• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Hij boog zich naar me toe en plantte kusjes op mijn nek wat mijn ogen liet sluiten. Het voelde aan als een liefdevolle magage. Ik glimlachte en streelde zijn haren met mijn hele hand terwijl de gewonde nog om zijn middel lag. Een harde bonk zorgde ervoor dat mijn ogen open vlogen en even bevroor ik, een bonk dat leek alsof iets tegen het raam aan botste. Wat was dat? Deze keer hoorde ik een hoop gefladder en daarna wat getik. Ik liet Campbell even los en keek om naar het raam. Een uil tikte aan het raam en had een envelop in zijn snavel. Ik fronste mijn wenkbrauwen en stond op van de bed.
    'Egidius?' Zei ik en liep naar het raam toe om hrt uil binnen te laten. Ik opende de raam en zag dat Egidius een brulbrief in zijn snavel hield. Oh god nee hee.. niet nu. Ik pakte de brief aan en gelijk begon die te trillen.
    'Oh god niet nu..' siste ik ik staarde naar het brief.
    'Molly Weasley' stond er met rode inkt op hrt envelop. Moeizaam slikte ik mijn speeksel door en rende gelijk naar een willekeurige bed toe en zette het brief op het matras waarna ik de dekens en kussens erop gooide, en er dan zelf opsprong.
    'Oh nee he.' Jammerde ik toen ik een kleine ontploffing hoorde van onder mij. Ik voelde me roder worden en beet op mijn lippen voor een tijdje toen er een hoge stemmetje van onder mij vandaan kwam. Het murmelde wat onverstaanbaars en de enige wat ik kon verstaan was 'gestoord' ' gekust' en 'onacceptabel' . ik had een naar vermoede en treurig stond ik weer op toen het stemmetje stopte met praten en keek Campbell aan.
    'Sorry.' Mompelde ik beschaamd.
    'Uhum.. Campbell, misschien moet jr met mij meekomen naar mijn huis tijdens kerst. Het nest is een leuke plek weetje.. en ik denk dat mijn moeder het ERG fijn gaat vinden om je te ontmoeten.' De laatste loog ik.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OUhu..ik heb het binnen, de pb x(I


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga het nooot lezen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    lees alsjeblieft ik wil weten at je me aangedaan hebt!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Er is vast niet met jou an de hand. Ik denk meer dat ze schreef dat mijn melding erg onduidelijk en vreemd was of zo iets. En door mijn eigen schaamte ga ik het niet openen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Er is vast niet met jou an de hand. Ik denk meer dat ze schreef dat mijn melding erg onduidelijk en vreemd was of zo iets. En door mijn eigen schaamte ga ik het niet openen :Y)


    Shit :p ik ben wel nieuwsgierig. Je weet hoe ik ben he XD ohgod shit nu moet ik je hacken... :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Okeyoky ik kijk wel (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Een harde bonk liet mij opschrikken en even verwachtte ik de uit woedde vertrokken gezicht van Karkarov maar dit bleef uit. In plaats daarvan merkte ik een uil op die waarschijnlijk tegen de raam gebonsd was. Hij keek dan nu ook niet zo blij, maar konden uilen vrolijk kijken? ‘Egidius?’ hoorde ik George vragen. Direct liep hij naar de raam toe terwijl ik nogal verbaasd op het bed bleef zitten vooral toen ik zag dat de brief in Georges handen begonnen te trillen.
    ‘Oh god niet nu..’ hoorde ik George zeggen. Ik wilde vragen wat er was maar ik durfde het niet. Meestal als ik wat vroeg kreeg de persoon een zenuwinzinking waardoor ik gestraft werd. Ik hield daarom ook mijn mond stijf dicht.
    Plotseling rende George naar een bed waar hij de brief onder de matras leek te doen. Een luid gegalm van een vrouw werd weerkaatst door de ziekenhuis muren en ik had geen flauw idee waar ze het over had. Het enige wat ik kon identificeren was onacceptabel. Het enige wat ik wist is dat deze vrouw boos was.
    ‘Sorry.’ Mompelde hij. Ik snapte niet waar hij zich voor excuseerde. Ik had nog nooit zo’n brief gehad maar om eerlijk te zijn- ik kreeg nooit brieven. Als iemand mij wilde spreken stonden ze toch voor mijn neus. Niks hield ze tegen.
    ‘Uhum.. Campbell, misschien moet je met mij meekomen naar mijn huis tijdens kerst. Het nest is een leuke plek weetje.. en ik denk dat mijn moeder het erg fijn gaat vinden om je te ontmoeten.’
    Ik zweeg bij zijn laatste woorden terwijl mijn hersenen automatisch een connectie gingen maken. Brief- boze vrouw- onacceptabel. ‘Dat was je moeder.’ Concludeerde ik dan ook hardop. Ik kon mijn hersenen horen kraken maar de woorden leken mij tekort schieten. Ik werd sinds de brief uitgenodigd bij ’t Nest. Waarschijnlijk heette zo Georges huis. Ik was pas uitgenodigd na de brief terwijl de moeder hem een boze brief stuurde. Plotseling leken alle puzzelstukjes in elkaar te vallen. Iets wat ik liever niet had terwijl ik hard op de binnenkant van mijn wang beet tot ik bloed proefde voordat ik mijn concludering hardop kon zeggen.
    ‘Je moeder weet het hé.’

    Bám ; en?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wtf waarom is campbell zo slim :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wtf waarom is campbell zo slim :o


    Nee, dat is gewoon logica (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    'Dat was je moeder.' Hoe wist hij dat nou weer? Ik haalde de brief weer tevoorschijn van onder het matras. Nou ja. Deeltjes van het brief en zette het op de nachtkastje naast de bed. Puzzelen dan maar?
    ‘Je moeder weet het hé.’ ik keek Campbell aan en deed mijn mond open en dicht, herhaalde dat een aantal keren zonder echt te weten wat te gaan zeggen waardoor ik uiteindelijk op een schaap leek met stemverlies. Uiteindelijk draaide ik me op en begon wat te gaan puzzelen, en stopte al toen ik de zin 'hoe kun je met een jongen gezoend te hebben zonder..' kreeg en keerde me terug naar Campbell.
    'Dat ik met een jongen gezoend heb ja..' momeplde ik.
    'Maar.. maar je kent haar niet. Ze kan dingen snel en makkelijk accepteren, geloof me..' dat loog ik ook. Maar ik wil hem zo graag mee naar het nest brengen.
    'Kun je ook gelijk mijn andere vijf broers en zusje ontmoeten. Geloof me. Het gaat echt heel leuk worden, ben je tenminste niet alleen tijdens kerst.' Eigenlijk is dit een zeer dom idee. Als mam al zo boos is over wat ze heeft gehoord, staat ze vast en zeker niet te popelen dat hij ook komt, en zelfs hoort dat hij een dooddoener is. Nou ja. Word. Maar ik moer haar overtuigen... ze moet het wel ooit accepteren dat haar zoon op een dooddoener jongen valt, toch?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Aan het ongemak op zijn gezicht te zien kon ik merken dat ik gelijk had. Ik kon ook merken dat dit geen goed teken was, anders had hij wel anders gereageerd. Fijn. Iemand haatte me al voordat ze me gezien had.
    ‘Dat ik met een jongen gezoend heb ja.. maar… maar je kent haar niet. Ze kan dingen snel en makkelijk accepteren, geloof me.’ Hij leek meer zichzelf te willen overtuigen dan mij, maar ik besloot daar maar niks over te zeggen. Waarschijnlijk had hij het al moeilijk genoeg met mij als vriendje. Meteen beet ik op mijn lip bij die gedachten. Was ik dat eigenlijk wel? Was ik niet gewoon slechts een tijdverdrijf? Hoe kon iemand vrijwillig van mij houden en daarmee bedoel ik ook wanneer ze de depressieve Campbell kenden. Iets wat ik haast de merendeel van de tijd was aangezien ik geen enkel vrolijke gedachten had om mijzelf aan vast te houden.
    ‘Kun je ook gelijk mijn andere víjf broers en zusje ontmoeten. Geloof me. Het gaat echt heel leuk worden, ben je tenminste niet alleen tijdens kerst.’ Ik fronste even mijn wenkbrauwen van verbazing. Víjf broers en een zus met George erbij maakte het zeven. Ik was zo iets dus echt niet gewend. Mijn moeder werd al aangekeken met twee kinderen. Iets wat te veel was. Daarom rekende mijn moeder mij nooit als kind. Ergens vond ik het super aanlokkelijk om eens een normaal tovenaars gezin te zien zonder dat ze iets duisters aanhingen. Gewoon een zorgeloos, vrolijke thuis. Hoewel de moeder van George alles behalve vrolijk leek. Toch was er altijd een probleem in het plan. Iets wat groter was dan een boze moeder. ‘George, wat moet ik Karkarov, Nathaniel, mijn moeder en coach vertellen?’

    Jé laat ook echt meteen een bom op Campbell vallen he, George.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Campbell fronste zijn wenkbrauwen van verbazing. Was dat te direct?
    ‘George, wat moet ik Karkarov, Nathaniel, mijn moeder en coach vertellen?’ oh ja.. ik zuchtte en dacht even na. Wilt hij wel komen?
    'Oh ja. Natuurlijk dat ook nog.' Murmelde ik voordat ik richting Campbell toe liep.
    'Misschien kan madama plijster helpen en zeggen dat je hier voor de kerst ook moet gaan blijven?' Stelde ik voor.
    'En dan kan ze ons gewoon laten gaan, dan denkt Karkarov en de anderen dat je in het ziekenzaal ligt, maar dat is niet zo.' Weer nam ik naast hem plaats op de bed en keek hem vol hoop aan.
    'Campbell, ik kan je sowieso niet uilen tijdens kerst. Ik weet niet wat er met je gebeurd op dat moment, ik ga mezelf verslinden door de angst en gedachtes dat er iets met je is gebeurd. Het liefst wil ik je zo dicht bij me hebben, wetend dat je veilig bent. En we gaan wel iets goeds verzinnen. Tenminste, als je niet wilt komen snap ik het wel.. ik verbied je niet.' Ik keek terug naar mijn handen waardoor mijn haren voor mijn ene oog kwam wat me geïrriteerd liet maken. Ik wil zo, zo graag dat campbell met met me mee komt, maar ik wil hem ook niet dwingen. Daarom hou ik mijn vingers gekruist op dit moment voor wat hij nu kan gaan zeggen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:

    Jé laat ook echt meteen een bom op Campbell vallen he, George.’


    Hij wilt het snel afronden ^_^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb misschien een ideetje; Wanneer Molly enzo het willen hebben met Ginny; Fred en George vriendjes keuzes dan laten ze Ralf, Campbell en Draco tuinkabouters uit de tuin jagen en dan prikt er een in Campbells oog ofzo xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya