• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    Speelschema

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2

    23/06/'14
    //:00
    Usa - Por 2-2
    //:00
    Aus - Spa 0-3
    //:00
    Ned - Chl 2-0

    24/06/'14
    //:00
    Kro - Mex 1-3
    //:00
    Kam - Bra 1-3
    //:00
    Cri - Eng 0-0

    24/06/'14
    //:00
    Ita - Uru 0-1
    //:00
    Gri - Ivo 2-1
    //:00
    Jap - Col 1-4

    25/06/'14
    18:00
    Nga - Arg 2-3
    18:00
    Bos - Irn 3-1
    22:00
    Hon - Zwi 0-3
    22:00
    Ecu - Fra 0-0

    26/06/'14
    18:00
    Por - Gha 1-1
    18:00
    Usa - Dui 0-1
    22:00
    Alg - Rus
    22:00
    Z-ko - Bel

    28/06/'14
    18:00
    Bra - Chl
    22:00
    Col - Uru

    29/06/'14
    18:00
    Ned - Mex
    22:00
    Cri-Gri

    30/06/'14
    18:00
    Fra - Nga
    22:00
    G1 - H2

    01/07/'14
    18:00
    Arg - Zwi
    22:00
    H1 - G2


    Landen

    Groep A
    Brazilië
    Mexico
    Kroatië
    Kameroen


    Groep B
    Nederland
    Chili
    Australië
    Spanje

    Groep C
    Colombia
    Ivoorkust
    Japan

    Griekenland

    Groep D
    Costa Rica
    Italië
    Uruguay
    Engeland

    Groep E
    Frankrijk
    Ecuador
    Zwitserland
    Honduras

    Groep F
    Argentinië
    Nigeria
    Iran
    Bosnië-Herz.

    Groep G
    Duitsland
    Veren. Staten
    Ghana
    Portugal


    Groep H
    België
    Algerije
    Rusland
    Zuid-Korea


    © 2014 Naar NOS.nl

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:56 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Verde schreef:
    (...)

    Ik zie geen discussie, hoor. ^^
    Ik wilde gewoon eventjes mijn mening kwijt. That's it. Ik respecteer de anderen hun mening en kan hen daarin ook terug vinden. Maar dat wil niet perse zeggen dat mijn mening daarbij moet aansluiten. Het is inderdaad al vaker gebeurd - heb ik ook nooit ontkend - maar iedereen weet dat Robben de 'koning' is van het duiken/acteren. Uiteraard hoorde Cristiano Ronaldo daar vroeger ook bij. Volgens mij had 'ie ooit eens geel gekregen omdat hij zoveel fake-viel. ;p
    Maar het is logisch dat er nu wereldwijd zoveel discussies erover ontstaan omdat het ook op het einde van de wedstrijd was waardoor het dus bepalend was. Zo werkt het gewoon. Als het nu in het midden van de wedstrijd was gebeurd en er kon nog zoveel gebeuren in het spel dan had er heus niet zoveel commotie rond geweest. En ik voel me ook niet aangevallen hoor. No problemo. ^^


    Ik wel, en ik had het echt niet alleen over quizlet.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Verde schreef:
    (...)

    Naar mijn mening zijn ze allesbehalve sore losers. Het is nu misschien riskant om te zeggen - op een site vol Nederlanders of Belgen die pro-Nederland zijn - maar ik vind dat Robben het heel vuil en vals heeft gespeeld. Dus ik ben het eens met al die twitter-comments en memes die je overal op het internet nu ziet. Het was duidelijk maar een zacht tikje en voor de rest heeft hij gewoon duidelijk geacteerd. Die penalty was dus onterecht. Natuurlijk kan je wel zeggen dat het wordt goed gemaakt door die eerste penalty die ze wel moesten krijgen - daarin kan ik jullie geen ongelijk geven maar dan had het dan moeten gebeuren en niet in de negentigste minuut. Dit was gewoon een onterechte penalty en de timing was immens slecht. Ik vond Mexico zeker in de eerste helft de betere speler. Nederland had nu gewoon puur geluk, zeker door Robben's acteertalent. Als er niets was gebeurd, was het gewoon verlenging geweest en daarna misschien penalties. En dan weten we allemaal wie er zou hebben gewonnen. Nogmaals hiermee wil ik hiermee geen Nederlanders of whatsoever aanvallen. Dit is gewoon mijn mening. (:

    Dit stond trouwens ook nog op 9gag:



    Alsjeblieft


    quidquid excusatio prandium pro

    Jezus, Alwin, ze geeft enkel haar mening, hoor. No need to react like that.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 17:23 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Alsjeblieft



    Sorry hoor maar vind je nu zelf je reactie niet een tikkeltje kinderachtig? (:
    Kom op zeg, ik zei alleen maar mijn mening. Dat is geen reden om zo belachelijk en kinderachtig uit de hoek te komen. Zoals ik al duidelijk eerder zei en het voor jou speciaal nog maar eens ga herhalen: "Dit is enkel mijn mening. Hiermee wil ik niemand aanvallen. Bovendien kan ik me ook in jullie meningen vinden."


    Rise and rise again until lambs become lions

    Verde schreef:
    (...)

    Sorry hoor maar vind je nu zelf je reactie niet een tikkeltje kinderachtig? (:
    Kom op zeg, ik zei alleen maar mijn mening. Dat is geen reden om zo belachelijk en kinderachtig uit de hoek te komen. Zoals ik al duidelijk eerder zei en het voor jou speciaal nog maar eens ga herhalen: "Dit is enkel mijn mening. Hiermee wil ik niemand aanvallen. Bovendien kan ik me ook in jullie meningen vinden."


    Iedereen is vrij om zijn mening te hebben maar is niet vrij om de gevolgen daarvan niet te ondervinden. Het gevolg van jouw mening was dat ik je een sore loser vond.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Iedereen is vrij om zijn mening te hebben maar is niet vrij om de gevolgen daarvan niet te ondervinden. Het gevolg van jouw mening was dat ik je een sore loser vond.


    Man, nu ben je echt kinderachtig bezig.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Iedereen is vrij om zijn mening te hebben maar is niet vrij om de gevolgen daarvan niet te ondervinden. Het gevolg van jouw mening was dat ik je een sore loser vond.


    Kinderachtig hoor. .-.


    That is a perfect copy of reality.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Iedereen is vrij om zijn mening te hebben maar is niet vrij om de gevolgen daarvan niet te ondervinden. Het gevolg van jouw mening was dat ik je een sore loser vond.


    Ah joh. Laat het zo. De enige die nu butthurt lijkt ben jij. Maar oké, ik ga het hierbij gewoon laten. (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Je kunt het ook omdraaien :P
    Ik bedoel natuurlijk acteerde Robben wel, maar het is gewoon ook dom van die Mexicaan om die voet daar neer te zetten.
    De Mexicaan ging op Robben's voet staan en natuurlijk hoeft Robben niet zo dramatisch te vallen, maar het is gewoon een domme overtreding.
    Daarbij gok ik dat het ook een optelsom was van de scheid, omdat al een paar keer eerder Robben viel en hij twijfelde of het een overtreding was of niet.
    Eigenlijk was de penalty dus wel terecht, hoewel voor het moment zelf het een erg lichte overtreding was.
    Maar ja, dan moet die geroutineerde Mexicaan ook niet zijn voet daarvoor zetten, dan weet je gewoon dat dit kan gebeuren.

    Trouwens Wtf doet Griekenland in de laatste secondes?
    Zijn die helemaal belazerd! :P Mijn hele inzet op Costa Rica weg!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:



    Haha die is echt leuk :W


    26 - 02 - '16

    24601 schreef:
    (...)

    Man, nu ben je echt kinderachtig bezig.


    Amarela schreef:
    (...)

    Kinderachtig hoor. .-.




    Verde schreef:
    (...)

    Ah joh. Laat het zo. De enige die nu butthurt lijkt ben jij. Maar oké, ik ga het hierbij gewoon laten. (:


    lol

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:26 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Pfff ik zat net even in de zenuwen toeb Neuer zo ver zn doel uit kwam. Tjeeezus haha. Gelukkig deed hij het goed


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Buitenspel, gelukkig


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik hoop dat Duitsland er zo uitgaat, maar sinds ik niet heel veel geluk heb dit WK.... :'D


    El Diablo.