• Het andere topic was helemaal vol(wat ik dus niet had verwacht, toen ik het topic opende). Dus vandaar dit nieuwe topic.

    Voorprogramma (tot nu toe bekend): 5SOS/5 Seconds of Summer


    Aanvang: 18:00 uur (beide dagen)




    Het uitzicht vanaf het vak waar je in zit.

    Dankzij Pennybags kan je kijken wat je uitzicht is vanuit het vak waarin je komt te zitten. Zij plaatste de link namelijk in het vorige topic. Voor degene die het gemist hebben, ga even kijken als je het wil weten.


    24 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Staanplaatsen - Vak nog onbekend



    Zitplaatsen - Vak nog onbekend



    Vak 102

    xiheartharry - Rij 19
    Bayrath - Rij 3


    Vak 103

    OhMyNarry - Rij 19
    Pennybags
    Vervain - Rij 19


    Vak 108



    Vak 110

    Talilayu - Rij 19


    Vak 119

    Pia
    amber1996
    Hazuki - Rij 17
    Floreale - Rij 4


    Vak 122



    Vak 124

    Rinkee - Rij 15 ~ Stoel 323/324/325/326


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127

    Tuk - Rij 11 ~ Stoel 100


    Vak 128



    Vak 401



    Vak 403



    Vak 404



    Vak 407



    Vak 418



    Vak 419



    Vak 425

    Love1D4ever - Rij 21 ~ Stoel 131/132/133/134
    Shaughnessy


    Vak 428

    Cozart - Rij 9 ~ Stoel 240 en 239



    25 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Vak 102

    Neverlands - Rij 6 ~ Stoel 54/55/56/57/58/59


    Vak 119



    Vak 121

    FlyHigh - Rij 12 ~ Stoel 150 en 151


    Vak 122

    Astoria - Rij 9


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127



    Vak 128



    Vak 129

    Jauregui - Rij 25 ~ 187/188/189


    Vak 404



    Vak 407



    Vak 419

    Depay - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20
    StarNiall - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20


    Vak 420

    Cozart - Rij 5


    Vak 421

    Chez - Rij 1 ~ Stoel 144/145/146
    Maguire


    Vak 426



    Vak 427

    Defqon - Rij 10
    KusjeeMerel - Rij 17 ~ Stoel 184, 185 en 186


    Vak 430

    Vinception - Rij 6 ~ Stoel 313/314/315


    Hier kan alles worden besproken wat met de concerten te maken heeft. Mocht je ergens niet uit komen of hulp nodig hebben, ik zou zeggen laat het weten. Er zal vast wel iemand zijn die je wil helpen!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:28 ]


    Physics is awesome

    IrishNialler schreef:
    (...)de 24ste waren ze er pas om half negen en rond iets voor half elf waren we klaar

    Half twaalf toch? Of dat is de tijd dat ik in de auto zat, kan ook. 5SoS begon iets na kwart over zeven, volgens mij.^^


    Was ik de enige die vond dat Louis een beetje raar uit zijn ogen keek? Mijn moeder dacht dat hij duidelijk met drugs bezig zou zijn.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 15:50 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    IrishNialler schreef:
    (...)de 24ste waren ze er pas om half negen en rond iets voor half elf waren we klaar

    Oh echt? Bij ons -als ik de waarheid spreek- waren ze er rond 10 over acht. (geloof ik)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Memoria schreef:
    (...)
    Half twaalf toch? 5SoS begon iets na kwart over zeven, volgens mij.^^


    Was ik de enige die vond dat Louis een beetje raar uit zijn ogen keek? Mijn moeder dacht dat hij duidelijk met drugs bezig zou zijn.
    dat weet ik eigenlijk niet eens meer. ik vond wel dat ze amper grapjes maakte of gek dingen maar ik heb echt veel gemist aangezien ik bijna helemaal bovenaan zat in een hoekje op tweede balkon. Ik baalde echt van mijn plekken. maarja de sfeer was geweldig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Memoria schreef:
    (...)
    Half twaalf toch? Of dat is de tijd dat ik in de auto zat, kan ook. 5SoS begon iets na kwart over zeven, volgens mij.^^


    Was ik de enige die vond dat Louis een beetje raar uit zijn ogen keek? Mijn moeder dacht dat hij duidelijk met drugs bezig zou zijn.


    Ik zat te ver weg om het echt goed te kunnen zien, maar ik vond hem en Zayn wel een beetje afwezig, waren minder enthousiast naar mijn idee.


    'Darling, just hold on'

    Op de 25e waren ze iets later dan half 11 klaar dacht ik, en toen moesten we de auto nog halen en toen was het pas kwart voor 12 toen we eindelijk uit die rot parkeergarage kwamen.


    'Darling, just hold on'

    Dukie schreef:
    (...)

    Ik zat te ver weg om het echt goed te kunnen zien, maar ik vond hem en Zayn wel een beetje afwezig, waren minder enthousiast naar mijn idee.

    Ik ging op dinsdag en toen vond ik dat ook. Ik heb Zayn niet eens horen praten, Louis wel. Liam, Niall en vooral Harry waren de sfeermakers.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik ging op dinsdag en toen vond ik dat ook. Ik heb Zayn niet eens horen praten, Louis wel. Liam, Niall en vooral Harry waren de sfeermakers.


    Lou en Zayn hebben bij mij wel gepraat, maar ook heel weinig, de rest was inderdaad meer aanwezig.


    'Darling, just hold on'

    Dukie schreef:
    Op de 25e waren ze iets later dan half 11 klaar dacht ik, en toen moesten we de auto nog halen en toen was het pas kwart voor 12 toen we eindelijk uit die rot parkeergarage kwamen.

    Ja echt hè? Wij waren verderop geparkeerd, op een veldje of zo. Maar wat duurde dat lang! Het was bij ons ook al bijna twaalf uur voordat we daar weg waren en ik heb daar niet eens wat gekocht. Toen gingen we in Friesland nog langs de Mac en toen maakte de oom van mijn vriendin een grap tegen die super knappe jongen die de bestellingen gaf - van dat we hem heel knap vonden, maar dat hij niet kon tippen aan de jongens van 5SOS en 1D. Hij moest heel erg lachen, dat was wel grappig, want wij zeiden dat gelijk toen we aan kwamen rijden. ^^
    (Het was echt zo van: 'Die twee meiden achterin vinden je heel knap voor een doorsnee jongen, maar je kan niet tippen aan de jongens van One direction en 5 seconds of summer')
    Uiteindelijk was ik ook pas rond twee uur/kwart over twee thuis. (:

    En dit was heel random gebrabbel. Ik ben nog steeds hyper en ik moet me eigenlijk omkleden, omdat ik vanavond ook nog moet werken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Over het knie-incident: ik had niet eens door dat het "wereldnieuws" is...


    Searching heavens for another earth

    Sciuto schreef:
    (...)
    Ja echt hè? Wij waren verderop geparkeerd, op een veldje of zo. Maar wat duurde dat lang! Het was bij ons ook al bijna twaalf uur voordat we daar weg waren en ik heb daar niet eens wat gekocht. Toen gingen we in Friesland nog langs de Mac en toen maakte de oom van mijn vriendin een grap tegen die super knappe jongen die de bestellingen gaf - van dat we hem heel knap vonden, maar dat hij niet kon tippen aan de jongens van 5SOS en 1D. Hij moest heel erg lachen, dat was wel grappig, want wij zeiden dat gelijk toen we aan kwamen rijden. ^^
    (Het was echt zo van: 'Die twee meiden achterin vinden je heel knap voor een doorsnee jongen, maar je kan niet tippen aan de jongens van One direction en 5 seconds of summer')
    Uiteindelijk was ik ook pas rond twee uur/kwart over twee thuis. (:

    En dit was heel random gebrabbel. Ik ben nog steeds hyper en ik moet me eigenlijk omkleden, omdat ik vanavond ook nog moet werken.


    Haha, leuk toch?
    Ja, wij hoefde gelukkig niet zo lang, we waren om half 1 al weer thuis, het was alleen zo balen dat we zo lang daar in de garage stonden en iedereen toeteren, alsof dat wat hielp :s


    'Darling, just hold on'

    Taiteilijan schreef:
    Over het knie-incident: ik had niet eens door dat het "wereldnieuws" is...


    Staat anders wel mooi een fout in. Want volgens mij hinkte hij toch echt wel woensdagavond en niet dinsdagavond over het podium.

    En bij een van de andere nieuwsberichten staat dat hij is gevallen. Weten zij dan niet dat er een schoen naar hem is gegooid?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 16:13 ]


    Physics is awesome

    Taiteilijan schreef:
    Over het knie-incident: ik had niet eens door dat het "wereldnieuws" is...


    Tja. Mensen moeten wat hebben om over te schrijven.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tuk schreef:
    (...)

    S]taat anders wel mooi een fout in. Want volgens mij hinkte hij toch echt wel woensdagavond en niet dinsdagavond over het podium.

    En bij een van de andere nieuwsberichten staat dat hij is gevallen. Weten zij dan niet dat er een schoen naar hem is gegooid?


    Ja klopt, viel mij ook al op. Er is heel veel onduidelijkheid over.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Over het knie-incident: ik had niet eens door dat het "wereldnieuws" is...


    De media blaast ook wel heel veel op.


    'Darling, just hold on'

    Dukie schreef:
    (...)

    De media blaast ook wel heel veel op.
    het is de media die zijn daarvoor media geworden om dingen op te blazenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan