• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dan doen we dat x'D


    Oh dat word geweldig! want zullen we dan doen dat hij dan Molly & Arthur dan beneden over hem hoorde roddelen en dan loopt hij terug en dan gaat hij bij Fred het bed in xD Dan is hij heel aanhankelijk aan hem omdat... Molly & Arthur gemeen over hem deden en hij wil bewijzen dat hij niet zo is ofzo :p Dat hij werkelijk van George houd (a)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nu is het dus mijn beurt om alles vol te spammen :< muahhahaa serieus ik had gister avond niet echt pijn maar een soort van door het tikken op mijn mobiel al die tekst & zo.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Nu is het dus mijn beurt om alles vol te spammen :< muahhahaa serieus ik had gister avond niet echt pijn maar een soort van door het tikken op mijn mobiel al die tekst & zo.


    He was toen bezig met het volspammen van twee, bijna drie hele pagina's xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes hoorde ik weer voetstappen naar mij toe komen en kwam George naast mij zitten. Nog steeds sprankelde zijn ogen. Zijn gezicht was vertrokken van enthousiasme. Ik voelde me redelijk schuldig. Ik hoor nu ook een glimlach op mijn gezicht te hebben. Enthousiasme. Het lukte alleen niet. Negatieve gedachtes leken zich langzaam om mijn hart te gaan sluiten en wat ik ook deed leken ze niet weg te willen gaan.
    ‘Ik kan met de wisseldrank jouw plaats innemen. Ik kan me ziek gedragen voor Madame Plijster en doen alsof ik slaap als Karkarov komt om met haar te praten.’
    Verslagen keek ik hem enkele seconden aan. Het aanbod was heel aanlokkelijk maar ook lief. Maar wat als er iets fout ging? Wat als Karkarov merkte dat het iemand anders was? Wat als hij mij pijn wilde doen maar dat hij daardoor George pijn deed. Wat als George mijn hele lichaam ging bekijken. Direct bij die gedachte voelde ik een blos vanuit mijn nek naar mijn gezicht optrekken. ‘Heb je dat voor mij over.’ Zei ik enkel een klein beetje schor terwijl ik met moeite alle bange voorgevoelens wilde wegduwen maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had alleen het gevoel dat bij George alles mogelijk was. Al zou ik willen vliegen zonder bezem zou hij het nog proberen mogelijk te maken. Ik schudde daarom verward mijn hoofd. ‘Maar als jij mij bent, wie ben ik dan? Dit is echt super gevaarlijk, George.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    He was toen bezig met het volspammen van twee, bijna drie hele pagina's xq


    trots? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oh dat word geweldig! want zullen we dan doen dat hij dan Molly & Arthur dan beneden over hem hoorde roddelen en dan loopt hij terug en dan gaat hij bij Fred het bed in xD Dan is hij heel aanhankelijk aan hem omdat... Molly & Arthur gemeen over hem deden en hij wil bewijzen dat hij niet zo is ofzo :p Dat hij werkelijk van George houd (a)


    En dan ziet ralf het ook omdat hij de kamer binnen kwam on iets te vragen x) het gaat echt erg leuk worden :'D iedereen die door het nest rend met allemaal vreemde plannen en ideeën, george leert vliegen zonder een bezem btw ben benieuwd wat er met ginny en draco gaat gebeuren x)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Wat als karkarov daadwerkelijk bezig is om Campbell, die george is, pijn te doen en dan komt Campberr tevoorschijn uit angst ofzo xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Wat als karkarov daadwerkelijk bezig is om Campbell, die george is, pijn te doen en dan komt Campberr tevoorschijn uit angst ofzo xq


    Ja maar dan kan Campbell nooit naar het nest... D: Ik denk dat ik Nathaniel er achter laten komen dat Campbell @ nest is omdat ze 'verbonden.' zijn waardoor Nathaniel hem komt ophalen. ('x niet dat hij IN het nest komt maar aan de rand ofzo :p en dan gaat Campbell dood gestraft worden


