• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    er was namelijk geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    AAAH. Heerlijk. Laptop, hotelkamer, internet, relaxen. Heerlijk (:


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    AAAH. Heerlijk. Laptop, hotelkamer, internet, relaxen. Heerlijk (:


    Have fun! c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Have fun! c:


    Thank you! :3


    26 - 02 - '16

    Ugh.


    26 - 02 - '16

    En ik schiet weer in de fangirl modus.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    The distance is what's killing me...


    26 - 02 - '16

    Cumberman schreef:
    En ik schiet weer in de fangirl modus.


    I dress to kill, but tastefully

    Moet dat nou?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is alles toch weer goedgekomen... Ik dacht echt dat ik niet zou slagen voor IB, maar het is toch gelukt. C:


    Caution first, always.

    Toch nog 192 woorden erbij weten te schrijven..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het echt rot dat je weer naar Amerika bent. Over een paar uur lig je weer in je bed in Boston en is er weer 6 uur verschil in tijd. Ik heb het gevoel alsof ik je nu pas écht heb ontmoet, want doordat er nu geen language gap meer is, kunnen we elkaar verstaan, want jij spreekt noch verstaat een woord Nederlands. En het is super handig dat er internet en Facebook is en we gaan vast Skypen en bellen in de toekomst, maar ik weet gewoon niet wanneer ik je weer zie. Ik weet ook wel dat ik naar Amerika kan komen, maar dat gaat gewoon niet zomaar even. En dat vind ik kut, want ik heb het gevoel dat ik eindelijk iemand heb gevonden van mijn eigen leeftijd die over dingen die mij enorm bezighouden en ik interessant vind kan praten en dat hebben we ook gedaan. Alleen het is gewoon altijd anders dan wanneer je elkaar in levende lijven ziet. En ik mag niet klagen, ik heb je driemaal gezien en het was geweldig, maar toch klaag ik want ik mis je.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    It hurts. ._.


    help

    Nu alweer zenuwachtig


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk ben ik echt zo boos op je. Zo boos op je dat je me hebt achtergelaten, terwijl ik had gezegd dat ik je niet kwijt wilde. Ik stelde mij open voor jou.
          Ik haat je, klootzak.


    † Love? I want to sleep.

    Woehoe, donderdag wokken met mijn vriendengroepje. Wat jammer dat de helft daarvan niet eens een deel is van mijn vriendenlijst.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."