• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vergeet ralf fred en draco ginny niet xq


    Wat met hen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hun kant van het verhaal, want we moeten ook hin verliefd op elkaar laten maken zodat ze oets met elkaar krijgen, dan pas kunnen we naar hrt nest gaan. En ik heb een gevoel dat linde nog lang weg gaat blojven en die tijd moeten we weer met iets opvullen x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Herriner je dit nog :

    Vragen werden op mij afgevuurd en ik kon enkel maar stress voelen terwijl ik hopeloos naar ze keek. Al hun vragen leek ik niet te horen. Ik zag alleen sensationele ogen en lippen bewegen. Ik beet op mijn lip terwijl de zoveelste zich voor mij drong maar voordat die wat kon vragen viel hij neer waarna ik direct getik voelde op mijn rug. Ik draaide me om en ik vreesde nog meer vragen maar er stond enkel een jongen met rood haar en bruine ogen. ‘Kom mee naar de Gryffindor common room als het tijd word dat je een verblijfplaats nodig hebt.’ Hij nam ietsjes afstand van me terwijl iedereen afgeleid werd door de jongen die verlamd leek te zijn en ik was de jongen dankbaar dat hij me geholpen had. ‘Ik verzeker je dat je meer plezier zult krijgen dan dat je nu hebt.’ Hij lachte en ik wreef over mijn nek terwijl ik gepijnigd mee lachte wat totaal uit toom viel met de rest van de Klammfels studenten die altijd zelfverzekerd en arrogant overkwamen. ‘Dankjewel.’ Was het enige wat ik uit kon brengen. Ik nam de jongen even in mij op en ondanks alles vond ik het netjes om mij voor te stellen hoewel het algemeen bekend zou zijn wie ik ben. Ik stak mijn hand uit. ‘Campbell Saunders..’ zei ik terwijl ik met moeite een glimlach op mijn gezicht kreeg. Ik was echter alleen nu nog bang tot de andere leerlingen van Zweinstein mij weer in het vizier zouden krijgen en het liefst wilde ik weer terug rennen naar de boot en mijzelf opsluiten en nooit meer wakker worden. 



    ‘Dankjewel.’ Zei hij, en ik lachte naar hem.‘dat hoor ik dus voor de eerste keer,’ mompelde ik even in mezelf en stak mijn hand in de lucht.‘graag gedaan!’ riep ik enthousiast. Campbell stak zijn hand naar me uit en mijn kaak verlamde even. Hij gaat zich voorstellen, is het me gelukt? Was het echt zo simpel?‘Campbell Saunders..’ zei hij. Spontaan kwam ik weer naar voren en schudde zijn hand.‘George Weasley,’ even keek ik rond of ik Fred ergens zag, maar jammer genoeg zag ik hem nergens.‘pas op als je me ooit zoekt, en je komt iemand tegen die exact hetzelfde is net als mij, dat ik dat niet ben maar mijn broer, Fred,’ waarschuwde ik hem en klopte op zijn schouders.‘als je me zoekt, ik bel bijna altijd of in de common room, of bij het zwerkbalveld, want je wilt ons niet zien buiten die kamer.’ ik grinnikte na mijn eigen woorden.ik laat zijn hand los en kwam wat dichterbij bij hem staan, en wierp ondertussen nog een verlamspreuk naar de jongen die terug probeerde te krabbelen om iedereen zijn aandacht weer op hem te laten werpen, en begon wat toe te fluisteren.‘als ik jou was zou ik geen een woord zeggen tegen de zwadderaars. Die zijn namelijk veels te laag voor iemand als een beste speler van heel Klammfels, namelijk jij..’ ik stop even en voor de gein wierp ik nog een verlamspreuk naar een willekeurige student.‘en nu heb je dus de kans om weg te glippen en binnen te wachten op je medestudenten zonder toegetakeld te worden door al deze studenten.’ Ik nam weer afstand en maakte me klaar om te vertrekken naar de zwerkbalveld.‘en als je voor wat meer lol en spanning zoekt, kom met ons mee naar de zwerkbalveld.’Ik stak mijn hand weer in de lucht en liep achteruit.‘ik zie je wel in de great hall, fijn je te leren kennen!’ en ik draaide me eindelijk om en liep van hem weg. Dat was een leuk gesprekje..



    Wat waren ze zo jong toen :'( ghehe, was alles weer aan het terug lezen :Y)


    Hun eerste officiële ontmoeting; Toen waren ze nog jong en onschuldig ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Hun kant van het verhaal, want we moeten ook hin verliefd op elkaar laten maken zodat ze oets met elkaar krijgen, dan pas kunnen we naar hrt nest gaan. En ik heb een gevoel dat linde nog lang weg gaat blojven en die tijd moeten we weer met iets opvullen x)


    Dáárom de wisseldrank :p maar als we hun nu ook gewoon verplaatsen van tijd.. want Draco kan ze bv op 2 oktober gepest hebben enzo maar het kan ook 6November snap je? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hoe kunnen we nou zonder dat Linde het weet Campbell, Fred laten aflebberen omdat hij denkt dat het George is ('x
    We kunnen dat anders doen in het nest? :p
    Bijvoorbeeld; dat Campbell Molly & arthur beneden hoorde discussieren over hem dat hij 'foute keuze' is ofzo :p en dan gaat hij afluisteren en wanneer hij terug loopt stapt hij de verkeerde kamer binnen dus die van Fred ('x

    Echt als ik Ginny niet bespeelde zou ik hem Ginny in het donker laten aflebberen dat zij denkt dat het Draco is ('x


    Fred en george delen een kamer he :') heb ik net opgezocht xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Fred en george delen een kamer he :') heb ik net opgezocht xq


    Ja zoiets dacht ik al... oke wat jij wilt hij stapt gewoon bij de verkeerde in bed ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Op wat moet ik met george reageren? Campbell deed en zri niets x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ja zoiets dacht ik al... oke wat jij wilt hij stapt gewoon bij de verkeerde in bed ('x


    Dan doen we dat x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Wat een toeval xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Ik draai me om en zag Campbell nog steeds op het bed zitten. Ik dacht even na. Eigenlijk was de idee van de wisseldrank niet zo erg. Wat als ik zijn plaats inneem en voor hem lieg? Ook al ben ik ook geen professioneel in liegen, dat is Fred, maar tenminste kan Campbell wel met mij mee naar het Nest. Gewoon me ziek gedragen voor Madama Plijster, zij zegt tegen Karkarov dat ik hier moet blijven, even nog overdrijven met de ziekte voor zijn neus, kan toch niet zo moeilijk zijn? Het ergste wat er kan gebeuren is dat Karkarov erachter komt en mij en Campbell gaat doden op een langzame en pijnlijke manier. Een kleine adrenaline golf vulde mijn lichaam toen ik terug liep naar Cqmpbell en weer naast hem op bed plaats nam.
    'Ik kan met de wisseldrank jouw plaats innemen.' Stelde ik snel voor.
    'Ik kan me ziek gedragen voor Madama Plijster en doen alsof ik slaap als Karkarov komt om met haar te praten.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    5 posts achter ellaar; HALLELUJA


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zes postss achter elkaar; HALLELUJA tot de macht drie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Net toen mijn moeder me iets vroeg barste ik in lachrn uit voor haar neus x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:



    Net toen mijn moeder me iets vroeg barste ik in lachrn uit voor haar neus x)


    Dit moet maar beter Fred zijn want anders D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:



    Wat een toeval xD


    haha Goh :D ik heb ooit eens zo'n quiz gedaan en toen kreeg ik Harry Potter.... Nou dat is een compliment.. >.>


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya