• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk; Britt's teddybeer!


    Respecteer hem/haar/het/kaas ten alle tijden.

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    Tenace / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Jente is een 67 jarige pedobabyhond
    - Roos is een Ninja.
    - Britt is geen 18, maar 15.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal.


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd. Behalve door Britt. Soms.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 19:48 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik ben ook echt dom hoor, ik zei dat het niet kon omdat ik 15 ben, maar ik word in september 16 x)


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    (...)

    Ik werk :3

    Tamara jij wil altijd twerken

    IK PROBABLY, MEETEN>? :'D


    ga je morgen al kaarten kopen of vrijdag ?

    Ja, en ik zoek werk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    overal langsgaan, en gewoon vragen. Veel dingen hebben vakantiekrachten nodig
    - daardoor werk ik nu bij intertoys ipv fucking spar


    Spinning around, I'm weightless.

    Heb ik nog niet gedaan zeker --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    kon ik niet weten kyle :c
    en bij familie ofzo?


    Spinning around, I'm weightless.

    Wil het er niet over hebben, zit even niet lekker in me vel en word hier chago van. Ik heb ook mezelf teleurgesteld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aw okay, sorry sweety :(


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    5 seconden zomer. Dat is als er heel kort zomer is.

    Wauw. Die uitleg is echt prachtig HAHAAH.

    Ik ben naar de stad geweest en heb een jurkje en een croptop van de Bershka en een tas van de six en shower cream chocaholica ofzo van the bodyshop gekocht. *.* En toen ging ik in een cafe naar de wc en toen ging ik mijn kleren verwisselen voor de jurk en mijn zusje was like mindfuck wat heb jij nou aan HAHAHA.

    En de girlssmaak van Dubbel Frisss is om te kosten ieks.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Wauw. Die uitleg is echt prachtig HAHAAH.

    Ik ben naar de stad geweest en heb een jurkje en een croptop van de Bershka en een tas van de six en shower cream chocaholica ofzo van the bodyshop gekocht. *.* En toen ging ik in een cafe naar de wc en toen ging ik mijn kleren verwisselen voor de jurk en mijn zusje was like mindfuck wat heb jij nou aan HAHAHA.

    En de girlssmaak van Dubbel Frisss is om te kosten ieks.


    Nice! Heb ik nog nooit gedronken girlssmaak, welk fruit zit daar in?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    En ik ben weer tien kilo dikker geworden door ijs en cola en te veel patat met vieze mayonaise en icethee met prik HAHAHA. Dus dat wordt veel zwemmen morgen, om alles er weer af te halen. :Y) Maar dat doe ik niet, want ik ben lui. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Promisess schreef:
    (...)

    Nice! Heb ik nog nooit gedronken girlssmaak, welk fruit zit daar in?

    'Hippe peer en happy kiwi' HAHAHAHAHA dat faalt zo.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ijsthee met prik is gewoon ijsthee, koolzuur wordt eraan toegevoegd en is niet dikmakend. Het is gewoon lucht dat erbij zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hahahaha sukkkel.
    GA JE NAAR HET CONCERT


    Spinning around, I'm weightless.

    Avena schreef:
    IJsthee met prik is gewoon ijsthee, koolzuur wordt eraan toegevoegd en is niet dikmakend. Het is gewoon lucht dat erbij zit.

    Ik wilde even dramatisch doen HAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hecuba schreef:
    hahahaha sukkkel.
    GA JE NAAR HET CONCERT

    NEE. SORRY MEH


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.