• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Oh ja. Natuurlijk dat ook nog.’ Hoorde ik hem zachtjes murmelen terwijl hij naar mij toe liep.
    ‘Misschien kan madame Plijster helpen en zeggen dat je hier voor de kerst ook moet gaan blijven. En dan kan ze ons gewoon laten gaan, dan denkt Karkarov en de anderen dat je in het ziekenzaal ligt, maar dat is niet zo.’ Zachtjes nam hij plaats op het bed terwijl hij me haast smekend aankeek. Iets wat ik niet aan kon zien en ergens had ik het vermoeden dat hij dat wist.
    ‘Campbell, ik kan je sowieso niet uilen tijdens kerst. Ik weet niet wat er met je gebeurd op dat moment, ik ga mezelf verslinden door de angst en gedachtes dat er iets met je is gebeurd. Het liefst wil ik je zo dicht bij me hebben. Wetend dat je veilig bent. En we gaan wel iets goeds verzinnen. Tenminste, als je niet wilt komen snap ik het wel.. ik verbied je niet.'
    Bij die woorden wendde hij zijn blik van mij af terwijl ik hem nog bleef aanstaren. Iets in mij wilde dolgraag een vakantie met George doorbrengen. Wie er dan ook bij mocht zijn. Maar aan de ene kant wist ik dat ze er vroeg of laat achter zouden komen. Dat hadden ze met alles. Maar misschien geloofde ze dat ik in het ziekenzaal zat? Straks vergat George me en kwam hij iemand anders die veel leuker is tegen terwijl ik hier op hem bleef wachten. Wachten op een sein van liefde. Ik schudde bij die gedachten mijn hoofd. Voorzichtig pakte ik zijn hand en kneep er zachtjes in. ‘Hoe kan ik nou tegen jou nee zeggen.’ Ik zweeg even terwijl ik hem nog voor een seconde observeerde. Hij verdiende veel beter, maar dat wist hij nog niet en ik ging hem niet wijzer maken dan hij al was. ‘Natuurlijk ga ik mee.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jeej hij komt (: dat was makkelijk xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hij is bang dat je vreemd gaat (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Hij pqkte mijn hand vast en kneep er in.
    ‘Hoe kan ik nou tegen jou nee zeggen.’
    Mijn mondhoeken krulden op en veranderde in mijn ouderwetse George-Glimlach. Komt hij echt? Was dat zo makkelijk? Ik dacht dat het geel erg moeilijk zou worden om hem te kunnen overtuigen.
    ‘Natuurlijk ga ik mee.’ ik lachte breed en zette mijn hand tegen zijn wang aan. Een vlaag van opwinding en plezier vulde mijn lichaam terwijl ik me steeds meer en meer verheugde naar kerst.
    'Je wilt niet weten hoe gelukkig je me er mee maakt.' Ik drukte een snelle kus op zijn lippen en sprong op.
    'Dus, wat is het plan? Gan we zeggen dat je in het ziekenzaal ligt?' Vroeg ik met wen brede lach op mijn gezicht. De lach die ik bijna een hele dag niet meer had gekregen. Ik dacht even door. Wat gaat mam zeggen? Hoe moet ik het tegen haar vertellen dat Campbell voor volgend jaar ook nog een dooddoener wordt? Gat ze hem accepteren? Natuurlijk gaat ze hem accepteren... uiteindelijk MOET ze hem accepteren. En als ze eenmaal ziet hoe gelukkig Campbell me maakt, kan ze alles hopelijk vergeten en accepteert hem dan alleen omdat hij me erg gelukkig maakt. Tenminste... het lijkt nu alsof ik tegen mezelf probeer te liegen. Ze gaat hem echt niet makkelijk accepteren...


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Hij is bang dat je vreemd gaat (cat)


    Heb je zo weinig vertrpuwen in george (cat) eigenlijk moet gwoge juist bang zijn voor als Campbell kennis gaat maken met de andere 5 broers :') wie weet kust hij een van de broers op de mond en verget hij george helemaal..

    Maar dat denk ik van niet hoor. Tenminste, dat hoop ik van niet xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Heb je zo weinig vertrpuwen in george (cat) eigenlijk moet gwoge juist bang zijn voor als Campbell kennis gaat maken met de andere 5 broers :') wie weet kust hij een van de broers op de mond en verget hij george helemaal..

    Maar dat denk ik van niet hoor. Tenminste, dat hoop ik van niet xq


    Wie weet komt er wel een liefdes scene tussen fred en campbell terwijl campbell denkt dat het george is (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    het ergste is dat ik aan een cally had lopen denken. Ja ik weet het.. ik ben onverbeterlijk xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zijn gezichtsuitdrukking veranderde zo snel dat het zelfs voor mij moeilijk was om te volgen. 'Je wilt noet weten hoe gelukkig je me ermee maakt.' Hij drukte een kus op mijn lippen voordat hij opsprong. De jongen die zojuist verslagen had geleken was totaal verdwenen. Ik zou me haast afvragen of ik die echt gezien had. 'Dus wat was het plan? Gaan we zeggen dat je op de ziekenzaak ligt?' Een grote grijns sierde rond zijn lippen waar zelfs een clown jaloers op kon worden. Her was haast aanstekelijk alleen de gedachte dat ik tegen meerdere mensen moest gaan liegen was het enige wat me tegenhield. Ik was super slecht met liegen en had totaal geen pokerface. Tot overmaat van ramp zou ik waarschijnlijk gaan stotteren en dat maakte het hele plaatje compleet. Het scheelde wel een hoop dat Nathaniel hier niet was. Hij was dan ook druk bezig met het ministirie infiltreren en alle andere taken die strikt geheim waren. Ik werd eigenlijk niet met dat soort zaken betrokken maar het zorgde er wel voor dat nathaniel nu niet over mij waakte als normaal. Misschien, met een beetje geluk zal alles lukken. Mijn broer noemde Karkarov altijd niet zo snugger en dat kon nu in mijn voordeel werken. Toch kon ik het niet laten om allemaal twijfels door mijn hoofd heen te laten spoken. 'Dat kunnen we doen. Maar.' Ik zweeg en beet op de binnenkant van mijn wang die ik voor de duizendste keer openbeet. 'Ik ben super slecht in liegen.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Herriner je dit nog :

    Vragen werden op mij afgevuurd en ik kon enkel maar stress voelen terwijl ik hopeloos naar ze keek. Al hun vragen leek ik niet te horen. Ik zag alleen sensationele ogen en lippen bewegen. Ik beet op mijn lip terwijl de zoveelste zich voor mij drong maar voordat die wat kon vragen viel hij neer waarna ik direct getik voelde op mijn rug. Ik draaide me om en ik vreesde nog meer vragen maar er stond enkel een jongen met rood haar en bruine ogen. ‘Kom mee naar de Gryffindor common room als het tijd word dat je een verblijfplaats nodig hebt.’ Hij nam ietsjes afstand van me terwijl iedereen afgeleid werd door de jongen die verlamd leek te zijn en ik was de jongen dankbaar dat hij me geholpen had. ‘Ik verzeker je dat je meer plezier zult krijgen dan dat je nu hebt.’ Hij lachte en ik wreef over mijn nek terwijl ik gepijnigd mee lachte wat totaal uit toom viel met de rest van de Klammfels studenten die altijd zelfverzekerd en arrogant overkwamen. ‘Dankjewel.’ Was het enige wat ik uit kon brengen. Ik nam de jongen even in mij op en ondanks alles vond ik het netjes om mij voor te stellen hoewel het algemeen bekend zou zijn wie ik ben. Ik stak mijn hand uit. ‘Campbell Saunders..’ zei ik terwijl ik met moeite een glimlach op mijn gezicht kreeg. Ik was echter alleen nu nog bang tot de andere leerlingen van Zweinstein mij weer in het vizier zouden krijgen en het liefst wilde ik weer terug rennen naar de boot en mijzelf opsluiten en nooit meer wakker worden. 



    ‘Dankjewel.’ Zei hij, en ik lachte naar hem.‘dat hoor ik dus voor de eerste keer,’ mompelde ik even in mezelf en stak mijn hand in de lucht.‘graag gedaan!’ riep ik enthousiast. Campbell stak zijn hand naar me uit en mijn kaak verlamde even. Hij gaat zich voorstellen, is het me gelukt? Was het echt zo simpel?‘Campbell Saunders..’ zei hij. Spontaan kwam ik weer naar voren en schudde zijn hand.‘George Weasley,’ even keek ik rond of ik Fred ergens zag, maar jammer genoeg zag ik hem nergens.‘pas op als je me ooit zoekt, en je komt iemand tegen die exact hetzelfde is net als mij, dat ik dat niet ben maar mijn broer, Fred,’ waarschuwde ik hem en klopte op zijn schouders.‘als je me zoekt, ik bel bijna altijd of in de common room, of bij het zwerkbalveld, want je wilt ons niet zien buiten die kamer.’ ik grinnikte na mijn eigen woorden.ik laat zijn hand los en kwam wat dichterbij bij hem staan, en wierp ondertussen nog een verlamspreuk naar de jongen die terug probeerde te krabbelen om iedereen zijn aandacht weer op hem te laten werpen, en begon wat toe te fluisteren.‘als ik jou was zou ik geen een woord zeggen tegen de zwadderaars. Die zijn namelijk veels te laag voor iemand als een beste speler van heel Klammfels, namelijk jij..’ ik stop even en voor de gein wierp ik nog een verlamspreuk naar een willekeurige student.‘en nu heb je dus de kans om weg te glippen en binnen te wachten op je medestudenten zonder toegetakeld te worden door al deze studenten.’ Ik nam weer afstand en maakte me klaar om te vertrekken naar de zwerkbalveld.‘en als je voor wat meer lol en spanning zoekt, kom met ons mee naar de zwerkbalveld.’Ik stak mijn hand weer in de lucht en liep achteruit.‘ik zie je wel in de great hall, fijn je te leren kennen!’ en ik draaide me eindelijk om en liep van hem weg. Dat was een leuk gesprekje..



    Wat waren ze zo jong toen :'( ghehe, was alles weer aan het terug lezen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    'Dat kunnen we doen. Maar ik ben super slecht in liegen.' Zei hij. Ik perste mijn lippen op elkaar en dacht even na.
    ‘anders geef ik je een van mijn snoepjes die er voor zorgen dat je erg ziek gaat worden. Hebben ik en Fred ontworpen tijdens onze tijd in het nest.’ Zei ik en grabbelde in mijn zakken, tot ik er achter kwam dat Fred al de snoepjes en drankjes in de kamer van hoge nood had gedaan. Juist ja.
    ‘of we kunnen wiggeweldrank gebruiken zodat iemand anders je plaats kan innemen, maar dat is ook weer te gevaarlijk voor diegene.’ Mompelde ik en nam plaats op een stoeltje. Waarom hebben Fred en ik nooit een drankje ontwikkeld die er voor zorgt dat je heel goed kan liegen?
    ‘of we zorgen er voor dat je in het St. Holisto's Hospitaal terecht komt. Kunnen de anderen je niet makkelijk opzoeken en kunnen wij er van door. Er zijn zat andere ideeën en opties. Het punt is dat ik op een of ander manier je beste kerstdagen ooit ga leveren.’ Ik liet mijn handen in mijn broekzakken glijden en stond op om voor het raam te staan. De sterren die aan de hemel hingen glinsterden weer met hoop. Ik was erg benieuwd naar wanneer de hoop van deze sterren geblust zouden worden. Mijn blik viel even op de maan die halfvol was, en toen kwam Fred in mijn gedachtes. Was hij geen weerwolf?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 12:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    het ergste is dat ik aan een cally had lopen denken. Ja ik weet het.. ik ben onverbeterlijk xd


    dit begint eng te worden


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Wie weet komt er wel een liefdes scene tussen fred en campbell terwijl campbell denkt dat het george is (;


    eigenlijk moeten we dat doen, zonder dat Linde het weet x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Anders geef ik je een van mijn snoepjes die er voor zorgen dat je erg ziek gaat worden. Hebben ik en Fred ontworpen tijdens onze tijd in het nest.’ Een frons verscheen op mijn gezicht. Wie zal er nou snoepjes maken waar je ziek van word? Ik had zo en zo geen zin om de hele kerst vakantie te moeten gaan kotsen. Waarschijnlijk kon ik toch wel kotsen als ik voor Karkarov stond. Dat was opzich niet super moeilijk en hij zou daar ook totaal niet intrappen.
    ‘Of we kunnen wisseldrank gebruiken zodat iemand anders je plaatst kan innemen, maar dat is ook weer te gevaarlijk voor diegene. Ik kon zien aan hem dat hij krampachtig een idee probeerde te vinden aangezien hij weer ging zitten op een stoel om vervolgens weer op te staan om naar het raam te lopen terwijl ik destijds onbewogen was blijven zitten.
    ‘Of we zorgen ervoor dat je in het St. Holisto’s Hospitaal terecht komt. Kunnen de andere je niet makkelijk opzoeken en kunnen wij er van door. Er zijn zat andere ideeën en opties. Het punt is dat ik op een of andere manier je beste kerstdagen ooit ga leveren.’ Ik zweeg. Als ik daadwerkelijk in St. Holisto kwam dan waren daar ook dooddoeners, maar dat kon en mocht George niet weten. Overal waren ze. Je kon het zo gek nog niet verzinnen en als ik dan niet gewond was dan zouden ze het me wel maken. Misschien was wisseldrank niet zo’n slecht idee; maar waar kon ik iemand zo gek krijgen om mij te bespelen en zal Karkarov dat dan niet door hebben? Waarschijnlijk wel maar hij zal eerder door hebben dat ik lieg dan dat.

    OMG; dat lijkt me geniaal dat George een wisseldrank neemt zodat hij Campbell is (‘x omg zullen we het doen? :D (> dan doen we gewoon dat dit al ongeveer rond kerst-tijd is want officieel is dit dag 2 maar we gaan toch zodra we iedereen officieel geshipt hebben naar de kerst toe :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vergeet ralf fred en draco ginny niet xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    eigenlijk moeten we dat doen, zonder dat Linde het weet x)


    Hoe kunnen we nou zonder dat Linde het weet Campbell, Fred laten aflebberen omdat hij denkt dat het George is ('x
    We kunnen dat anders doen in het nest? :p
    Bijvoorbeeld; dat Campbell Molly & arthur beneden hoorde discussieren over hem dat hij 'foute keuze' is ofzo :p en dan gaat hij afluisteren en wanneer hij terug loopt stapt hij de verkeerde kamer binnen dus die van Fred ('x

    Echt als ik Ginny niet bespeelde zou ik hem Ginny in het donker laten aflebberen dat zij denkt dat het Draco is ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya