• Ik ben een seksgodin, aanbid mij


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hey, ik heb weer Duits, please iemand kom me redden........


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Hey, ik heb weer Duits, please iemand kom me redden........


    Ik kom eraan <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik kom eraan <3


    Okey


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Okey


    Is ze weer zo irritant bezig? -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Uuuh ze zegt dat ik omlaag ben gegaan met Duits, vind je het gek als zij les geeft.... Ik heb een half jaar haar en ik haalde eerst hele goede cijfers met mijn andere leraar en dat zegt een meisje nu. Gaat ze de schuld op mijn oude leraar schuiven door te zeggen dat we een slechte basis hebben en ze niet alles goed kan opvangen... :S


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Uuuh ze zegt dat ik omlaag ben gegaan met Duits, vind je het gek als zij les geeft.... Ik heb een half jaar haar en ik haalde eerst hele goede cijfers met mijn andere leraar en dat zegt een meisje nu. Gaat ze de schuld op mijn oude leraar schuiven door te zeggen dat we een slechte basis hebben en ze niet alles goed kan opvangen... :S


    Dafuck dan?
    Wtf is dat voor een rare lerares ff serieus o.o
    Dan is ZIJ duidelijk degene waar iets aan mankeert, omfg
    Kan je niet met dit soort dingen naar je mentor? Dat deden wij ook altijd als iets ons dwars zat over de leraren, dan gingen we naar onze mentrix en legden we het helemaal uit en dan ging onze mentor meestal naar de docent om te zeggen dat ze ons misschien anders les kan geven. Daardoor heeft mijn hele klas het Franse examen gehaald omdat er verandering in de les kwam. En dat terwijl de hele klas altijd 3en haalden :/
    Wat een heks ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Dafuck dan?
    Wtf is dat voor een rare lerares ff serieus o.o
    Dan is ZIJ duidelijk degene waar iets aan mankeert, omfg
    Kan je niet met dit soort dingen naar je mentor? Dat deden wij ook altijd als iets ons dwars zat over de leraren, dan gingen we naar onze mentrix en legden we het helemaal uit en dan ging onze mentor meestal naar de docent om te zeggen dat ze ons misschien anders les kan geven. Daardoor heeft mijn hele klas het Franse examen gehaald omdat er verandering in de les kwam. En dat terwijl de hele klas altijd 3en haalden :/
    Wat een heks ^^


    Serieus dit is de laatste les van het jaar, er gaan 4 mensen blijven zitten of weg, en misschien meer. Dan gaat zij ons Duits laten leren en geen afscheid nemen ofzo :S


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Dafuck dan?
    Wtf is dat voor een rare lerares ff serieus o.o
    Dan is ZIJ duidelijk degene waar iets aan mankeert, omfg
    Kan je niet met dit soort dingen naar je mentor? Dat deden wij ook altijd als iets ons dwars zat over de leraren, dan gingen we naar onze mentrix en legden we het helemaal uit en dan ging onze mentor meestal naar de docent om te zeggen dat ze ons misschien anders les kan geven. Daardoor heeft mijn hele klas het Franse examen gehaald omdat er verandering in de les kwam. En dat terwijl de hele klas altijd 3en haalden :/
    Wat een heks ^^


    We zijn ook nogal een *** klas voor leraren, dus dat wordt denk ik niet helemaal serieus genomen.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Hooii



    In die foto had ik zin :Y) ookal is dit niet het 5sos topic

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 13:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Hooii



    In die foto had ik zin :Y) ookal is dit niet het 5sos topic


    Michael.. Jij sexgod *.*


    wat was dit ookalweer

    Promisess schreef:
    (...)

    Serieus dit is de laatste les van het jaar, er gaan 4 mensen blijven zitten of weg, en misschien meer. Dan gaat zij ons Duits laten leren en geen afscheid nemen ofzo :S


    Ugh, die heeft volgens mij hulp nodig -.-
    Heb je haar volgend jaar ook weer?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ugh, die heeft volgens mij hulp nodig -.-
    Heb je haar volgend jaar ook weer?


    Ik vroeg het aan haar en ze zei:
    "Wiel jeh dat dahn?" En ik zo van: Neeeeee neeeeeee!
    "Eeh mevrouw mij maakt het eigenlijk niet uit, ik vraag dit aan elke leraar" akwardakwardakward


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Ik vroeg het aan haar en ze zei:
    "Wiel jeh dat dahn?" En ik zo van: Neeeeee neeeeeee!
    "Eeh mevrouw mij maakt het eigenlijk niet uit, ik vraag dit aan elke leraar" akwardakwardakward


    Okii dat was echt awkward xD
    Tuurlijk wil ze dat niet, wie wil er nou les van een heks?!
    Ieeghh


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Okii dat was echt awkward xD
    Tuurlijk wil ze dat niet, wie wil er nou les van een heks?!
    Ieeghh


    D:


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik zit bij dokter.
    Ugh. :c


    wat was dit ookalweer