• Welkom op het grote schaamtopic!
    Dit topic is bedoeld om dingen te vertellen waardoor je schaamde of bloosde.
    Iedereen heeft zich vast wel een keer in zijn leven geschaamt voor iets waar die later spijt van kreeg.
    Ik heb zovaak van die momenten. Maar wat voor schaamtelijke momenten heb jij ooit gehad.
    Vergeet niet: iedereen is welkom in de topic!

    Forum regels:

    - Geen dingen plaatsen in dit forum dat met seks of vieze plaatjes te maken heeft.
    - Verboden te ruziën. Als dit gezien word, meldt ik het meteen!
    - Plaats alleen dingen die met dit topic te maken hebben.
    - Mening geven mag altijd!
    - Niet schelden of vloeken.
    - Begandel elkaar met respect.


    Waardoor ik me een keer schaamde:
    We waren weer eens in de supermarkt. Ik was gekke sprongen aan het maken omdat ik blij was.
    Toen was ik naar de cornflakes gesprongen. Ik struikelde over mijn eigen voeten waardoor ik viel.
    Ik knalde keihard met mijn hoofd tegen een doos cornflakes. Mijn hand deed daarom een beetje zeer.
    Ik werd rood omdat al die mensen me gniffelend aankeken. Ik schaamde me rot...


    Veel plezier in dit topic!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 0:10 ]

    hahaha ;)

    Ik had ook een keer, toen za ik jn groep 3, wou ik tegen mn juf zeggen "kijk juf ik ben al bij som 3" Maar wat zei ik?
    "Kijk juf ik ben al bij level 3!!!"


    May StarClan light your path.

    Héél cliché, maar waargebeurd. Ik had een keer een vriend bij mij thuis uitgenodigd, dus wij zaten in de woonkamer te kletsen. Komt mijn moeder plotseling aanzetten met babyfoto's.

    ''Kijk, moet je zien hoe schattig Sarah toen was!''

    Maaaaaaaaam. =____=


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Bij gym viel ik over z'n rot bok - z'n raar ding waar je dan over heen moet - met al mijn enthousiasme viel ik er over heen en probeerde ik wat vast te pakken wat bleek een jongen uit mijn klas zijn kont te zijn.

    Ook was ik een keer als 'eersteklasser' met mijn rugtas die veelste zwaar voor mij was van een trap afgegooid door echt een enorme **. Ik vloog echt maar belandde wel op mijn pootjes terecht, gelukkig waren het maar een paar treden maar iedereen keek zo toe en ik liep zo snel weg - helemaal in shock. Ja...


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Och, ik herinner me ook nog wat grappigs. Een keer bij gym moesten we lopen en bij het einde was ik echt helemaal kapot en toen trapte ik nog in een putje waardoor ik mijn voet klonk en op mijn knieën viel terwijl een paar leerlingen naar me keken. Je kon series zien dat sommige hun lach moesten inhouden, terwijl ik rood werd.


    16 - 09 - '17

    Drie uur gedaan over iets waar anderen één uur over doen .-.


    Tijd voor koffie.

    Ik kan wel een schaamverhaal van een hele goede vriendin vertellen :3
    Ze was wiskunde a aan het maken in de klas en daarbij moest je een Duits tekenen met afmetingen enzo. Het meisje wat naast haar zat had het niet zo mooi gedaan. De leraar liep langs en zei met sarcasme: dat ziet er netjes uit. Dus dat ene meisje: ja let er maar niet zo op. Waarop die goede vriendin van mij zei: wilt u ook naar mijn doos kijken?? ... Okay dat was dus best beschaamd haha maar nu maakt ze er grapjes over want ze kan heel goed met dat soort momenten omgaan ;p


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb net twee keer een snap die bestemd was voor mijn beste vriendin naar een ander persoon gestuurd. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wou een keer bij de H&M een jurkje passen, dus ik loop door naar de kleedkamers en loop het halletje in voorbij een meisje. Dus ik kom terug bij mijn vriendinnen dat alle pashokjes vol waren, bleek dat meisje ook te wachten...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ernest schreef:
    Ik heb net twee keer een snap die bestemd was voor mijn beste vriendin naar een ander persoon gestuurd. D:


    Too, en dit naar mijn crush. Ahw..


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Panaceah schreef:
    (...)

    Too, en dit naar mijn crush. Ahw..


    Same ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wilde wel vrienden worden met een leuke jongen, maar dat pakte ik nogal onhandig aan. Ik vroeg namelijk of hij League of Legends speelde. Het werd even ongemakkelijk stil, maar uiteindelijk speelde hij het toch. Nu hebben we verkering maar ik schaam me nog steeds een beetje voor de manier waarop ik handelde.


    26 - 02 - '16

    Toen ik in de bart smit er achter kwam dat ik in plaats van schoenen nog mijn sloffen aanhad met 1 gat erin..


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Een paar weken geleden was ik met mijn moeder aan het winkelen. We liepen samen een winkel uit, en het alarm ging af. Dus wij weer terug; mijn moeder gaf de tas aan de kassière om te zien of alles wel goed gescand was. Prima, lopen we weer naar buiten gaat het alarm opnieuw af. Toen gingen we één voor één, en ging het alarm af door mij. Ik had natuurlijk niets gestolen, maar ik kon wel door de grond zakken. Ik werd enorm nerveus, tot de kassière vroeg of ik toevallig iets nieuws aanhad, qua kleding. En dat was het geval; ik had een shirtje aan dat ik de dag ervoor had gekocht, maar waarvan het kaartje waarschijnlijk niet goed over dat apparaat was gegaan. Ik schaamde me dood, want iedereen staarde me echt aan alsof ik een moord had gepleegd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Haha, geniaall!! xD