• Welkom op het grote schaamtopic!
    Dit topic is bedoeld om dingen te vertellen waardoor je schaamde of bloosde.
    Iedereen heeft zich vast wel een keer in zijn leven geschaamt voor iets waar die later spijt van kreeg.
    Ik heb zovaak van die momenten. Maar wat voor schaamtelijke momenten heb jij ooit gehad.
    Vergeet niet: iedereen is welkom in de topic!

    Forum regels:

    - Geen dingen plaatsen in dit forum dat met seks of vieze plaatjes te maken heeft.
    - Verboden te ruziën. Als dit gezien word, meldt ik het meteen!
    - Plaats alleen dingen die met dit topic te maken hebben.
    - Mening geven mag altijd!
    - Niet schelden of vloeken.
    - Begandel elkaar met respect.


    Waardoor ik me een keer schaamde:
    We waren weer eens in de supermarkt. Ik was gekke sprongen aan het maken omdat ik blij was.
    Toen was ik naar de cornflakes gesprongen. Ik struikelde over mijn eigen voeten waardoor ik viel.
    Ik knalde keihard met mijn hoofd tegen een doos cornflakes. Mijn hand deed daarom een beetje zeer.
    Ik werd rood omdat al die mensen me gniffelend aankeken. Ik schaamde me rot...


    Veel plezier in dit topic!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 0:10 ]

    Ik was klein, we waren in de winkel. Toen gingen we weg, ik rende naar een mevrouw. Ik dacht dat het mijn mama was. Ik riep naar mijn broer Tom: 'Nee, dit is onze mama!' En Tom zei: 'Nee, deze mama!' Toen zag ik dat Tom bij mama stond. Ik keek toen naar de mevrouw, en rende weg zonder iets te zeggen.:$


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ben net terug van Italië en mijn broertje vond het leuk om het do not disturb bordje van de deur te halen toen ik aan het douchen was. Dus die schoonmaaksters komen binnen zonder te kloppen en horen de douche. En nouja, then they walked in.. en ik was net te laat met een handdoek te pakken.

    Dan ook maar in dit topic

    Ik: Ik wil binnekort Rapunzel nog eens zien.
    Mijn zusje: welke, de nieuwe of de oude?
    Ik: degene waar ze lang haar heeft!


    Ik kreeg van mijn vader een flesje met ijs erin. Ik wilde eruit drinken, maar dat lukte natuurlijk niet, want het water was bevroren. Ik besloot om hem met mijn tong te verwarmen. Toen kwam mijn tong vast te zitten aan het ijs:/
    Het was en aantal jaar terug tijdens kerst en we waren bij mijn oom en tante aan het gourmetten. Voor mijn neus stonden kaarsen en ik zat er al de hele tijd mee te klooien. Telkens vinger erdoorheen halen enzo. Toen dacht ik: oh, misschien kan ik er ook wel een servet doorheen halen. Ik was alleen even vergeten dat een servet van papier gemaakt is, dus het servet vloog in de fik. Ik ging blazen, maar alle papiersnippers vlogen door de kamer. Uit eindelijk heb ik het vuur geblust door het snel heen en weer te wapperen en een prop van te maken.
    Ik was eieren aan het koken, maar het kookte onder. Ik dacht dat ik slim was om met mijn linker hand de pan vol kokend water op te tillen en het water weg te vegen. Ik pakte de theedoek en tilde de pan op. Ik hield hem alleen iets te schuin en er kwam kokend water over mijn blote been heen. Uit eindelijk best veel last van gehad, maar pannen met kokend water moet je niet met je verkeerde hand optillen.

    Ik kom waarschijnlijk nog wel op meer falende momenten, want ik heb er teveel xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kahuna schreef:
    Bij gym viel ik over z'n rot bok - z'n raar ding waar je dan over heen moet - met al mijn enthousiasme viel ik er over heen en probeerde ik wat vast te pakken wat bleek een jongen uit mijn klas zijn kont te zijn.

    Ook was ik een keer als 'eersteklasser' met mijn rugtas die veelste zwaar voor mij was van een trap afgegooid door echt een enorme **. Ik vloog echt maar belandde wel op mijn pootjes terecht, gelukkig waren het maar een paar treden maar iedereen keek zo toe en ik liep zo snel weg - helemaal in shock. Ja...


    Hahahaha, dat eerste. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Twee jaar geleden ging ik op vakantie naar Turkije. Ik werd daar bevriend met een Zweedse jongen. Toen ik thuis was praatte ik via msn -goeie oude tijd- met een vriend. Ik zei: "Ja, het was heel leuk! Ik heb daar een jongen ontmoet en hij leek zo erg op jou!" Dus dat vond die vriend wel grappig. Daarna zei ik: "Hij was best knap, wow." Die vriend: "Dus je vindt mij knap?" Ugh, ik kon wel door de grond zakken. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Volgens mij ben ik niet de enig die dit doet, maar elke keer wanneer er in enorme letters "duwen" op een deur staat, dan trek ik er eerst een minuut aan tot ik pas in de gaten heb dat je moet duwen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik kan alleen komen op het moment dat ik met mijn nieuwe torenhoge pumps een volle aula inliep en recht voor de ingang op m'n plaat ging.


    Tell me about it, stud.

    Toen ik nog wat jonger was (tien, negen) gaven mijn ouders een groot feest en omdat ze veel buitenlandse gasten uit hadden genodigd hield mijn vader een speech in het Engels. Ik kon een beetje Engels maar niet geweldig en dacht dus dat mijn vader zei: 'En er zijn ook veel mensen die in Nederland geboren zijn', terwijl hij eigenlijk dus zei dat er veel mensen waren die níét uit Nederland kwamen. Ik schreeuwde dus hard door de zaal 'Like me!' en de hele zaal lachte:$

    Maar gelukkig ben ik na bijna vier jaar de enige die het nog weet(dance)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Preciado schreef:
    Volgens mij ben ik niet de enig die dit doet, maar elke keer wanneer er in enorme letters "duwen" op een deur staat, dan trek ik er eerst een minuut aan tot ik pas in de gaten heb dat je moet duwen.


    Ik ken het probleem. En dan staat mijn zusje ernaast te lachen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lol op parkpop ging ik heel hard op m'n muil terwijl iedereen keek :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik hing gister met mijn haar in een kaars. (cat)

    Ik zat in de brugklas op een nieuwe school waar ik niemand kende. Het was oktober, dus ik zat ongeveer twee maanden op die school waardoor ik toch al vrienden had gemaakt. Ik had zelfs al een beste vriendin gekregen die een jaar ouder was maar wel bij me in de klas zat. Ze was heel stoer en ik keek echt naar haar op als kleine eerstejaar, haha. Buiten op die school stonden er rekken voor de ramen om je rugzakken op te leggen. Mijn beste vriendin gooide die steeds nogal 'stoer' (dat dachten we toen) op die rekken en dat wou ik ook eens proberen. Dus ik pakte mijn rugzak, wou 'm kei hoog op zo'n rek gooien, maar ik gooide veel te hoog en mijn rugzak kwam door het raam terecht...... Binnen in de lerarenkamer..... Heel de school stond voor me te lachten en ik barstte natuurlijk in tranen uit als kleine brugger.


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Ook erg vaak als ik op mijn fiets zit en ik zie iemand bekends dan rijd ik of tegen een paal aan, of de bosjes in.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    Ook erg vaak als ik op mijn fiets zit en ik zie iemand bekends dan rijd ik of tegen een paal aan, of de bosjes in.


    Dit, is me al 5x gebeurt XD


    May StarClan light your path.

    Vaak als ik in de bus zit (en dat is twee keer per dag als ik naar school ga) dan maak ik een blooper. Laatst zat ik voor een jongen uit mijn oude klas en viel ik voorover terwijl de bus remde en een andere keer vergat ik in te checken waardoor de buschauffeur me naar voren riep wat ik niet hoorde dus uiteindelijk moest die man me komen halen. En natuurlijk zat er dan weer iemand die ik ken in de bus.


    Spoiler alert: you will save yourself