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    En dan ziet ralf het ook omdat hij de kamer binnen kwam on iets te vragen x) het gaat echt erg leuk worden :'D iedereen die door het nest rend met allemaal vreemde plannen en ideeën, george leert vliegen zonder een bezem btw ben benieuwd wat er met ginny en draco gaat gebeuren x)


    Vliegen zonder bezem.. truc uithalen bedoeld voor Draco maar is op Campbell per ongeluk.. ik kan hier echt geen connectie mee leggen ('x

    Anders wilt Ralf Fred zoeken en stapt hij in het bed met Ginny ^.^ en dan denkt Ginny dat het Draco is (A) :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Heb je dat voor mij over.’
    Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek terug de leegte in.
    ‘Maar als jij mij bent, wie ben ik dan? Dit is echt super gevaarlijk, George.’
    'Als ik jou ben en Madama Plijster komt, gedraag ik me gewoon ziek en duizelig en wat dan ook nodig is om hier te kunnen blijven. Als Karkarov komt doe ik gewoon alsof ik in slaap ben gevallen, wat niet zo is, en luister naar het gesprek tussen madama plijster en Karkarov waarin ze hem verteld dat ik te ziek ben om naar huis te gaan. Jij verstopt je wel in tussen tijd. Het gaat goed komen..' weer een adrenaline golf vulde mijn lichaam bij de gedachtes dat we dit echt gaan doen.
    'En als het eenmaal kerst is, doe ik alsof ik me weer beter voel en zeg dat ik terug naar mijn eigen huis ga voor kerst, maar eigenlijk neem ik jou mee naar het Nest.' Met dan kruiste ik mijn armen en keek Campbell zijwaarts aan met een schuine lag op mijn gezicht.
    'Oké?'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [speeltopic 7] XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Vliegen zonder bezem.. truc uithalen bedoeld voor Draco maar is op Campbell per ongeluk.. ik kan hier echt geen connectie mee leggen ('x

    Anders wilt Ralf Fred zoeken en stapt hij in het bed met Ginny ^.^ en dan denkt Ginny dat het Draco is (A) :D


    Tijdens de nacht wanneer er geen kaarsjes meer zijn en daarom het heel dobker is in huis:

    Campbell stapt per ongeluk in de bed van Fred
    Ralf stapt per ongeluk in de bed van Ginny
    Draco stapt per ongeluk in de bed van George x'D

    Doe dan dat fred ginny en george al in bed waren terwijl campbell ralf en draco aan het afluisteren waren daarna dat ze in andermans bedden gaan springen x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Vliegen zonder bezem.. truc uithalen bedoeld voor Draco maar is op Campbell per ongeluk.. ik kan hier echt geen connectie mee leggen ('x

    Anders wilt Ralf Fred zoeken en stapt hij in het bed met Ginny ^.^ en dan denkt Ginny dat het Draco is (A) :D


    Eigenlijk kun je hieruit een hele vreemde conclusie uithalen x'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Tijdens de nacht wanneer er geen kaarsjes meer zijn en daarom het heel dobker is in huis:

    Campbell stapt per ongeluk in de bed van Fred
    Ralf stapt per ongeluk in de bed van Ginny
    Draco stapt per ongeluk in de bed van George x'D

    Doe dan dat fred ginny en george al in bed waren terwijl campbell ralf en draco aan het afluisteren waren daarna dat ze in andermans bedden gaan springen x')


    Hahaaa maar dan moeten ze allemaal uit een andere hoek komen anders hebben ze elkaar om eraan herinnert te worden waar ze moeten wezen :p
    Maar Draco merkt toch dat er geen meisje naast je ligt; george is nl lang en heeft geen lang haar en is dus ook mannelijker en heeft geen borsten XD Oke misschien is dat de optie: Draco merkt dat hij niet naast een meisje ligt waardoor hij het licht aandoet en heel awkward Campbell met Fred ziet en dan Ralf met Ginny betrapt XD oh god! Ik ben blij dat ik niet zo'n groot gezin leef.. slechts twee broers xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Eigenlijk kun je hieruit een hele vreemde conclusie uithalen x'D


    Wat dan?!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya