• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk. De opperkoe!
    Respecteer haar TEN ALLE TIJDE.




    Het eerste topic zat vol in 1 dag, 15 uur en 44 minuten.
    Het tweede topic in 1 uur en 23 minuten.
    Lukt het nu sneller?

    BLOBFISHEN ZIJN HEILIG!




    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Iedereen is een trotse spammer.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd.
    - Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:07 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Maka schreef:
    (...)
    IK OOK *O*
    Corderius College, et toi?


    Le vathorst college :3


    wat was dit ookalweer

    Al 74 berichten binnen 29 min


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Nu m'n ouders vasten kan ik eten wanneer ik wil
    Gehehe, ching ching xD

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:36 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tenace schreef:
    (...)

    Nou kijk, ik ben dus hopeloos in luff op K. De enorm sexy en populaire tweedeklasser. Ik heb altijd matinee met hem dus ik kan 1.5 uur per week staren, en dat is genoeg voor mij om hopelijk verliefd te worden :c
    Ik zat woensdag buiten met vriendinnen op een soort dak en hij stond naar onder te voetballen met vriendinnen. Nou ik was dus aan het staren naar hem en toen ineens gooide een vriendin een druif op hem. Hij keek heel boos naar boven en omdat ik de enige ben die hij kent van hun begon hij op mij te schelden.

    Toen had ik vrijdag schoolfeest. En ik was dus aan het dansen met vriendinnen. Soms als ik dan keek keek hij ook en dan glimlachte is zo naar hem. En keek hij gewoon.. als normaal, maar wel lief. Daarna stonden we dus half naast elkaar, het was niet echt dansen met elkaar, maar toch zoiets.. En toen ik later tegen hem aan liep zei ik zo van 'Oh hai.' maar toen zei hij niets meer.

    Maar I dunno of hij mij ook leuk vind en zo :c


    Waaah ik heb ook zoiets... Maar ik heb dasn, dat op het moment mijn crush iets stoms tegen me zegt, ik hem gelijk niet meer leuk vind... Heel handig ja.
    Eh trouwens, ken je ene Anezka?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)

    Waaah ik heb ook zoiets... Maar ik heb dasn, dat op het moment mijn crush iets stoms tegen me zegt, ik hem gelijk niet meer leuk vind... Heel handig ja.
    Eh trouwens, ken je ene Anezka?


    Naja hij is zo leuk. En knap. En perfect D:
    Nope, ;x


    wat was dit ookalweer

    Ik heb echt zin in de vakantie! Gaan jullie nog op vakantie of iets anders leuks doen??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Aardbeien <33


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Foreverx schreef:
    Ik heb echt zin in de vakantie! Gaan jullie nog op vakantie of iets anders leuks doen??


    Nee, ik ga me dood vervelen zoals elk jaar sinds m'n geboorte xD
    En jij!?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    HEEEEYYY WAS JE DAARBIJ????


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Nee, ik ga me dood vervelen zoals elk jaar sinds m'n geboorte xD
    En jij!?


    Je hebt mij c:


    wat was dit ookalweer

    Maka schreef:
    HEEEEYYY WAS JE DAARBIJ????




    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)



    *juicht*


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Foreverx schreef:
    (...)




    WWOOOOEEHOOOEE


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Je hebt mij c:


    That's true xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.