• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    Speelschema

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2

    23/06/'14
    //:00
    Usa - Por 2-2
    //:00
    Aus - Spa 0-3
    //:00
    Ned - Chl 2-0

    24/06/'14
    //:00
    Kro - Mex 1-3
    //:00
    Kam - Bra 1-3
    //:00
    Cri - Eng 0-0

    24/06/'14
    //:00
    Ita - Uru 0-1
    //:00
    Gri - Ivo 2-1
    //:00
    Jap - Col 1-4

    25/06/'14
    18:00
    Nga - Arg 2-3
    18:00
    Bos - Irn 3-1
    22:00
    Hon - Zwi 0-3
    22:00
    Ecu - Fra 0-0

    26/06/'14
    18:00
    Por - Gha 1-1
    18:00
    Usa - Dui 0-1
    22:00
    Alg - Rus
    22:00
    Z-ko - Bel

    28/06/'14
    18:00
    Bra - Chl
    22:00
    Col - Uru

    29/06/'14
    18:00
    Ned - Mex
    22:00
    Cri-Gri

    30/06/'14
    18:00
    Fra - Nga
    22:00
    G1 - H2

    01/07/'14
    18:00
    Arg - Zwi
    22:00
    H1 - G2


    Landen

    Groep A
    Brazilië
    Mexico
    Kroatië
    Kameroen


    Groep B
    Nederland
    Chili
    Australië
    Spanje

    Groep C
    Colombia
    Ivoorkust
    Japan

    Griekenland

    Groep D
    Costa Rica
    Italië
    Uruguay
    Engeland

    Groep E
    Frankrijk
    Ecuador
    Zwitserland
    Honduras

    Groep F
    Argentinië
    Nigeria
    Iran
    Bosnië-Herz.

    Groep G
    Duitsland
    Veren. Staten
    Ghana
    Portugal


    Groep H
    België
    Algerije
    Rusland
    Zuid-Korea


    © 2014 Naar NOS.nl

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:56 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    lulz

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 21:43 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:


    lulz


    Ik zag hem op Tumblr lol. Ik heb de wedstrijd overleefd ondanks de hartverzakkingen man o man.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    26 - 02 - '16

    Lol, Jan Mulder vindt Van Gaal overbodig. :'D

    Het is echt hilarisch om na afloop van de wedstrijd posts terug te lezen van users die gelijk na het doelpunt tegen al de ondergang van Nederland verklaren :Y). Nou, ik heb me vermaakt deze wedstrijd hoor. Wel zenuwslopend.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Het is echt hilarisch om na afloop van de wedstrijd posts terug te lezen van users die gelijk na het doelpunt tegen al de ondergang van Nederland verklaren :Y). Nou, ik heb me vermaakt deze wedstrijd hoor. Wel zenuwslopend.


    Indeed vooral op Tumblr.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    De finale als het tussen griekenland en duitsland wordt


    quidquid excusatio prandium pro

    Moreno heeft een scheenbeenbreuk opgelopen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Moreno heeft een scheenbeenbreuk opgelopen.


    Auch.


    El Diablo.

    En Costa Rica is door naar de kwartfinales. De verlenging en de strafschoppen waren echt saai, ik heb geen idee waarom ik daar heb naar gekeken. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Verde schreef:





    Twitter ontploft.


    lol idd. En alle Mexicanen die huilen voor een rematch. Talk about sore losers.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    lol idd. En alle Mexicanen die huilen voor een rematch. Talk about sore losers.


    Ja, Robben had misschien wel wat acteerwerk erbij geleverd, maar het was toch die Mexicaan die zijn been uitstak. En het had net zo goed andersom kunnen zijn.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grizzly schreef:
    (...)

    lol idd. En alle Mexicanen die huilen voor een rematch. Talk about sore losers.


    Ze mogen dan wel verloren hebben, maar losers (in de figuurlijke betekenis), zijn het zeker niet. Ze hebben nota bene bijna de hele tweede helft op kop gestaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grizzly schreef:
    (...)

    lol idd. En alle Mexicanen die huilen voor een rematch. Talk about sore losers.


    Naar mijn mening zijn ze allesbehalve sore losers. Het is nu misschien riskant om te zeggen - op een site vol Nederlanders of Belgen die pro-Nederland zijn - maar ik vind dat Robben het heel vuil en vals heeft gespeeld. Dus ik ben het eens met al die twitter-comments en memes die je overal op het internet nu ziet. Het was duidelijk maar een zacht tikje en voor de rest heeft hij gewoon duidelijk geacteerd. Die penalty was dus onterecht. Natuurlijk kan je wel zeggen dat het wordt goed gemaakt door die eerste penalty die ze wel moesten krijgen - daarin kan ik jullie geen ongelijk geven maar dan had het dan moeten gebeuren en niet in de negentigste minuut. Dit was gewoon een onterechte penalty en de timing was immens slecht. Ik vond Mexico zeker in de eerste helft de betere speler. Nederland had nu gewoon puur geluk, zeker door Robben's acteertalent. Als er niets was gebeurd, was het gewoon verlenging geweest en daarna misschien penalties. En dan weten we allemaal wie er zou hebben gewonnen. Nogmaals hiermee wil ik hiermee geen Nederlanders of whatsoever aanvallen. Dit is gewoon mijn mening. (:

    Dit stond trouwens ook nog op 9gag:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 13:05 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Verde schreef:
    (...)

    Naar mijn mening zijn ze allesbehalve sore losers. Het is nu misschien riskant om te zeggen - op een site vol Nederlanders of Belgen die pro-Nederland zijn - maar ik vind dat Robben het heel vuil en vals heeft gespeeld. Dus ik ben het eens met al die twitter-comments en memes die je overal op het internet nu ziet. Het was duidelijk maar een zacht tikje en voor de rest heeft hij gewoon duidelijk geacteerd. Die penalty was dus onterecht. Natuurlijk kan je wel zeggen dat het wordt goed gemaakt door die eerste penalty die ze wel moesten krijgen - daarin kan ik jullie geen ongelijk geven maar dan had het dan moeten gebeuren en niet in de negentigste minuut. Dit was gewoon een onterechte penalty en de timing was immens slecht. Ik vond Mexico zeker in de eerste helft de betere speler. Nederland had nu gewoon puur geluk, zeker door Robben's acteertalent. Als er niets was gebeurd, was het gewoon verlenging geweest en daarna misschien penalties. En dan weten we allemaal wie er zou hebben gewonnen. Nogmaals hiermee wil ik hiermee geen Nederlanders of whatsoever aanvallen. Dit is gewoon mijn mening. (:

    Dit stond trouwens ook nog op 9gag:



    Vuil en vals? Voor de rust hadden ze al 2 penalty's moeten hebben vanwege overtredingen van de Mexicanen. Dit was ook een overtreding omdat hij zijn benen uitstrekte. Nederland zou met meer punten gewonnen hebben als ze die andere penalty's ook gekregen zouden hebben. ;'D


    Your make-up is terrible