• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Anna Sharp
    'Graag gedaan,' beantwoordde ik hem. 'En ja. Ik ken het weer hier goed genoeg. We zijn voor vanavond zeker onder de pannen. Maar als we opschieten, hebben we er geen last van.' Ik keek even het plein rond. Weer nieuwe gezichten, weer een nieuwe start. Misschien ook een nieuwe start met Gregor. We waren goede vrienden en daar was ik oke mee, maar diep van binnen wilde ik toch iets meer. Hij zou het vast wel niet willen. Ik was gewoon zo afgezonderd van de rest van de wereld dat ik een sprankje hoop tot een bos maakte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Marlene Blaire Newport
    Met een pakje Marlboro in me zak en een sigaret tussen mijn vinger geklemd, ben ik op weg naar Mevrouw Sharp voor een ticket. Ik neem een hijs en blaas de lucht uit, verwenkt met een wolkje lucht door de kou. Ik grabbelde emt mijn lege hand wat in mijn tas trok de sjaal van Lucas eruit. ik maakte me tas weer dicht en bond de sjaal om mijn nek. Ik nam opnieuw een grote hijs en verborg mijn gezicht in de sjaal. Ik stopte bij de vrouw en bekeek haar voor een paar tellen voordat ik haaar vriendelijk begroette. "Hallo, ik ben Marlene Newport, zou ik mijn ticket voor de skilift mogen? 'vraag ik netjes en duw ondertussen de sigaret in de sneeuw zodat hij uitgaat. Ik moest nog even wat overhouden zodat ik straks ook nog even kon roken. Ik had geen flauw idee waar ik zou belanden als we die skilift hadden genomen omhoog. Helaas ging de lift te ver om te kunnen zien waar hij zou stoppen dus was het voor iedereen groot raadsel waar we zullen belanden.


    Jennifer Anouk Reeds~Outfit


    Hij rolde even met zijn ogen en lachte vervolgens kort ''Ik zou het niet weten, volgens mij ben je best lastig,'' reageerde hij plagend en stak kort zijn tong naar me uit en knipoogde kort, waardoor lichte blosjes op mijn wangen verschenen en hopelijk even snel verdwenen.Ik lachtte kort bij zijn reactie en trok een wenkbrauw op."Oh dus ik lijk lastig volgens jou?." grijnsde ik. Bij mijn opmerking dat ik het koud was sloeg hij een arm om me heen, waardoor ik zwakjes naar hem glimlachte en hij deed hetzelfde terug. 'Het valt wel mee toch?'' Zei hij met een lichte grijns en ik knikte zachtjes proberend de blosjes van mijn wangen te verbergen. ''Het zal vast niet lang duren,'' vervolgde hij terwijl hij naar de begeleidster keek, die opnieuw wat melde. Het ging over de volgende groep die naar de skiliften moest vertrekken, deze keer volgden er vijf meisjesnamen maar die van mij zat er niet tussen. ''Is dit je eerste keer? Wintersport?'' Vroeg hij me en ik knikte weer even. "Zoiets ja, vooral met deze grote groep." zei ik. Ik wist niet echt wat ik van dit avontuur moest verwachten wat dit nog meer spannender maakte dan anders.


    River Owen Posey


    Scott knikte even en grijnsde vervolgens 'Gaaf! Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me echt warm daar,'zei hij en ik lachte kort. "Ja dat klopt, in Mexico had ik nog nooit sneeuw gezien." zei ik met een scheve glimlach. Weer leek hij wat in gedachten verzonken en keek naar de jongen die wat verderop met de begeleidster zat te praten. 'Ja is goed.' mompelde hij nadat hij afwezig had geknikt en daarna liep hij voorop naar de skilift toe, dus besloot ik hem te volgen. Als Scott plaats genomen had in de stoel besloot ik naast hem te zitten. Vanaf hier kon ik al een stuk zien van de bergen waar we vast heen moesten met behulp van dit toestel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Robin, Marlene stond toch bij Vic?]


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    [Robin, Marlene stond toch bij Vic?]


    Klopt maar was 't vergeten & alle namen werden afgeroepen dus sorry ;/

    Ezekiel Williamson

    "Ehm... gewoon... er even tussen uit." Hij zegt het en ik kan zien dat hij iets verbergt. Ik vraag niet verder en ben blij dat hij dat ook niet doet. Ik ben dan wel een goede leugenaar, maar mijn leugens zijn nooit helemaal waterdicht.
    "Als de eerste groep een beetje kan opschieten, dan kan de volgende groep al hun tickets komen halen! Dit zijn; Victoire Barton, Carly Chase, Delilah Gerson, Aylinn-Chelsey McGrath en Marlene Newport. Als jullie even kunnen opschieten. Over een half uur begint de sneeuwstorm." Ik zucht. Geen sneeuwstorm. Ik ben zo stom geweest om enkel een leren jasje aan te trekken. Nu heb ik het dan ook koud, maar een sneeuwstorm kan ik zo niet overleven.
    "Ik moet even wat gaan vermelden, ik ben zo terug denk ik." Ik knik maar hou hem wel in de gaten als hij wegloopt. Hij praat met de begleidster en ik vraag me af waar hij het over heeft. Na een tijdje wenkt hij me. Ik loop naar hem toe.
    'Wat is er?' vraag ik aan Levi. Ik kijk even naar de begeleidster en richt mijn blik dan weer op Levi.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Verplaats hem even]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "If you never try you'll never know."

    Victoire Barton
    Victoire stak het pakje naar haar uit en marlene pakte hem dankbaar aan. "Dankjewel." Zei ze vriendelijk, en Victoire schudde haar hoofd. "Ofcourse." Glimlachte ze voorzichtig. Ze keek even in de richting van Mevrouw Sharp, waar Levi zijn ticket ophaalde... Wacht. Levi? Scott was toch omgeroepen? Ze besloot om hier straks nog even over na te denken en het hen anders te vragen. Marlene had inmiddels de sigaret opgestoken en het pakje in haar broekzak geduwd. "Heb je er al een beetje zin in?" Vroeg Marlene, en Victoire knikte. "Ja, het lijkt me een heel gezellige groep." Zei ze met een klein glimlachje, denkend aan de twee jongens die ze net had ontmoet; ze wist op de een of andere manier dat ze daar wel goede vrienden aan zou hebben. "En jij?" Vroeg ze, maar voor Marlene antwoord kon geven, riep mevrouw Sharp de volgende ronde van mensen om.

    "Als de eerste groep een beetje opschiet, kan de tweede groep zijn tickets komen halen! Dit zijn: Victoire Barton, Carly Chase, Delilah Gerson, Aylinn-Chelsey McGrath en Marlene Newport." Mevrouw Sharp keek even naar de lucht, en Victoire keek ook omhoog. "Als jullie even kunnen opschieten," Riep ze vervolgens: "De sneeuwstorm begint over een half uurtje." Victoire slikte even, en toen ze naar Marlene wilde kijken voor geruststelling was die al op weg naar de leiding met haar sigaret in de hand. Ze beet even op haar lip en pakte vervolgens haar koffer weer op om richting mevrouw Sharp te lopen. Daar aangekomen hoorde ze Scott met mevrouw Sharp praten.

    Aha, dat was het dus; Scott was bang voor de skilift, of voor hoogtes of iets dergelijks. Waarschijnlijk had hij het niet zien aankomen, of iets dergelijks en was hij in de paniek geschoten. Ze stond nog achter hem, en glimlachte kort. Snel sloeg ze van achter haar armen om zijn middel; zijn nek, daar zou ze nooit bij komen. "Komt goed, Levi." Zei ze zachtjes, terwijl ze met haar hoofd tussen zijn schouder en zij door piepte. Ze hoopte maar dat hij zichzelf voordeed als Levi en ze er nu geen groter probleem van maakte. Ze bleef nog even zo staan en gaf hem zo een knuffel, voor ze onder zijn arm vandaan kroop en naar mevrouw Sharp toe liep. "Hallo mevrouw, ik ben Victoire. Zou ik mijn ticket mogen?" Ze schonk de vrouw een glimlach, en keek vervolgens even naar Scott.

