• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Lucas Howerd.



    Lucas merkte dat Thomas zijn hand pakte en een klein geruststellend kneepje gaf. Maar ik kreeg juist een ongemakkelijk, zenuwachtig gevoel en kleurde weer tomaat rood. Maak je geen zorgen buddy, ik ben bij je. Dan gaan we gewoon samen. Het is echt niet zo eng als het lijkt." Zegt Thomas en ik kijk hem even dankbaar aan. Maar als nog bleef ik naar de lift kijken. Lucas, durf je het ook niet met je vrienden? En geloof me, deze skilift is erg betrouwbaar, maar als je echt niet durft wil ik het risico op een paniekaanval liever niet nemen, aangezien ik ben vergeten hoe ik moet reanimeren." Geschrokken kijk ik hem aan. " maar als er dan wat gebeurd" zeg ik bang. " gaat de lift nog hoger? Anders wil ik denk ik wel een gokje wagen, maar als hij nog hoger van de grond gaat nee dan niet" zeg ik dan na even denken. Vast besloten kijk ik ze aan. " ik wil dan wel naast Thomas" zeg ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [

    Levi Finn Winston

    Ik zie hoe Scott mij angstig aankijkt. Hij is lijkbleek en ik frons even.
    'Levi, ik ga echt niet met die lift hoor!' Klinkt Scotts angstige stem. 'Ik heb geen hoogtevrees of zo, maar mij zie je niet in een skilift gaan. Please doe je voor als mij. Dat is het enige dat ik van je vraag.' Hij kijkt mij smekend aan en ik smelt van zijn stem. Het is schattig, maar ik wil het niet schattig vinden. 'Alsjeblieft?...' Hij pakt mijn hand vast en ik kijk er even naar.
    'Oke, is goed.' Zeg ik dan. Ik weet niet waarom ik ja zei. Hij doet iets met me. 'Zorg je dan wel dat jij ook boven komt? Desnoods ga je met een auto of zo.' Ik laat zijn hand los en doe mijn jas uit.
    'Jij moet nog buiten wachten, dus hier is mijn jas.' Zeg ik en ik druk hem in Scotts handen. 'And then I'll try to have a Scottish accent.' Voeg ik er met een mislukt Schots accent waardoor ik licht naar hem grijns.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Klaineisback, ik denk dat greg hier beter op kan reageren dan thomas haha.]


    Spinning around, I'm weightless.

    Heey,
    Ik liep een beetje heel erg achter met lezen en heb alles nel een beetje doorgenomen, so als er iets niet klopt gewoon ff zeggen ;)

    Lixue Sheen

    Ik keek naar het landschap wat voor mijn ogen begon te veranderen. Wat was dat toch bijzonder! Ik krulde mijn benen op en sloeg mijn armen er omheen. Mijn strakke spijkerbroek voelde fijn aan mijn huid. Mijn t-shirtje lag lichtjes op mijn schouder.
    Het landschap veranderde van plat, naar heuvels, naar bergen. Ik kon me ogen er niet van af houden. Mijn ouders zaten te bespreken wat ze allemaal niet konden doen nu ik voor een tijdje weg was. Ik beet door de pijn heen. Het was niet fijn om vaak te horen dat je "te veel" was. Kon ik er wat aan doen dat ik drukker was dan de gemiddelde mens.
    Met geamuseerde ogen keek ik naar de eerste sneeuwvlokjes die de voorruit raakten. Pappa zette de ruitenwisser aan en de sneeuwvlokjes verdwenen naar de zijkant. Ik strekte mijn benen weer. Buiten werd het donkerder. Wolken vol sneeuw dreven over ons heen. Ik hoopte vurig dat het zou uitbarsten tot een sneeuwstorm, maar ik moest het doen met een paar verdwaalde sneeuwvlokjes.
    We reden ene best verlaten pad in. De weg lag vol sneeuw en moeizaam kwamen we vooruit. Een groep mensen kwam in zicht en pappa stopte de auto. 'Hier is het schatje!' Zei mijn moeder opgewonden. Ik trok mijn dikke zalmroze trui over mijn hoofd. Mijn muts gleed af en ik zette hem weer op. Mijn moeder schudde afkeurend haar hoofd. 'Het is dat je geen jas hebt.' Zuchtte ze. 'Mam, ik heb altijd al zonder gedaan.' Zei ik koppig en stapte uit. Ik slingerde mijn rugtas over mijn schouder en hing mijn schoudertas er overheen.
    'Als het niet gaat, niet bellen.' Bromde mijn vader en gaf me een kus. Ik snapte dat het een geintje was, maar tegelijk meende hij het ook. Mijn moeder wuifde met haar zakdoek. De auto startte en verdween uit zicht. Ik sloot even mijn ogen. Zo hadden Hans en Grietje zich ook vast gevoeld. Achter gelaten in een bos en nu ging ik op weg naar het snoephuisje. Het huisje leek alsof het goed was voor mij, maar uiteindelijk werd ik vetgemest en opgegeten.
    Ik dwong mezelf om terug in de werkelijkheid te komen. De groep was redelijk groot voor mijn gevoel. De meesten stonden in groepjes, sommigen nog alleen. Mijn blik gleed naar een meisje met lang bruin haar. Ze was lang, smal, tenger meisje. Ik keek naar mezelf en weer naar haar. We verschilden qua uiterlijk totaal van elkaar. Zij was lang en bruin. Ik kort en blond. Oké, wel donkerblond, maar toch. Ik besloot op haar af te stappen. 'Hé.' Zei ik. Het meisje keek geschrokken op. 'Lixue.' Ik stak mijn hand uit. Haar bijzondere blauwe ogen keken me onzeker aan. Voorzichtig pakte ze mijn hand vast. Haar hand was koud, maar zacht. 'Nova.' Fluisterde ze. Ik glimlachte naar haar. Ze leek een stuk ouder dan mij. Ik besloot niet te vertellen dat ik nog maar veertien was.
    Mijn blik gleed naar de rest van de groep. Iedereen leek ouder. Ik stak mijn handen in mijn broekzakken en bleef naast Nova staan. Ik voelde me wel op mijn gemak naast haar.


    ~My Mind Is Free~

    Scott Berkham

    Ik keek Levi afwachtend aan terwijl ik zijn hand vast blijf houden. Zijn blik glijd kort naar onze handen.
    "Oké, is goed." Ik glimlach naar hem en kan hem wel omhelsen, al deed ik het niet. Ik glimlach alleen maar dankbaar. "Zorg je dan wel dat jij ook boven komt? Desnoods ga je met een auto of zo." Ik knik naar hem.
    "Ik beloof het je." Zei ik toen, en ik maakte niet snel beloftes. Ik voel zijn hand uit de mijne glijden en volg zijn beweging als hij zijn jas uittrekt.
    "Jij moet nog buiten wachten, dus hier is mijn jas." Zei hij en ik kreeg zijn jas in mijn handen. Ik glimlachte naar hem en kon nog net de woorden 'je bent een schat' binnenhouden. "And then I'll try to have a Scottish accent." Ik moest zachtjes lachen en kneep hem kort in zijn wang.
    "That was so cute." Sprak ik toen uit en liet mijn vinger toen langs zijn wang glijden. Ik trok mijn hand terug en glimlachte. "Nou Scott, ga snel voor ze zonder jou gaan." Zei ik terwijl ik zijn jas aantrok. Het rook naar Levi.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Hé, die indeling van de kamer is nog de oude ;) idk, of het handig is om dat nog ff aan te passen :) ]


    ~My Mind Is Free~

    [dit soort dingen post je in het praattopic. Ik zal hem morgen veranderen; ik ga zo weg]


    Spinning around, I'm weightless.

    Marlene 'Marley' Blaire Newport

    Mijn hand graaide in mijn tas, opzoek naar een pakje sigaretten en een aansteker. Hopelijk was ik ze niet vergeten want dan moest ik ze gaan vragen aan iemand en dan zou ik misschien dom overkomen. Ik vloek zacht als ik alleen mijn aansteker heb gevonden. Ik beet nerveus op mijn lip en stond onderduldig op van de witte sneeuw. Er zat niks anders op dan om siraetten te vragen dus dat moest dan ook maar meteen gebeuren. Ik keek rond opzoek naar iemand die sigaretten zou kunnen hebben. Ik sloeg mijn tas om mijn schouder en mijn blik bleef hangen bij een meisje die een beetje afgezonderd van de rest stond. (Vic) Ik wandelde haar kant op en zette mijn tas weer terug in de plakkerige sneeuw. "Hoi, ik ben Marlene Newport maar je mag me ook Marley noemen" zeg ik vriendelijk maar voorzichtig en zette de afgezakte beanie weer recht op mijn hoofd voordat ik mijn hand naar haar uitstak. "Klinkt misschien raar maar heb jij misschien sigaretten of weet je iemand die ze heeft? 'vraag ik voorzichtig, misschien had zij al andere tieners ontmoet die ook rookte en waar ik misschien wat mee kon dealen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Jennifer Anouk Reeds~Outfit


    Ook Vince schudde zijn hoofd wat me zachtjes deed grinniken. Net toen hij antwoord wilde geven haf de Begeleidster haar toespraak, maar bij deze moesten zowel Vince als ik niet mee. ''Dus, waar kom je vandaan?'' Vroeg hij me plots met een nieuwsgierige ondertoon in zijn stem en met een geïnteresseerd blik keek hij me aan. De peuk die hij tussen zijn lippen had zitten gooide hij op de grond, wat er voor zorgde dat deze rap gedoofd werd door de grote laag sneeuw. ''Blond haar, bruine ogen - ik ben benieuwd,'' vervolgde hij en ik zag hoe hij wat speelser begon te glimlachen, waardoor ik zachtjes grinnikte en mijn blik naar mijn schoenen liet glijden die onder de sneeuw zaten. Gelukkig waren het waterdichte laarsjes. "Hmm, raad het eens." zei ik terwijl er een licht grijnsje rond mijn lippen speelde. Ik liet hem even nadenken en daarna besloot ik het hem dan toch uiteindelijk te vertellen. "Ik ben gewoon van Engeland, Londen dus niet zo héél speciaal." zei ik dan schouderophalend en was nu ook wel nieuwsgierig naar hem. Ik kon tijdens ons gesprek ook niet helemaal opmaken waar hij vandaan kwam. "waar kom jij vandaan Vince?" vraag ik hem lichtjes uitdagend en glimlach daarna even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "No one likes to be alone."

    Victoire Barton

    Haar hoofd vulde zich met verkeerde gedachtes, de tranen bleven maar komen en Victoire had het helemaal gehad. Ze had het koud, haar schoenen waren doorweekt, ze was moe en ze wilde gewoon alleen zijn zodat ze.. Veel tijd kreeg ze echter niet om verder te denken, want toen ze opkeek om te zien of iemand haar opgemerkt had, zag ze dat er een meisje haar kant op liep. Snel veegde ze de tranen uit haar ogen, en glimlachte naar het meisje. "Hoi, ik ben Marlene Newport, maar je mag me ook Marley noemen." Zei het meisje vriendelijk, maar voorzichtig. Victoire haalde haar neus op en hoopte dat haar ogen niet al te rood waren van het huilen. "Hoi, ik ben Victoire Barton, zeg maar Vic." Zei ze, haar stem klonk nog een beetje hees maar ze zette een vrolijke glimlach op. Het meisje stak haar hand uit, en Vic schudde deze, waarna ze haar hand weer in haar zak deed. De mouwen van haar vest zaten gelukkig strak genoeg, Marlene zou het niet gezien kunnen hebben. "Klinkt misschien raar maar heb jij misschien sigaretten of weet je iemand die ze heeft?" Vroeg ze toen voorzichtig, en Vic schudde haar hoofd. Ze herinnerde zich wel dat een nicht van haar wel eens haar koffer had geleend, en die nicht rookte. "Misschien, als je geluk hebt." Glimlachte ze voorzichtig, en ritste het bijvakje van haar koffer open. Daar lag inderdaad een pakje marlboro. Ze pakte het pakje en gaf het aan het meisje. "Hier. Hou maar." Zei ze zachtjes, en keek het meisje aan.


    Spinning around, I'm weightless.

    Levi Finn Winston "Scott"

    Ik zie Scotts dankbare blik wat mij laat glimlachen. Hij knijpt in mijn wang en ik voel hoe ik weer rood word.
    'That was so cute.' Zegt Scott en ik glimlach even. Ik wrijf even over mijn wang terwijl ik grijns. De blos was nog steeds niet van mijn wangen.
    'Nou Scott, ga snel voor ze zonder jou gaan.' Zegt Scott en ik grijns. Hij trekt mijn jas aan en ik draai me om.
    'Is goed, tot straks Levi.' Zeg ik dan tegen hem. Ik loop naar de skilift toe terwijl ik nog een keer omkijk naar Scott. Ik voeg me bij de mensen.
    'Uhm. Hallo ik ben Scott!' Oh wauw, dit klonk echt zo niet Schots. Zo hebben ze me zo door. Ik frons even en kijk dan naar de grond terwijl ik kort ril. Ik mis mijn jas.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:31 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Anna Sharp
    Ik pakte de tickets uit mijn tas en gaf ze aan de jongens. 'Meneer McEwan heeft gelijk,' zei ik toen. 'Als je het echt eng vindt, kun je nog altijd met hem mee met de auto. Je mag ook met Thomas, of met mij als ik als laatste op ga. Maar hij gaat verder dan dat je kunt zien, maar niet echt meer hoger.' Ik schonk hem een bemoedigende glimlach. 'Je hoeft nu nog niets. Als je het eng vindt, doe je het niet, maar weet dat we in de loop van de weken hier wel aan gaan werken. Máár,' ik benadrukte dat laatste erg, 'pas als jíj er klaar voor bent. Dus nu moet je vooral naar jezelf luisteren.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lucas Howerd

    Mevrouw Sharp keek me aan en gaf me mijn kaartje. " Meneer McEwan heeft gelijk,'. 'Als je het echt eng vindt, kun je nog altijd met hem mee met de auto. Je mag ook met Thomas, of met mij als ik als laatste op ga. Maar hij gaat verder dan dat je kunt zien, maar niet echt meer hoger" ik zucht opgelucht en knik. 'Je hoeft nu nog niets. Als je het eng vindt, doe je het niet, maar weet dat we in de loop van de weken hier wel aan gaan werken. Máár,' ik benadrukte dat laatste erg, 'pas als jíj er klaar voor bent. Dus nu moet je vooral naar jezelf luisteren.' Twijfelend denk ik na. Het leek niet zo super hoog ik denk zo'n vijf meter. Tuurlijk de berg loopt op maar echt hoger van de grond kwam hij niet. Daarbij zouden ze me vast en zeker een mietje vinden. " Thomas mag ik dan wel alsjeblieft naast jou zitten?ik, ik wil het proberen" zeg ik zachtjes en knik daarna wat bewuster van mijn keuze. Ik kijk nog altijd afwachtend naar Thomas.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    "You know I'll take your hand."

    Thomas Barton
    Toen Thomas de hand van de blonde jongen pakte, werd deze helemaal rood. Toen Thomas hem geruststelde kreeg hij een dankbare blik, en hij glimlachte. "Lucas, durf je het ook niet met je vrienden? En geloof me, deze skilift is erg betrouwbaar, maar als je echt niet durft wil ik het risico op een paniekaanval liever niet nemen, aangezien ik ben vergeten hoe ik moet reanimeren." Meneer McEwan grinnikte en ook aan Thomas' mond ontsnapte een lach; hij mocht deze man wel. "Maar als er dan wat gebeurd?" Vroeg Lucas bang, en Thomas glimlachte, "Dan ben ik er." Zei hij behulpzaam. "Gaat de lift nog hoger? Anders wil ik denk ik wel een gokje wagen, maar als hij nog hoger van de grond gaat nee dan niet" Zei Lucas toen, en hij keek vastbesloten naar de leiding. "Ik wil dan wel naast Thomas." Thomas knikte; daar had hij verder geen problemen mee. We kregen de Tickets overhandigd. "Meneer McEwan heeft gelijk," Zei mevrouw Sharp vervolgens. "Als je het echt eng vindt, kun je nog altijd met hem mee met de auto. Je mag ook met Thomas, of met mij als ik als laatste op ga. Maar hij gaat verder dan dat je kunt zien, maar niet echt meer hoger.' Ik schonk hem een bemoedigende glimlach. 'Je hoeft nu nog niets. Als je het eng vindt, doe je het niet, maar weet dat we in de loop van de weken hier wel aan gaan werken. Máár," zei ze, met een nadruk op maar, "Pas als jíj er klaar voor bent. Dus nu moet je vooral naar jezelf luisteren." Thomas knikte. "Desnoods wachten we nog even tot je het zeker weet. Komt helemaal goed." Lucas keek naar Thomas, waarop hij vroeg: "Thomas, mag ik dan wel alsjeblieft naast jou zitten? Ik, ik wil het proberen." Thomas knikte, een lach verscheen op zijn gezicht. "Natuurlijk mag je naast mij zitten! Ik vind het knap dat je het wil proberen."

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:36 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Jovantos schreef:
    ''I just cant stop thinking of you.''

    Michael Hood.

    Ik reageerde niet op de jongen die blijkbaar Lucas heette. Te ver gezonken in gedachten. Waarom was ik hier ook al weer? Ja om alles te vergeten. Mijn ouders te vergeten. Dat ging verdomme gewoon niet! Een stem van een vrouw hielp me uit mijn gedachten en toen ik mijn naam hoorde liep ik naar hun toe. ''Mag ik mijn ticket?'' vroeg ik. Lucas stond er ook, en een jongen die net met een meisje een sneeuwballen gevecht had.




    [Lol, wordt genegeerd...]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded