• Geen topic gezien, dus maak er een aan. Als er wel eens is, moet deze gesloten worden


    'Rechtbank draait Zwarte Piet de nek om'

    AMSTERDAM -
    „De rechter heeft op juridisch vakkundige wijze Zwarte Piet de nek omgedraaid.” Dat zei juridisch adviseur Frank King donderdag namens de bezwaarmakers na de uitspraak over de Sinterklaasintocht in Amsterdam. „De rechtbank en ook wij hebben geschiedenis geschreven.”



    King meent dat het vonnis het begin is van een „essentiële verandering in onze samenleving”. Hoewel de uitspraak alleen betrekking heeft op de intocht in Amsterdam, moet volgens hem ook de rest van het land rekening houden met het oordeel.

    Burgemeester Eberhard van der Laan heeft zes weken de tijd om zijn besluit over de vergunning te herzien. „De argumenten van de rechter spreken voor zich, die kan hij niet aan de kant zetten.” De burgemeester moet volgens hem gaan praten met de zwarte mensen. „Zij zullen nooit zeggen dat ze Zwarte Piet wel goed vinden zoals hij is.”

    BRON; Telegraaf.nl


    Sorry, maar ik vind dit belachelijk. Doordat Surinamers lopen te zeuren is ons Zwarte Piet afgenomen. Ik vind het schandalig.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 17:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ga er gewoon niet op reageren voordat ik weer de boeman ben


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    ik ga er gewoon niet op reageren voordat ik weer de boeman ben


    And yet you did ;P

    Discriminatie en racisme hou je altijd wel.. Zo vind ik het racistisch dat veel -niet blanken- zeggen dat "alle" blanken racistisch en discriminerend zijn. Schandalig (;


    It's high noon.

    blankendaal schreef:
    (...)

    Je denkt dat ik dom ben, omdat ik zelf Surinaams ben. Surinames kijken wel naar het nieuws en sommig m#@herf#!@kers moeten nodig zwarte uitschelden van zwarte piet. Sinterklaas is niet het probleem maar zwarte piet, en dan heb ik het vooral dat sommige worden uit gescholden van zwarte piet!! Sommige kunnen helaas hun bekken niet dicht houden en je kwets iemand. Dit is de reden waarom het discriminerend is! Het komt door de vuile @#$#@%$. (Helaas kan ik hier geen middelvinger steken)


    Kalm een beetje aan joh, ze heeft je nooit dom genoemd, ze is gewoon redelijk rustig. Door de vuile wat? Als je zo uit je plaat gaat kan je gewoon die woorden zeggen joh. En ze zegt niet dat Sinterklaas het probleem is, dat maak jij er van.

    MrsSheen schreef:
    (...)

    Kalm een beetje aan joh, ze heeft je nooit dom genoemd, ze is gewoon redelijk rustig. Door de vuile wat? Als je zo uit je plaat gaat kan je gewoon die woorden zeggen joh. En ze zegt niet dat Sinterklaas het probleem is, dat maak jij er van.


    Heb je niet gelezen? Ik zei dat sinterklaas NIET het probleem was!


    yo people



    zwarte pieten is hier gebaseerd!


    yo people

    blankendaal schreef:
    (...)

    Heb je niet gelezen? Ik zei dat sinterklaas NIET het probleem was!


    Heb je niet gelezen? jij begon van "Ja sinterklaas is niet het probleem maar zwarte piet." zij had het niet over Sinterklaas! Kalm aan en beter lezen joh voor je iemand anders verbeterd. Jij begon met die dingen te zeggen waar zij het niet over had.

    MrsSheen schreef:
    (...)

    Heb je niet gelezen?

    Aap me niet na!!(6)


    yo people

    blankendaal schreef:
    MrsSheen schreef:
    (...)

    Heb je niet gelezen?

    Aap me niet na!!(6)


    Alsof ik iemand zoals jou na wil doen?

    Skoda schreef:
    (...)

    And yet you did ;P

    Discriminatie en racisme hou je altijd wel.. Zo vind ik het racistisch dat veel -niet blanken- zeggen dat "alle" blanken racistisch en discriminerend zijn. Schandalig (;



    hahaha

    agreed^^

    Maar ik voel me zwaar beledigd als gediplomeerde zwarte piet, echt, een kinderfeest naar de knoppen werken, dat is gewoon zielig.
    Al word het in heet nederland verboden, ik zal naar zoveel mogelijk kinderen gaan als zwarte piet en hun een lach op het gezicht toveren, ik zweer het op het Heilig Boek van Sinterklaas!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    hahaha

    agreed^^

    Maar ik voel me zwaar beledigd als gediplomeerde zwarte piet, echt, een kinderfeest naar de knoppen werken, dat is gewoon zielig.
    Al word het in heet nederland verboden, ik zal naar zoveel mogelijk kinderen gaan als zwarte piet en hun een lach op het gezicht toveren, ik zweer het op het Heilig Boek van Sinterklaas!


    Groot gelijk!! DO IT!!! En hopelijk doen veel meer mensen het!! Niks geen blauwe pieten. Nu moeten wij ons eens laten horen (:


    It's high noon.

    MrsSheen schreef:
    (...)

    Alsof ik iemand zoals jou na wil doen?



    Ben je doof !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Praat me niet na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(6):@

    Anders geef ik je aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(6)

    En nu word ik echt heel boos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(6)(6)(6)(6)(6)(6)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 18:18 ]


    yo people

    blankendaal schreef:
    (...)


    Ben je doof !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Praat me niet na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(6):@

    Anders geef ik je aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(6)


    Geef me maar aan joh, zit ik lekker in een knus celletje joh. Altijd lekker gezellig nieuwe mensen ontmoeten.

    blankendaal schreef:
    (...)


    Ben je doof !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Praat me niet na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(6):@

    Anders geef ik je aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(6)

    En nu word ik echt heel boos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(6)(6)(6)(6)(6)(6)



    mag ik je verzoeken om wat rustiger te reageren?

    anders voel ik me gedwongen om het te melden aan een mod


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    blankendaal schreef:
    (...)

    Het is een achternaam!
    En kijk eerst naar jezelf voordat je andere de schuld geeft

    Je hoef me niet aan te vallen!


    Ik denk dat je me verkeerd opvatte, want ik viel je niet aan. Dat eerste deeltje van dat statement dát was naar jou bedoelt, de rest niet :')


    To infinity and beyond •

    Skoda schreef:
    (...)

    Groot gelijk!! DO IT!!! En hopelijk doen veel meer mensen het!! Niks geen blauwe pieten. Nu moeten wij ons eens laten horen (:



    Ik voel me gevleid en ik hoop inderdaad dat meer mensen gaan volgens


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."