• Welkom op het grote schaamtopic!
    Dit topic is bedoeld om dingen te vertellen waardoor je schaamde of bloosde.
    Iedereen heeft zich vast wel een keer in zijn leven geschaamt voor iets waar die later spijt van kreeg.
    Ik heb zovaak van die momenten. Maar wat voor schaamtelijke momenten heb jij ooit gehad.
    Vergeet niet: iedereen is welkom in de topic!

    Forum regels:

    - Geen dingen plaatsen in dit forum dat met seks of vieze plaatjes te maken heeft.
    - Verboden te ruziën. Als dit gezien word, meldt ik het meteen!
    - Plaats alleen dingen die met dit topic te maken hebben.
    - Mening geven mag altijd!
    - Niet schelden of vloeken.
    - Begandel elkaar met respect.


    Waardoor ik me een keer schaamde:
    We waren weer eens in de supermarkt. Ik was gekke sprongen aan het maken omdat ik blij was.
    Toen was ik naar de cornflakes gesprongen. Ik struikelde over mijn eigen voeten waardoor ik viel.
    Ik knalde keihard met mijn hoofd tegen een doos cornflakes. Mijn hand deed daarom een beetje zeer.
    Ik werd rood omdat al die mensen me gniffelend aankeken. Ik schaamde me rot...


    Veel plezier in dit topic!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 0:10 ]

    Mijn leerkracht Nederlands had eens met mijn punten geknoeid, aangezien ik twee taken was vergeten in te leveren en ze die niet had meegeteld op mijn rapport. Ik na school, na het krijgen van mijn rapport, over die leerkracht roddelen tegen een vriendin en zeggen dat ze met de punten had geknoeid - bleek ze achter ons te lopen ...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 17:46 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik schaam me niet zo snel om domme acties maar dit is wel een beetje een heftigere
    Ik had voor Sinterklaas een suprise gemaakt met heel veel eten en die persoon bleek een eetstoornis te hebben ik schaamde me kapot en voelde me heel schuldig.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik had een keer gymles. Alleen toen we moesten rennen, struikelde ik over mijn eigen voeten en viel op de grond. En dat voor zo'n 25 kinderen.

    Vorige week was ik in Parijs en omdat het best ver is om alles te gaan lopen namen we af en toe de bus, de eerste dag ook al. 's Ochtends was het heel rustig in de bus en konden we dus gewoon zitten, maar 's middags zat die bus echt belachelijk vol en moest ik dus staan. Dat ging goed, tot we er bijna uit moesten. De bus remde heel onverwachts af en ik viel voorover. Om niet héél hard te vallen greep ik in een reflex naar het eerste wat ik tegenkwam en dat was een Japanse toerist. :')

    Ook had ik een keer een ''gesprek'' op snapchat over een acteur met een vriendin, en toen stuurde ik per ongeluk een foto met ''hij is zo fucking sexy'' - of iets in die richting - naar mijn crush. Ook een beetje jammer, gelukkig kon hij er wel om lachen.


    The universal language of art.

    Ik was een keer in de supermarkt toen was ik een jaar of 8 en ik dacht dat ik mijn moeder zag staan dus ik rende erop af en riep "Mama" toen bleek het iemand ander te zijn Ö


    A horse of course

    Ik dacht eens heel stoer weer eens te gaan blowen met een vriendin, tot ik bad ging en de leiding van mijn groep mij moest komen halen ... :') Goed, ik heb wel in een deuk gelegen en op het moment zelf deed het me niets. Maar een paar dagen later begon het wel door te dringen haha. Nooit weer over gehad goddank.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Uh ja, wij gingen in de brugklas ijs halen bij een ijssalon in de buurt.
    Toen wilde ik zeggen "Ik kan niet kiezen tussen watermeloen en aardbei, help mij eens."
    Maar omdat ik snel praat, zei ik per ongeluk "Ik kan niet kussen, watermeloen en aardbei, help mij eens"
    De docente staarde mij zo aan van "Whattefack"
    En ik kon wel door de grond zakken.



    En gister toen was mijn opa er, toen zei ik tegen mijn zusje dat ze de computer moest "aanstarten" zodat ik mijn opa iets kon uitleggen.
    Mijn ouders heel hard lachen en mijn zusje zat zo van "Wat bedoel je?" Ik zei toen, "Je weet wel, opzetten"
    En toen lag iedereen helemaal dubbel, en mijn opa zat zo van "En jij weet veel van computers?"


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De bus was in mijn middelbareschooltijd echt altijd de plek waar gênante dingen gebeurden. Ik weet nog dat toen ik een brugklasser was, dat ik en mijn vriendinnen altijd een spel deden waar je moest blijven staan in de bus, zonder je ergens aan vast te houden. "Surfen" noemden we dat. Een toen maakte de bus nogal een scherpe draai, waardoor ik echt doir de bus vloog, van de trap naar de deur toe en dat ik echt in volle vaart tegen de deur aan knalde, die toen een stuk opensprong. Het was zo'n dubbele bus, met megaveel mensen die mij allemaal uitlachten.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kan me nog perfect herinneren dat ik tijdens gym in het eerste middelbaar geen zin had in lopen. Sowieso heb ik dus ook niet echt een conditie, dus ik was aan het grappen met mijn klasgenoot en ik deed alsof ik ging vallen en toen viel ik nog echt ook. De rest van de meisjes lachten mij natuurlijk uit.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 11:49 ]


    16 - 09 - '17

    Ik weet ook nog heel goed een groot schaammoment. Tijdens gym in de eerste of tweede klas, ik was fanatiek bezig met een balspel. Zo fanatiek, dat ik achter de bal aanvloog recht de berging in (waar al die toestellen staan). Ik struikelde over één of andere balk, en daardoor waren mijn enkelbanden gescheurd. Ik heb moord en brand geschreeuwd, en die gym docent heette meneer Katje. "KATJE, KATJE, KATJE, KATJEEEE!" Ik hoor mezelf nog schreeuwen. Ik heb dat de rest van het schooljaar nog aan moeten horen. :')


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    FaultInOurStars schreef:
    De bus was in mijn middelbareschooltijd echt altijd de plek waar gênante dingen gebeurden. Ik weet nog dat toen ik een brugklasser was, dat ik en mijn vriendinnen altijd een spel deden waar je moest blijven staan in de bus, zonder je ergens aan vast te houden. "Surfen" noemden we dat. Een toen maakte de bus nogal een scherpe draai, waardoor ik echt doir de bus vloog, van de trap naar de deur toe en dat ik echt in volle vaart tegen de deur aan knalde, die toen een stuk opensprong. Het was zo'n dubbele bus, met megaveel mensen die mij allemaal uitlachten.
    Das toch echt je eigen domme schuld :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is trouwens ook heeeeel erg awkward als tijdens het zwemmen het behabandje van je bikini naar omlaag zakt en je zonder dat je het merkt een borst bloot hebt. Gelukkig zag niemand het. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    FaultInOurStars schreef:
    De bus was in mijn middelbareschooltijd echt altijd de plek waar gênante dingen gebeurden. Ik weet nog dat toen ik een brugklasser was, dat ik en mijn vriendinnen altijd een spel deden waar je moest blijven staan in de bus, zonder je ergens aan vast te houden. "Surfen" noemden we dat. Een toen maakte de bus nogal een scherpe draai, waardoor ik echt doir de bus vloog, van de trap naar de deur toe en dat ik echt in volle vaart tegen de deur aan knalde, die toen een stuk opensprong. Het was zo'n dubbele bus, met megaveel mensen die mij allemaal uitlachten.

    Pijnlijk, letterlijk én figuurlijk.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Dauth schreef:
    (...)Das toch echt je eigen domme schuld :'D


    Haha zeker. Des te meer reden om me te schamen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 9:57 ]


    Not all those who wander are lost.