    Zo veel zin had ze niet in de skilift; er zou altijd iets fout kunnen gaan. Ze zou bijvoorbeeld een paniekaanval kunnen krijgen in deze skilift, of er zou iets anders gebeuren, maar ze zou het toch wel moeten doen. Natuurlijk was er die mogelijkheid om met meneer McEwan in de auto te gaan zoals ze had gehoord, maar sinds het ongeluk van haar moeder ging ze liever met de skilift dan dat ze met een auto door de bergen zou rijden. Daarbij zou het misschien nog wel vaker voorkomen, en dus zou ze het liever gewoon doen: Ze had wel vaker geskied, en dan ging ze ook met de lift. Dat was dan wel iets minder hoog, maar eens moest de eerste keer zijn.




    [Thomas' post komt er zo aan ;x]


    Spinning around, I'm weightless.

    "Here's to having an excellent adventure."

    Thomas Barton

    Als Thomas zegt dat hij het knap vindt dat Lucas het wil proberen, glimlacht deze dankbaar. "Kunnen we dan wel nu gaan? Anders durf ik straks niet meer." Zei hij zachtjes, en beloofde mevrouw Sharp dat ze boven zouden wachten. Toch leek Lucas niet helemaal zeker van zijn zaak, wat Thomas prima snapte. Maar hij wist ook dat Lucas in zou zien dat het niet zo erg zou zijn als het leek als hij eenmaal boven was. Hij knikte, en pakte Lucas' hand weer vast. "Heb je je ticket?" Vroeg hij even, en toen Lucas knikte, liep hij richting de skiliften met Lucas aan zijn hand. "Let's do this." glimlachte hij bemoedigend, terwijl hij rustig in de skilift ging zitten, zijn handen in zijn schoot legde en op Lucas wachtte. Zijn Allstars waren doorweekt en de achterkant van zijn donkere spijkerbroek was ook wel eens droger geweest. Er zat nog een hoop gesmolten sneeuw in zijn shirt en over all had hij het gewoon erg koud. Hij was zeiknat, en alles waar hij nu aan dacht was een warm huis, een warme douche, warme droge kleren, en gewoon warmte in het algemeen. "Lukt het?" Vroeg hij aan Lucas terwijl hij hem een bemoedigend glimlachje schonk.


    Spinning around, I'm weightless.

    Scott Berkham ~ Levi ~

    "Graag gedaan. En ja. Ik ken het weer hier goed genoeg. We zijn voor vanavond zeker onder de pannen. Maar als we opschieten, hebben we er geen last van." Ik knikte en keek ook even rond. Levi was weg, zo te zien. Ik keek naast me, naar mevrouw Sharp.
    "Wat is je voornaam eigenlijk, of mogen we je daar echt niet bij noemen?" vraag ik dan nieuwsgierig en steek mijn handen in Levi's jaszak. Zeke komt aangelopen nadat hij mijn wenk had gezien en ik glimlacht.
    "Wat is er?" vraagt hij dan en ik grinnik.
    "Niets, maar je stond zo alleen, dus ik dacht; laat ik je even roepen." zeg ik dan en ik geef hem even een schouderklopje. Ik steek mijn handen weer in de jaszakken en kijk rond. "Hoe laat verwacht je dat iedereen boven is, mevrouw Sharp?" vraag ik dan beleefd. Ik hoop dat het goed gaat met Levi en dat ze veilig boven komen, want ik maak me echt super veel zorgen om hem, maar ook om de rest. Ik zou helemaal in paniek raken in zo'n lift. Het is wel vreemd dat ik niet in zo een lift durf, want ik heb geen hoogtevrees. In Schotland zijn de heuvels hoog en ik beklom ze altijd.
    Plots voelde ik twee armen om mijn middel slaan en even hoopte ik erop dat het Levi was, maar toen ik zag dat ze van vrouwelijke bouw waren wist ik bijna zeker dat het Victoire was. Met een zacht lachje haalde ik mijn armen uit mijn zakken en legde ze op die van haar.
    "Komt goed, Levi." sprak ze toen en ik vroeg me meteen af of ze doorhad of Levi en ik doorgestoken kaart speelde. Misschien is het wel beter. Ik leg het haar later wel uit. Even bleven we zo staan tot Victoire me losliet.
    "Ik leg het later wel uit." fluisterde ik met een glimlachje. Ze ging naar mevrouw Sharp toe en haalde haar ticket. "Doe je voorzichtig?" vroeg ik best bezorgd toen ze naar mij keek.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Op mobiel)

    Lucas Howerd.

    Thomas keek begrijpelijk naar hem. " Heb je je kaartje?' Vraagt hij. Lucas knikt en houd het kaartje omhoog. "Ja jij ook?"Vraagt hij. Ze lopen naar de liften en lip bijtend kijkt hij naar het gondeltje. De gondels zag je aan het lijntje steeds meer verdwijnen. Lucas voelt zijn hand steeds klammer worden in de hand van Thomas die deze nog steeds vast had gehouden. " Let's do this: glimlacht Thomas en Lucas volgt hem. Hard slik even en staar voor me. "Luk het?" Hoort hij Thomas zijn stem. Voor hij kan antwoorden gaan ze onder een paal door en schud hun karretje. Een schreeuw verlaat mijn mond en ik spring op. Door het zicht raak ik benauwd. Ik laat me snel op de grond zakken en doe mijn handen voor mijn ogen. "Ik wil eruit, alsjeblieft smeek ik . De tranen rollen over mijn wangen, mijn lihaam is verstijfd maar tegelijk trilt het van angst. "Laat me eruit"zeg ik net niet helemaal hysterisch.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anna Sharp - Mededeling!
    Ik gaf Victoire haar ticket en wendde me weer tot Levi. 'Om de afstand te bewaren,' gaf ik hem antwoord op zijn vraag. 'We leven per slot van rekening in hetzelfde huis en iemand moet orde houden. Maar mijn naam is Anna.' Ik keek even op mijn horloge. Waarom was Gregor nog niet terug? 'Jullie moeten niet voor een bepaalde tijd in het huis zijn, maar wel voor de sneeuwstorm en die is er binnen vijfentwintig minuten, verwacht ik.' Ik keek nog even rond. 'De rest kan ook al zijn ticket komen halen!' riep ik toen over het plein. Het ging me allemaal veel te langzaam. 'Even boven op elkaar wachten, dan lopen we samen naar het huis. Het is niet meer dan tien minuutjes lopen.' Als we opschoten, waren we precies voor de sneeuwstorm binnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [hoe spring je op in een skilift?]

    "Tell me a piece of your history that you're proud to call your own."

    Thomas Barton

    Thomas wachtte even, en toen Lucas in de lift zat ging de beugel omlaag en begon het karretje te bewegen. Omdat ze langs een paal kwamen schudde het bankje even, en Lucas schrok. Hij sloeg zijn handen voor zijn ogen en begon te trillen. "Ik wil eruit, alsjeblieft." Smeekte de blonde jongen terwijl de tranen over zijn wangen rolden. Zijn lichaam stond strak van de spanning. "Laat me eruit!" Roept hij, tegen het randje van hysterisch aan. Thomas dacht even na, en greep de jongen vervolgens bij zijn polsen. "Lucas, Lucas kijk me aan." Zei hij, zachtjes maar toch dwingend; hij had dit al eerder meegemaakt met zijn zusje. Die was vroeger ook bang voor de skilift, en daar had hij hetzelfde op gereageerd. "Niet naar beneden kijken, okay? We zijn nu op weg en je komt er niet meer uit. Het enige wat we nu kunnen doen is stilzitten en wachten tot we er zijn. Ik beloof je dat het niet te lang duurt. Kijk naar mij. Focus op mij." Zijn groene ogen keken in die van Lucas. "Rustig blijven, afleiding zoeken." Zei hij zachtjes. "Vertel me iets over jezelf, iets leuks. Iets waar je trots op bent." Lucas keek hem even aan, en Thomas keek terug. "Ik zag dat je een gitaarkoffer bij je hebt. Speel je al lang gitaar?" Probeerde hij toen zelf maar te beginnen. Hij wist hoe gevaarlijk het kon zijn als iemand hysterisch werd in een skiliftje. Niet alleen voor die persoon zelf, maar ook voor degene die erbij zat. Bovendien vond hij het moeilijk om te zien hoe moeilijk de jongen het had, en wilde dit graag verhelpen.

    "I'll spread my wings and I'll learn how to fly.

    Victoire Barton

    Toen Victoire haar armen om Scott's middel had geslagen bleef hij even verbaasd staan, lachte toen, en legde zijn handen even over de hare, tot ze hem losliet. Zijn handen waren heerlijk warm geweest; hij had ze de hele tijd in zijn zakken gehouden. "Ik leg het later wel uit." Fluisterde hij met een glimlachje, en Victoire knikte grinnikend. "You better." Zei ze zachtjes, maar niet op een verkeerde manier. Toen ze haar ticket overhandigd kreeg en ze weer naar Scott keek, vroeg hij bezorgd: "Doe je voorzichtig?" Ze glimlachte naar hem; dat was lief van hem. "Natuurlijk doe ik voorzichtig, je bent echt nog lang niet van me af." Zei ze met een zwak glimlachje; natuurlijk had ze er geen zin in. Ze zat met niemand waar ze echt contact mee had gehad in de groep voor de liften dus zou ze waarschijnlijk alleen moeten. Dat vond ze eng, maar ze wist dat er niet veel zou gebeuren. "Tot zo." Zei ze tegen Scott, en wierp hem een glimlach toe voor ze richting de skiliften verdween.

    Bij de skiliften aangekomen zag ze nog net hoe haar broer in een liftje zat met een blonde jongen, die zodra ze van de grond kwamen hysterisch werd. Arme Thomas. Ze glimlachte voorzichtig bij de gedachte aan hoe het de eerste keer was dat zij samen in een skiliftje zaten; het was voor haar de allereerste keer geweest en ze wilde met niemand anders dan haar grote broer. Daar had hij haar erdoorheen geholpen. En nu..? Nu moest ze het zelf doen. Ze sloot kort haar ogen, haalde diep adem en wierp een laatste blik naar beneden, waar haar afgetrapte zwarte allstars in de sneeuw zonken. Haar donkerblauwe spijkerbroek en zwarte jasje gaven niet veel weg over haar, wat voorlopig misschien maar goed was.Haar handen verstopte ze in de mouwen van haar vest, en voorzichtig nam ze plaats in het eerstvolgende liftje dat aankwam.

    Ze sloot haar ogen en hield de stang stevig vast terwijl ze voelde hoe de grond onder haar voeten vandaan ging terwijl het karretje af en toe een schokkende beweging maken. Niet snel daarna kwam het bekende onderbuik gevoel en het gevoel alsof haar benen veel zwaarder waren dan ze eigenlijk waren. De stang voelde koud aan in haar handen en Victoire wist dat ze over een tijdje haar ogen weer kon openen om te genieten van het uitzicht. De eerste paar seconden waren altijd het meest eng. Kort daarna opende ze haar ogen en keek om zich heen. Ze voelde de frisse wind langs haar wangen gaan en haar haren door de war blazen.

    Snel deed ze haar muts af, en stopte deze in de zak van haar jas. Overal om haar heen was het wit. De bergen waren wit, de grond was wit, en zelfs sommige delen van de lucht leken wit. De donkere wolken verstoorden dit beeld, en even beet Victoire op haar lip; dat was toch wel even spannend, maar ze wist dat de begeleiders hen nooit in de lift zouden laten gaan als dit een gevaar zou kunnen vormen. Ze hield zich vast aan die gedachte terwijl ze zichzelf langzaam voelde ontspannen; eerst haar schouders, vervolgens de grip van haar handen op de ijzeren stang en daarna haar benen, tot ze gewoon rustig van het uitzicht zat te genieten. Een klein tevreden glimlachje speelde op haar gezicht; dit was haar eerste angst die ze overwonnen had hier, en het zou zeker niet de laatste zijn. Het ging dan niet meteen goed, maar ze zou er zeker wel komen.


    Spinning around, I'm weightless.

    [Nou je hebt meerdere soorten liften, de ene schuift onder je kont en dan moet je er even op huppen. De andere is gewoon een hokje waar je in moet stappen terwijl hij beweeg ^^ ]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 20:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [hahaha oops, ik heb lekker voor de engere variant gekozen. Ik vind die dingen geweldig, zolang ik niet té hoog moet c:]


    Spinning around, I'm weightless.