• Hoi,
    Ik ga een nieuwe story maken 'Hunger Games||The beginning of the end' dus een Hunger games verhaal, ik zoek naar tributen voor in de arena hier zijn de rollen waar ik naar op zoek ben:
    - District 1 (meisje) ArianatorXx: nog op zoek
    - District 1 (jongen) ArianatorXx: Jason Volt
    - District 2 (meisje) ArianatorXx : Amber Strossel
    - District 2 (jongen) Bourne: Vincent Alexander Merlynn
    - District 3 (meisje) Canoodle: Lucy Garett
    - District 3 (jongen) Canoodle: Moris Garett
    - District 4 (meisje) Redrosex: Kayla Sora Brooke
    - District 4 (jongen Bourne : Jonathan 'Jona' Marcus Mercer
    - District 5 (meisje) Redrosex: Emily Davids
    - District 5 (jongen) Bourne: Riley 'Riles' Cameron Langley
    - District 6 (meisje) ArianatorXx : Angelina Gree-Smorth
    - District 6 ( jongen)
    - District 9 (meisje) Redrosex : Alice Hade
    - District 11 (jongen)
    - District 11 (meisje)Clove001: Stacey Faite
    - District 12 (meisje) Canoodle: Mabel Cartner
    - District 12 (jongen) Vasilisa: Aaron Claney

    Het meisje uit district 2 doe ik, en over de andere zullen we niet praten (Y)
    Hier is wat je moet tonen:
    -Naam
    -Leeftijd
    -District
    -Karakter
    -Geschiedenis
    -Uiterlijk (moet met een foto of meerdere)

    Of jullie schrijven het verhaal mee of jullie geven gwn personnages zodat ik ze kan schrijven en misschien verdelen ;)



    Ik zoek ook nog iemand die een leuke cover kan maken, laat iets weten als je dat wilt en ik zal info kunnen geven :)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:34 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Kom een abo nemen op het verhaal plzzz. We beginnen snel aan de hoofdstukjes .:P

    Maar we zoeken nog steeds enkele rollen

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 19:53 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Als ik het morgen kan opbrengen zal ik er nog een paar maken. Ik ben niet van plan veel te doen tbh


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ArianatorXx schreef:
    (...)



    Je zit erbij, alleen nog een foto van Aaron plzzzz (Y)


    Zie dit nu pas, als je bij uiterlijk op zijn naam klikt -die als eerste verschijnt- krijg je een foto van hem :) -weet niet of je het al gezien had-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Naam: Riley 'Riles' Cameron Langley


    Leeftijd: 16
    District: 5
    Karakter: Riley is een koppige steenezel en een klein opstandig kereltje. Hij kijkt ook echt verschrikkelijk op naar het Capitool, het is daarom ook zijn wens om ooit in het Capitool te wonen. Deze hongerspelen zijn dan ook een grote kans voor hem. Hij is zeker niet mensenschuw en houdt van plezier maken. Verantwoordelijkheid is ook iets wat hij echt niet graag heeft en zal dan ook nooit iets van werk aannemen. Hieruit kan je ook stellen dat hij best lui is als het op zulke dingen aankomt. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet actief is want Riley is een sportieve jongen en ook ontzettend nieuwsgierig als hij iets leuk vindt want dan vraagt hij de oren van je hoofd.
    Geschiedenis:Riley was een gewoon jongetje dat opgroeide in een gezin uit de middenklasse. Zijn leven was dus op zich wel oké, maar Riley heeft zich een lange tijd eenzaam gevoeld omdat hij toen hij jonger was niet heel erg sociaal was.

    Dit had tot gevolg dat hij weinig zeg maar geen vriendjes of vriendinnetjes had. Toen hij tien werd, veranderde zijn attitude en werd hij opener naar mensen toe. Nu lijkt hij soms over sociaal en je kan hem niet meer terugvinden in de jongen die hij vroeger was: volgzaam en gehoorzaam. Omdat hij zo koppig is heeft hij nu wel vaak ruzie met zijn ouders die al vrij oud zijn. Zijn ouders kunnen vaak niet mee met zijn gedrag en zien het als storend en hinderlijk, terwijl het eigenlijk normaal gedrag is voor zijn leeftijd.
    Uiterlijk: Rileys haar is donkerblond tot lichtbruin en warrig. Zijn ogen zijn donkerbruin van kleur en daarboven liggen zijn wenkbrauwen die vrij grof zijn en iets donkerder dan zijn haarkleur. Zijn neusbrug is vrij smal maar zijn neusvleugels zijn dan weer iets breder. Hij is rank en niet al te breed gebouwd, hij is daarom ook niet zo geweldig sterk. Behendig en snel is hij echter wel door zijn lichamelijke eigenschappen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:29 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nog eentje ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Nog eentje ^^


    Dank u ! Kzal hem erbij zetten :P


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Nu ga ik eerst een RPG rol maken, dus als ik er nog moet maken zal het daarna zijn ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Nu ga ik eerst een RPG rol maken, dus als ik er nog moet maken zal het daarna zijn ^^


    Owkeey


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.