• Welkom op het grote schaamtopic!
    Dit topic is bedoeld om dingen te vertellen waardoor je schaamde of bloosde.
    Iedereen heeft zich vast wel een keer in zijn leven geschaamt voor iets waar die later spijt van kreeg.
    Ik heb zovaak van die momenten. Maar wat voor schaamtelijke momenten heb jij ooit gehad.
    Vergeet niet: iedereen is welkom in de topic!

    Forum regels:

    - Geen dingen plaatsen in dit forum dat met seks of vieze plaatjes te maken heeft.
    - Verboden te ruziën. Als dit gezien word, meldt ik het meteen!
    - Plaats alleen dingen die met dit topic te maken hebben.
    - Mening geven mag altijd!
    - Niet schelden of vloeken.
    - Begandel elkaar met respect.


    Waardoor ik me een keer schaamde:
    We waren weer eens in de supermarkt. Ik was gekke sprongen aan het maken omdat ik blij was.
    Toen was ik naar de cornflakes gesprongen. Ik struikelde over mijn eigen voeten waardoor ik viel.
    Ik knalde keihard met mijn hoofd tegen een doos cornflakes. Mijn hand deed daarom een beetje zeer.
    Ik werd rood omdat al die mensen me gniffelend aankeken. Ik schaamde me rot...


    Veel plezier in dit topic!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 0:10 ]

    Preciado schreef:
    Volgens mij ben ik niet de enig die dit doet, maar elke keer wanneer er in enorme letters "duwen" op een deur staat, dan trek ik er eerst een minuut aan tot ik pas in de gaten heb dat je moet duwen.

    Dat heb ik dus altijd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ging een keer uit eten in Hongarije en toen vroeg zo'n ober in het Duits of ik al klaar was met eten. Voor mij kwam het vrij onverwachts en ik schrok dan ook heel erg. Ik zei keihard 'NEIN!' en toen durfde die ober voor de rest van de avond niet meer naar onze tafel te komen :\


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Ik ging een keer uit eten in Hongarije en toen vroeg zo'n ober in het Duits of ik al klaar was met eten. Voor mij kwam het vrij onverwachts en ik schrok dan ook heel erg. Ik zei keihard 'NEIN!' en toen durfde die ober voor de rest van de avond niet meer naar onze tafel te komen :\


    hahahahahah xDD


    May StarClan light your path.

    Ik ben een stuk of drie keer van de trap gevallen op school, op een heel domme manier die ik nog steeds niet begrijp.

    Ook zat ik een keer met een vriend van me in een wachtkamer en die begon met een heel awkward gesprek. Een man die aan de andere kant van de tafel zat, kon alles horen. Ik schaamde me dood. Het werd er niet veel beter op toen die man er de week daarna weer zat. Hij lachte al voordat die vriend en ik aan de tafel waren gaan zitten. (Ik kom daar elke week, die vriend ook en die man blijkbaar ook. Volgens mij kent hij ons inmiddels veel te goed.)

    Ik ben een keer twee keer achter elkaar tegen een lantaarnpaal opgelopen. Wie plaatst zo'n ding dan ook midden op een stoep? :'D

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 21:18 ]


    :)

    Ik was een keer echt smoor op een jongen uit mijn klas.we kregen rekenen en na de uitleg ging hij de hele klas langs in de hoop dat iemand het in het nederlands kon uitleggen(de juf sprak van die taal die alleen hooggeleerden verstaan) en toen kwam hij dus bij mij aan .ik bloosde dus ik keek naar beneden waardoor ik mijn neus op de tavel sloeg en hij ging bloeden.toen was hij niet eens zo van gaat het maar zo van snap jij opdracht 4 .en ik schud mijn hoofd in de hoop dat hij weg gaat.dan krijg ik pen in mn fase want toen ik mijn hoofd schudde stont mijn pen met de punt naar boven(smarte me!!).toen bleek dat ik die som al gedaan had en hem snapte dat zag hij.toen vroeg hij dus wat er was.en om hoorbaar antwoord te geven moest ik omhoog kijken.dus hij schrikt van.dat bloed .dus hij brengt ne naar de consiersje .wat opzich niet erg was .maar hij dacht echt dat ik duizelig was ofzo(ik keek vast zombie achtig verliefd) dus hij pakte mijn hand ter ondersteuning. En ik schrik waardoor ik bijna val.hij lacht me kijhard uit!!!


    Dat was jaren gelden toen ik nog niet slim genoeg was om mn pen goed te doen of met een flirterige vois te vragen of hij me wou helpen.of te overdrijven met duizeligheid zodat ik ophem kon leunen.:O(K)

    HAhaha, van sommige lig ik dubbel. xD

    Veel te vaak, maar deze waren echt héél grappig en genant.
    Ik heb wel eens een perv gesprek gehad met Eva op snapchat en toen een snap van mijn tong naar Lieke gestuurd. Ook een keer heb ik een snap van de voeten van een bekend persoon naar mijn vriend gestuurd, terwijl het voor Lieke bedoeld was. Er stond in hoofdletters; Zijn voeten zijn echt sexy. Dus nu krijg ik van hem de hele tijd opmerkingen over voeten en hoe 'sexy' zijn voeten wel niet zijn. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een keer een pashokje in omdat ik een bene of shizzle zag

    Met gym moesten we rennend een parcour doen en over banken springen. Dus ik knal met mn ondetbeen tegen de bank. Probeer me tegen te houde struikel ik over mn losgeraakte veter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een keer kwam ik iemand tegen waarvan ik dacht dat ik hem kende, ik riep keihard :' Hallo (naam van persoon in kwestie)' bleek het iemand anders te zijn. Ahum. Ik ben met een rooie kop doorgefietst.


    I dress to kill, but tastefully

    Ik zei in de achtertuin iets te hard dat ik de Bijbel maar een kut boek vind, terwijl ik christelijke buren heb die ook buiten zaten in hun achtertuin ;x


    26 - 02 - '16

    Ohohoh, Diancie, die is echt grappig. xD

    Nou, ik ben wel eens tegen een boom geknald en viel op de grond. Wie zet er dat ding dan midden op de stoep!?

    Dit is eigenlijk best grappig. :')

    Hmmm een blunder van mij. Geen idee.. Ik laat vaak glazen kapotvallen terwijl ik de afwasmachine in/uit pak, maar echt iets om me daar voor te schamen is het nou ook weer niet. Ik kan op dit moment eventjes niets bedenken. Maar dat komt vast nog wel een keer. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gebrokenbeen:
    Nou ik was aan het skeeleren met iemand we gingen naar het trapveldje (klein voetbal/pannaveld) bij ons in de buurt ik klom dus op dat doel en ging er op zitten die iemand ging eraf en ik bleef nog even zitten toen leunde ik naar voren en daar lag ik dan. Toen we naar de huisart gingen zeiden ze dat er niks aan was toen zijn we later terug gegaan en was er wel wat liep ik 2 weken met een gebroken been. ik vond het super erg dat ze geen kleurtjes hadden...

    [dat van het doel afvallen met skeeleres is mijn blunder

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 17:10 ]


    A horse of course

    Telkens als ik met Britse jongens praat blijf ik ze vragen how Long they are.maar als je long in die context gebruikt dan vraag je hoe lang hun... penis is. Het is me al eej aantal keer overkomen, en ik vergeet het steeds weer:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!