x GEBELD" Lol, ik heb 20 gemiste oproepen van hem, hoezo maar 2x gebeld? "JA IK KREEG JE VOICEMAIL DUS JE HEBT ER HELEMAAL GEEN LAST VAN GEHAD" Jawel, ik heb echt 20 keer direct op dat rode hoorntje gedrukt zodat ik misschien nog ff snel een scherpe foto kon maken, maar ja, dan zag je degene waarvan je juist een foto wilde niet op het scherm...


    Jezus. moest mijn vader niet bij mij doen.



    Ergens in dat rondje, stond ik met mijn vriendin. Heb even een foto van jou gepikt ^^ Hope you don't mind. (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 14:35 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    MENSEEENN, LOUIS EN LIAM HEBBEN ME HOREN GILLEN.
    Het was de 24ste net voor Kiss You, ze waren even aan het praten dus ik ging gillen. Ik stop zo met gillen en kijkt Louis een beetje naar mijn kant en zegt "Wow, that was a loud scream." EN TOEN GING LIAM ME NA PROBEREN TE DOEN. GUYS I AM STILL DYING.


    lol sorry :')

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 15:03 ]

    Sciuto schreef:
    (...)
    Ja hè? Eigenlijk waren vooral Harry en Niall aanwezig. Liam ook niet super veel. -vond ik. Maar ach. Ik was allang blij Dat Niall en Harry veel aanwezig waren, maar die zijn dan ook echt mijn favoriet. (:


    Liam vond ik wel hartstikke enthousiast! Wat ik echt leuk vind, is hoe een band zich af kan stemmen op het land waar ze zijn of op actualiteiten. Dat Niall begon over onze positie in het WK, en natuurlijk de shirts. Dat geeft je wel een heel nationalistisch gevoel, hahaha. Er zijn maar weinig artiesten waar ik heen ben geweest en die dat ook deden, of die ten eerste al contact maakten met het publiek. Dat was eigenlijk alleen Nightwish, als ik het me nu bedenk, haha.

    Ik heb zin om te fanfictionen over 1D nu.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Liam vond ik wel hartstikke enthousiast! Wat ik echt leuk vind, is hoe een band zich af kan stemmen op het land waar ze zijn of op actualiteiten. Dat Niall begon over onze positie in het WK, en natuurlijk de shirts. Dat geeft je wel een heel nationalistisch gevoel, hahaha. Er zijn maar weinig artiesten waar ik heen ben geweest en die dat ook deden, of die ten eerste al contact maakten met het publiek. Dat was eigenlijk alleen Nightwish, als ik het me nu bedenk, haha.

    Ik heb zin om te fanfictionen over 1D nu.


    Dat was inderdaad een erg leuke opmerking. Dan heb ik dat van Liam gewoon niet meegekregen, denk ik dan. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Liam vond ik wel hartstikke enthousiast! Wat ik echt leuk vind, is hoe een band zich af kan stemmen op het land waar ze zijn of op actualiteiten. Dat Niall begon over onze positie in het WK, en natuurlijk de shirts. Dat geeft je wel een heel nationalistisch gevoel, hahaha. Er zijn maar weinig artiesten waar ik heen ben geweest en die dat ook deden, of die ten eerste al contact maakten met het publiek. Dat was eigenlijk alleen Nightwish, als ik het me nu bedenk, haha.

    Ik heb zin om te fanfictionen over 1D nu.


    Vraag me toch af waarom ze dat dinsdag niet hebben gedaan. Niall had alleen twee keer een oranje zonnebril op.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Vraag me toch af waarom ze dat dinsdag niet hebben gedaan. Niall had alleen twee keer een oranje zonnebril op.
    ik denk voornamelijk omdat ze al te laat waren dat ze daarom meer zongen dan pratern.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sciuto schreef:
    (...)

    Dat was inderdaad een erg leuke opmerking. Dan heb ik dat van Liam gewoon niet meegekregen, denk ik dan. ^^


    Er werd ook behoorlijk wat gegild toen, haha. Maar hij begon erover, dat we hadden gewonnen en zo, en hij vroeg of we dachten dat Nederland het WK ging winnen.
    Of ik vind mensen vrij snel aanwezig, haha. Ik had het eigenlijk meer op Louis en Zayn, die liepen maar een beetje over het podium te zwerven.


    Searching heavens for another earth

    IrishNialler schreef:
    (...) ik denk voornamelijk omdat ze al te laat waren dat ze daarom meer zongen dan pratern.


    Hoelaat kwamen ze dan pas? Bij ons waren ze nog wel redelijk op tijd.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    (...)

    Hoelaat kwamen ze dan pas? Bij ons waren ze nog wel redelijk op tijd.
    de 24ste waren ze er pas om half negen en rond iets voor half elf waren we klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan