• Welkom op het grote schaamtopic!
    Dit topic is bedoeld om dingen te vertellen waardoor je schaamde of bloosde.
    Iedereen heeft zich vast wel een keer in zijn leven geschaamt voor iets waar die later spijt van kreeg.
    Ik heb zovaak van die momenten. Maar wat voor schaamtelijke momenten heb jij ooit gehad.
    Vergeet niet: iedereen is welkom in de topic!

    Forum regels:

    - Geen dingen plaatsen in dit forum dat met seks of vieze plaatjes te maken heeft.
    - Verboden te ruziën. Als dit gezien word, meldt ik het meteen!
    - Plaats alleen dingen die met dit topic te maken hebben.
    - Mening geven mag altijd!
    - Niet schelden of vloeken.
    - Begandel elkaar met respect.


    Waardoor ik me een keer schaamde:
    We waren weer eens in de supermarkt. Ik was gekke sprongen aan het maken omdat ik blij was.
    Toen was ik naar de cornflakes gesprongen. Ik struikelde over mijn eigen voeten waardoor ik viel.
    Ik knalde keihard met mijn hoofd tegen een doos cornflakes. Mijn hand deed daarom een beetje zeer.
    Ik werd rood omdat al die mensen me gniffelend aankeken. Ik schaamde me rot...


    Veel plezier in dit topic!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 0:10 ]

    Het was een keer doodstil in de klas, iedereen maakte een toets, ik laat een pen vallen, heel hard lawaai en iedereen keek me aan of ik iemand had vermoord o.O


    May StarClan light your path.

    Oh, ik heb wel enkele schaamtemomenten, haha.

    Omdat mijn vader aan op de grote markt van de stad zich even aan de kant had gezet om mij en moeder op te halen, rende ik omdat er verkeer was en toen viel ik met mijn neus op de motorkap terwijl iedereen mij zag. Ik weet zelf nog altijd niet hoe ik zo ben kunnen vallen.

    Ik had nieuwe hakken en die waren best wel hoog, deed ze de eerste keer aan op school, maar de stenen aan de schoolpoort liggen er echt hobbelig bij. Ik bleef dus op een gegeven moment met mijn hak tussen twee stenen steken en toen viel ik recht op mijn knieën.

    Ik zat nog maar een week in het college van mijn school en er was zo'n klaslokaal met een stoepje aan de deur. Ik klonk mijn voet dus op het stoepje waardoor ik de boekentas van mijn klasgenoot moest vastgrijpen om niet op de grond te vallen, zij had het dus gezien en een leerkracht die ik nog niet kende.

    Ik ging voor het eerst naar de Efteling en samen met mijn moeder ging ik even naar de wc. Ik kwam al buiten, maar ik wilde terug naar binnen om op mijn moeder te wachten. Voor ik weer naar binnen ging was ik aan het praten met mijn nonkel/oom dus keek ik naar hem en terwijl liep ik naar binnen, maar ik hield mijn hand op een rare manier omhoog waardoor ik opeens een vrouw haar borst vast had. Ik schaamde me echt kapot. Ik zei meteen sorry en gelukkig vond ze het niet erg. Maak zoiets mee, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik kom opeens op nog wat leuke van mij xd

    Ik was met mijn moeder in een gebouw, weet niey meer waarvoor, maar het was heel stil. mijn moeder had zo'n gps die zegt bijv. ga naar links, etc. maar dan op een grappige stem gezet. Ze had hem mee genomen in haar jas ze wist niet dat hij nog aan was en we stonden bij een balie, we wilden net weglopen, het was echt heel stil opeena keihard: •SLA LINKS AF LUISTER DAN OOK EENS NAAR Me" zei de GPS en die vrouw van wtf?? mijn moeder helemaal van :$ en ik ging stuk XD

    En toen ik midden in de nacht wakker werd, mijn vader en zo word heel snel wakker van het kleinste geluid, stoot perongeluk een furby aan
    die dus wakker allemaal lawaai keihard maken , zingen etc. en ik van "sssst kop dicht, hoe zet je dit ding uit!!" helemaal stressy XD

    Ik was bij gym en ik had een bal vast en ik gooide hem verkeerd op de telefoon van mn gymleraar :$ dus ik snel dieper het veld in lopen & hopen dat hij niet wist dat ik hem gooide XD


    May StarClan light your path.

    Ik flapte er een keer iets heel stoms uit waardoor mijn vriend zoiets had van 'wtf' en ik daar zo zat van 'I shouldn't have said that..'

    Vroeger heb ik de docent op school wel eens mama genoemd. Ik kon wel door de grond zakken.

    Ik ging een keer over m'n nek waar iedereen bij was. Dat was echt verschrikkelijk tho.


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    Ik flapte er een keer iets heel stoms uit waardoor mijn vriend zoiets had van 'wtf' en ik daar zo zat van 'I shouldn't have said that..'

    Vroeger heb ik de docent op school wel eens mama genoemd. Ik kon wel door de grond zakken.

    Ik ging een keer over m'n nek waar iedereen bij was. Dat was echt verschrikkelijk tho.


    Dit ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Toen ik ging zwemmen bij het zwembad ging per ongeluk mijn bikini uit ik schaamde me dood ik deed het dus snel weer aan ik hoop dat niemand het gezien had:$


    tiptoe through the tulips...

    Blitzcrank schreef:
    Ik flapte er een keer iets heel stoms uit waardoor mijn vriend zoiets had van 'wtf' en ik daar zo zat van 'I shouldn't have said that..'

    Vroeger heb ik de docent op school wel eens mama genoemd. Ik kon wel door de grond zakken.

    Ik ging een keer over m'n nek waar iedereen bij was. Dat was echt verschrikkelijk tho.
    Zovaak gedaan, net als een leraar papa noemen. Geen idee waarom though. Ook wil ik mijn moeder en mijn broertje nog wel eens Nikki noemen. Geen idee hoe mijn brein dat voor elkaar krijgt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    haha, om sommige giechelde ik wel een beetje...

    Hum. Ik schaam me om elk moment met een bepaalde persoon in mijn leven. En dan is het nog erger dat mijn moeder met die moeder van hem ging praten over dat ik verliefd op hem was. Die ouders durf ik noooit meer aan te kijken. Bedankt mam.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dauth schreef:
    (...)Zovaak gedaan, net als een leraar papa noemen. Geen idee waarom though. Ook wil ik mijn moeder en mijn broertje nog wel eens Nikki noemen. Geen idee hoe mijn brein dat voor elkaar krijgt.


    Je noemt mij ook wel eens mama. 8D


    Your make-up is terrible

    Op de ontmoetingsdag van m'n klas in de brugklas
    We zaten in de aula, te wachten totdat we onze klas zouden horen. Na 10 minuten was iedereen weg met hun mentor terwijl ik daar nog in m'n eentje in de aula zat. Dus ik ging naar een leraar en legde uit dat ik geen idee heb waar m'n klas naar toe ging. Uiteindelijk kwam ik dus aan bij het lokaal waar ik moest zijn. Toen de deur openging keek de hele klas me met grote ogen aan, alsof ik iemand had vermoord. Nou, ik negeerde het maar ik schaamde me wel, dus ik had knalrode wangen. M'n mentor wilde me een hand geven, dus ik wilde hetzelfde doen maar toen viel mijn pen op de grond (Die moesten we meenemen om iets in te vullen). Ik pakte m'n pen op en wilde hem weer een hand geven. En toen viel m'n pen WEER op de grond. En ik kreeg t warmer en warmer omdat iedereen me zo aankeek van: wtf doe je?
    Dus ik raap de pen op, wil hem weer een hand geven en BAM daar valt m'n pen weer -.-
    En na 3x dat m'n pen was gevallen had ik hem eindelijk een hand kunnen geven
    Hij bleef de 3 keren dat ik m'n pen liet vallen ook zo awkward staan met z'n hand, echt zovan; m'n hand word moe, geef me nou een hand en vergeet die stomme pen


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Handles schreef:
    (...)

    Je noemt mij ook wel eens mama. 8D
    Oh ja, dat ook nog. Echt vreselijk :"D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AIterego schreef:
    Hum. Ik schaam me om elk moment met een bepaalde persoon in mijn leven. En dan is het nog erger dat mijn moeder met die moeder van hem ging praten over dat ik verliefd op hem was. Die ouders durf ik noooit meer aan te kijken. Bedankt mam.




    Dat was bij mij ook gebeurd:)


    tiptoe through the tulips...

    Een aantal jaar geleden probeerde ik in de klas een briefje van de grond te pakken en toen viel ik van mijn stoel. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Uhm, ik ben een keer mijn bikinitopje verloren in het zwembad, maar toen was ik pas acht.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 16:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."