• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    er was namelijk geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Uuuuuuuugh waarom hebben we geen normale volle batterijen meer in huis? Nu doet mijn muis het niet en ik kan niet met m'n touchpad ding overweg, ik haat het. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rewatching Brotherhood be like: wauw wat is hij klein. I forgot. :')


    help

    Ik heb iemand nodig om mee te praten, maar dan besef ik dat ik er niemand wil mee lastigvallen gezien niets zeker is en ik de mensen rondom me er enkel pijn mee ga doen, maar als ik het tegen niemand zeg, huil ik nog de hele dag.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    COBAlN schreef:
    Ik heb iemand nodig om mee te praten, maar dan besef ik dat ik er niemand wil mee lastigvallen gezien niets zeker is en ik de mensen rondom me er enkel pijn mee ga doen, maar als ik het tegen niemand zeg, huil ik nog de hele dag.


    Je kan altijd met mij praten en ik weet zeker dat je er niemand mee lastig valt, er zijn zoveel mensen die van je houden en ik weet niet waarover het gaat maar het zou kunnen dat je er mensen mee pijn doet, maar het zou ook kunnen dat ze je goed kunnen helpen en dat er een last van je afvalt.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Decisions, decisions, decisions, daargh.


    Stenenlikker

    Eindelijk aangekomen in het hotel in Duitsland. Morgen weer 350 km rijden en dan zijn we eindelijk in Tirol. Nu voel ik me super brak en misselijk, wat ook wel mag na 620 km.


    26 - 02 - '16

    Mensen die gelijk een discussie willen als ik plaatje deel. Nee gewoon nee. Flikker op!


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo dom. :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Meh.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Hilarisch :')


    I dress to kill, but tastefully

    Wat ben jij een ontzettende dramaqueen zeg. Ik snap niet dat mensen jou kunnen uitstaan.


    i put the fun in funeral

    Ik hoop zo hard dat het mag :c

    woensdaaaaaaaaaaaaag.


    Spinning around, I'm weightless.

    Waarom zit ik nog steeds met dingen van het verleden? Met dingen waarvan ik dacht dat ik ze allang verwerkt had. Waarom kan 1 liedje, 1 muziek video me zo diep raken en alles wat ik dacht verwerkt te hebben weer boven halen. Fuck this shit.

    We're all architects of our own private hell.
    No one can hurt us like we've hurt ourselves.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 18:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil zo graag gaan schrijven, maar ik heb geen inspiratie.
    Voor het verhaal heb ik al een einde en ik heb ook al uitgestippeld wat ik wil dat er gaat komen.
    Maar dat aan elkaar knopen is lastig. Al helemaal voor het eerste hoofdstuk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."