• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    er was namelijk geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wist het. Had ik er maar voor gezorgd dat je meteen met mij mee naar bed ging. Dat was zoveel beter voor je geweest. Je denkt 's avonds veel te veel na.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm scared to get close and I hate being alone.
    I long for that feeling to not feel at all.
    The higher I get, the lower I'll sink.
    I can't drown my demons, they know how to swim.

    Can you feel my heart?

    Can you hear the silence?
    Can you see the dark?
    Can you fix the broken?
    Can you feel... can you feel my heart?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is heel erg frustrerend. :/


    help

    Ik hoop dat je vanavond wel blijft..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik vind je vervelend worden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zou fijn zijn om meer geld te hebben en dan op vakantie te gaan met de familie :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    You asked me how I was
    I replied: I'm perfect, everything is perfect and fine
    You answered: Do I need to believe that?
    My heart said: No, please keep asking what's wrong with me
    But I said: yes, believe it

    It really breaks me inside, but I won't tell you
    I'll keep saying that everything is fine when everything really is not fine at all


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Please, don't say anything about her
    I'm already broken
    I can't handle this anymore :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Avena schreef:
    Ik vind je vervelend worden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuckfuckfuck, ik heb mijn mobiel op school laten liggen.... En er is nu geen auto en ouder om nu snel weer naar school te rijden om hem op te halen. Fietsen is ook geen optie, omdat het een uur fietsen is...Fuuuuuuck...


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    Fuckfuckfuck, ik heb mijn mobiel op school laten liggen.... En er is nu geen auto en ouder om nu snel weer naar school te rijden om hem op te halen. Fietsen is ook geen optie, omdat het een uur fietsen is...Fuuuuuuck...


    Bus,trein,tram? Idunno


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Bus,trein,tram? Idunno


    Met de bus gaan duurt helaas bijna net zo lang.
    Hmm, misschien is het mogelijk om mijn opa lief aan te kijken of hij even met me heen en weer wilt rijden.


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    (...)

    Met de bus gaan duurt helaas bijna net zo lang.
    Hmm, misschien is het mogelijk om mijn opa lief aan te kijken of hij even met me heen en weer wilt rijden.


    Oh damn :/
    Ik hoop t maar voor je!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Oh damn :/
    Ik hoop t maar voor je!


    En ik heb dus een geweldige opa :Y)


    Stenenlikker

    Het zal niet lang meer duren of ik praat gewoon helemaal niet meer tegen je.